Kutsuin kaverin mökille ja mainitsin, että ollaan ihan mökkivaatteissa, hän tuli paikalle viimeisen päälke tällättynä uudessa kesämekossa!
Siis apua! Minulle mökkivaatteet tarkoittaa rönttävaatteitta, eikä minulla ole edes mitään parempaa mukana. Kaveri näemmä seuraa liikaa ig:a ja jotain Sara Sieppiä, koskapa hän tosiaan on nyt ihan täydessä tällingissä, kuin jossain kesähäissä lierihattuineen. Hänellä on mukanaan shampanjaa, kukkia ja mansikoita. Meillä taas tarjotaan makkaraa ja einesmakaroonilaatikkoa hyttysten keskellä. Voi elämä miten noloa. Molemmille.
Kommentit (53)
Mitä sitten ? Olis vaikka alasti, ihan sama, kwtään ei kiinnosta
Mitä noloa tuossa on? Mitä väliä miten kumpikin on pukeutunut? Sehän on sun kaveri vaan.
Oletteko teinejä ?
se selittäisi kaiken !
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo
Huono tämä on.
No kysyn vaan, että oikeastikko joillekin mökkivaate tarkoittaa kesämekkoa ja sandaaleita käsilaukkuineen yms.? Peukku ylös.
Jos taas enemmän rönttävaatteita peukku alas.
Ap
Jos kaverin mekko on noin iso ongelma, kehitä omaa itsetuntoa.
Miksi pitää mökille pukeutua kuin spurgu?
kesämekko on ihan oiva vaate mökille.
Vierailija kirjoitti:
No kysyn vaan, että oikeastikko joillekin mökkivaate tarkoittaa kesämekkoa ja sandaaleita käsilaukkuineen yms.? Peukku ylös.
Ap
Aika usein olen mekossa ellen tee jotain hommia, paljon mukavampi pitää kuin mitään housuja.
Et ole mökkiä nähntkään, koska et tiedä, ettei tänä kesänä ole ollut ollenkaan hyttysiä, saati mitään hyttysparvia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaverin mekko on noin iso ongelma, kehitä omaa itsetuntoa.
Ei taida olla itsetuntoa ollenkaan ?!
Kaverisi saa ihanaa kesätunnelmaa tuosta, älä ota siitä paineita! Nauttikaa hänen tuomistaan herkuista ja talon tarjoamuksista, ja yhteisestä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sinä yritit määräillä miten kaverin pitäisi pukeutua? Kesämekko ja sandaalit kuulostaa ihan perusvaatteelta. Miksi ei saisi olla käsilakkua, jossain taskussako tavarat pitäisi pitää?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen juuri nyt mökillä kesämekossa. Sandaalit on tosin tuolla eteisessä, ja minä olen paljain jaloin. Päässä on isolierinen hattu.
Olen tosi usein kesämekossa, jos on lämmintä. Jos taas on kylmä, olen villakerrastossa ja toppapuvussa. Jos tehdään töitä, olen työvaatteissa. Minulla ei ole erikseen mitään rönttävaatteota, vaan pyrin aina olemaan tilanteenmukaisesti ja mukavasti pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Et ole mökkiä nähntkään, koska et tiedä, ettei tänä kesänä ole ollut ollenkaan hyttysiä, saati mitään hyttysparvia.
No ihan varmasti on mökillä, kun on täällä pk-seudun lähiöiden metsissäkin. Viimeksi tänä aamuna sain ison määrän paukamia Keskuspuistossa koiran kanssa kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa tuossa on? Mitä väliä miten kumpikin on pukeutunut? Sehän on sun kaveri vaan.
Niin ja hyvähän se on jos kaikilla on sellaiset eväät kuin maistuu itselle. Ei tarvi miettiä onko nyt varmasti tarpeeksi makkaroita mukana.
Okei.