Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla kestää niin kauan miettiä onko mies sopiva kumppaniksi vai ei?

Vierailija
10.03.2024 |

Itse tiedän naisen ulkonäön, intuition ja ihan perustietojen perusteella heti onko nainen sopiva kumppaniksi vai ei. Minun mielestäni treffeillä ei tarvitsisi käydä lainkaan.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet suhteet on pinnallista höttöä. Niitä ylistävät ne ketkä eivät kykene aitoon rakkauteen vaan ainostaan oman pään sisäisiin fantasioihin.

Vierailija
62/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdehan ei missään nimessä ole edennyt jos on talot ja lapset ja yhdessä on oltu vuosikaudet. Pelkkää kurjuutta vaan... totuus on jotain ihan päinvastaista... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset miettii asiaa liikaa. Ite näen että oman ikäiseni nainen hengittää niin se on sopiva seksiin.

tässä ketjussa puhutaan kumppanuudesta. Se on kaveruutta, ystävyyttä, me-henkeä. Ei pelkkää seksiä.

Miehille se on seksiä ja juttuja joita vain jotenkin sietää,ei kumppanuutta.

minun mieheni ei ole tätä mieltä. Olen ollut onnekas, kunnolen löytänyt timantin.

Hyvin se sua siis huijaa 😂

Vierailija
64/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhdehan ei missään nimessä ole edennyt jos on talot ja lapset ja yhdessä on oltu vuosikaudet. Pelkkää kurjuutta vaan... totuus on jotain ihan päinvastaista... 

Kateelliset ihmiset haukkuvat pitkiä suhteita päivästä toiseen.

Vierailija
65/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat hyviä teeskentelemään ja huijaamaan. Pitää tarkkailla pidempään ennen kuin ottaa riskin henkensä ja tulevien lasten hengen kautta. 

Vierailija
66/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä kräkkään sulle koodin: kukaan nainen ei ole vielä ikinä suhun rakastanut. Ja aloitusviestin pohjalta en ihmettele.

Vierailija
67/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsee sinut, niin olit useasta vaihtoehdosta sopivin. Siksi sinun pitääkin olla ihmemies. Ja silti olet ekat 6kk koeajalla, jossa nainen tarkkailee valehtelitko haastatteluosioissa jostakin

Vierailija
68/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset miettii asiaa liikaa. Ite näen että oman ikäiseni nainen hengittää niin se on sopiva seksiin.

tässä ketjussa puhutaan kumppanuudesta. Se on kaveruutta, ystävyyttä, me-henkeä. Ei pelkkää seksiä.

minun mieheni ei ole tätä mieltä. Olen ollut onnekas, kunnolen löytänyt timantin.

no sitten  pisteet sille, että on täysi timantti huijaamisessa, kun on 12 vuotta siinä jo onnistunut.

Vierailija
69/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sitten  pisteet sille, että on täysi timantti huijaamisessa, kun on 12 vuotta siinä jo onnistunut.

Nainen feikkaa orgasmin, mies parisuhteen.

Vierailija
70/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,kaikki miehet vakuuttelee samaa.Ei sitä muuten suhdetta olisikaan.

Vierailija
71/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, niin huomaa Suomessa olevan paikka bisnekselle: opettaa ihmiset a) käyttäytymään siten, että saavat parisuhteen b) olemasn sellaisia, että saavat pidettyä parisuhteen c) oppimaan, mistä hyvä parisuhde ja kumppanuus koostuu d) mitä voisi itse tehdä ollakseen hyvä kumppani e) ymmärtämään, miten ns vetovoiman laki toimii ja mikä itsessä on sellaista, että vetäätietyn tyyppisiä puoleensa. 

Vierailija
72/72 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole sukupuolisidonnaista. Minä olen yleensä ollut paljon hitaampi sitoutumaan kuin exäni, mistä on sitten tullut isoja ongelmia... 

M35