Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.
ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....
AP
Itse tehtynä lihapullat on tehty lihasta.
Ne halvimmat einespyörykät on kaikkea muuta. Sinne on jauhettu kaikki kärsät, saparot ja utareet. Hirveätä moskaa.
Joo, ihan joka päivä syön itse tehtyä ruokaa.
Syön samaa ruokaa peräkkäisinä päivinä, en joka päivä sentään kokkaile. Syön kaksi lämmitä ruokaa päivässä. Kyllä, se tarkoittaa että usein syön kaksi kertaa päivässä samaa ruokaa... Sellaista se elämä o ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.
ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....
AP
Ne halvimmat einespyörykät on kaikkea muuta. Sinne on jauhettu kaikki kärsät, saparot ja utareet. Hirveätä moskaa.
Unohtamatta lattialle pudonneita näppylähanskoja jotka jauhetaan myös mukaan. T. Einesruoka tehtaassa töissä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään eines ei ole lähellekään yhtä hyvää kuin itse tekemäni ruoka.
Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....
AP
Noista suurin osa ei ole ruoaksi kelpaavaa. Mikä ihmeen uusavuton ei tee itse ruokia. Kyllä normaali ihminen pystyy ja osaa tehdä itse kaikki ruoat.
Kallista tehdä itse, tarvitsee tilaa, tarvitsee välineet, vie 3-5h päivässä aikaa ja samalta maistuu kun halpa hyvä eines.
AP
Mikä ihmeen autistivammanen sä oot jos ruoanlaittoon menee 3-5 h päivässä aikaa 😂
Esim. Perunoiden keitto 30min kastikkeen teki 1-1.5h, salaatin teko 15 min, ja tuossa vasta 1 ateria, pitää tehdä 5 ateriaa päivässä
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ihan samaa liha kuin kaupan jauheliha
AP
Aloitus on nyt esimerkki sarjassaan: onhan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Faktat on tyhmiä?
AP
Ap:sta pitää tehdä huoli-ilmoitus. Ei osaa tehdä ruokaa, ei ymmärrä ruokien hintoja eikä ruoanlaittoon kulutettavaa aikaa, luulee että mm. nakit ja lihapiirakat on hyvää ja ravitsevaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Käyttämälläni ohjeella lihapullat 3,50 puoikiloa. Joo on kalliimpia kuin einespullat, mutta myös parempia. EIkä lähelläkään kahtakymppiä. Sillähän saisi melkein kolme kiloa lihapullia.
20€ saat 3 kiloa naudan paisti jauhelihaa? ÄLÄ VALEHTELE!
AP
Jeps. Tänään linssikasviscurrya päivälliseksi ja lounaaksi eilistä itse kokkailtua riistakäristystä. Kaksi lämmintä ruokaa syön per päivä. Monesti ne on simppeleitä esim munakas tai joku nopea salaatti. Toki joskus syön eineksiäkin tai suuntaan lounasraflaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktat on tyhmiä?
AP
Eiku sä oot tyhmä. Et ymmärrä tavallisia asioita. Oot holhouksen tarpeessa.
Minä teen lounaan ja päivällisen, mies valmistaa aamiaisen. Kerran viikossa käydään lounaalla. Lounaaksi meillä on yleensä keittoa. Teen kerralla sen verran, että soppaa riittää kolmeksi päiväksi. Päivällisellä syömme ainakin neljänä päivänä kalaa. Viime viikolla maanantaina muikkuja, keskiviikkona haukimureketta, sitä syömässä oli myös jälkikasvua, perjantaina uunilohta ja eilen ahvenfileitä. Tänään syötiin kanaa, laitoin kokonaisen kanan uuniin.
Kyllä laitan lapsilleni kotiruokaa. Joskus jos on kiire, turvaudutaan eineksiin osana ateriaa, esim. Kivikylän lihapullat on ihan kelpoja. Tai kalapuikot. Mutta paljon vähemmän lisäaineita saa elimistöönsä, kun tekee ruuat alusta asti itse. Ja halvemmaksi tulee monet ruuat, ei tietenkään kaikki. Mutta esim. lempiruokani uunijuurekset on melko halpaa syötävää. Ja toinen ikisuosikki on kaalilaatikko. 😋 Kokkailu on kivaa. Myös mies osallistuu onneksi meillä ruuanlaittoon, kaikki ei ole minun hartioillani.
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta pitää tehdä huoli-ilmoitus. Ei osaa tehdä ruokaa, ei ymmärrä ruokien hintoja eikä ruoanlaittoon kulutettavaa aikaa, luulee että mm. nakit ja lihapiirakat on hyvää ja ravitsevaa ruokaa.
Osaan tehdä ruokaa mutta ei siinä ole järkeä kun menee niin paljon aikaa, rahaa ja saman makuista kuin eines
AP
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy jos joutuu eineksiä joka päivä syömään. Mielummin syön kunnon ruokaa.
Ihan samaa ruokaa eineksetin on vaan halvempia ja nopeampia.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan tehdä ruokaa mutta ei siinä ole järkeä kun menee niin paljon aikaa, rahaa ja saman makuista kuin eines
AP
Mikään vastauksessasi ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Naudan paistijauheliha 8%
24,60 €/kg
Syö 2 annosta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Käyttämälläni ohjeella lihapullat 3,50 puoikiloa. Joo on kalliimpia kuin einespullat, mutta myös parempia. EIkä lähelläkään kahtakymppiä. Sillähän saisi melkein kolme kiloa lihapullia.
Naudan paistijauheliha 8%
24,60 €/kg
Syö 2 annosta
Ap
Sääliksi käy jos joutuu eineksiä joka päivä syömään. Mielummin syön kunnon ruokaa.