Miksi naisilla kestää niin kauan miettiä onko mies sopiva kumppaniksi vai ei?
Itse tiedän naisen ulkonäön, intuition ja ihan perustietojen perusteella heti onko nainen sopiva kumppaniksi vai ei. Minun mielestäni treffeillä ei tarvitsisi käydä lainkaan.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeväkivallan yleisyys Suomessa kyllä kertoo siitä ettei naiset kauaa mieti.
Totta sillä tutkimusten mukaan lesbosuhteissa esiintyy huomattavasti enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteropareilla.
Ylipäätään ns parisuhdeanarkistien keskuudessa erilaiset väkivallan muodot ovat yleiseimpiä kuin valtavirran keskuudessa.
Ei oikeen halua sitoutua, jos kattelin tulisiko jotain parempaa. Jos ei niin sitten ehkä.
Ei ihme, että niin moni mies on parisuhteessa itselleen vääränlaisen kumppanin kanssa jos päätös tehdään ensivaikutelman perusteella kun nainen vain näyttää sopivalta ja vaikuttaa muutenkin olevan ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttävät tietävän sen nopeammin. Minulla kestää luottamuksen rakentuminen kauemmin. Luem pitkään pieniä merkkejä, toimiiko mies aina johdonmukaisesti ja ovatko puheet johdonmukaisia.
Eli vatvot ja vatvot ja luet rivien välistä jotain mitä ei ole.
#naiset
Ihmiset nyt eroavat nykyään niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeväkivallan yleisyys Suomessa kyllä kertoo siitä ettei naiset kauaa mieti.
Totta sillä tutkimusten mukaan lesbosuhteissa esiintyy huomattavasti enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteropareilla.
Ylipäätään ns parisuhdeanarkistien keskuudessa erilaiset väkivallan muodot ovat yleiseimpiä kuin valtavirran keskuudessa.
Jep, lepakot on anarkisteja.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuivalla kakkoseen sitä mistä puhut?
Kiva juttu sinulle AP jos tiedät heti onko nainen sinulle sopiva kumppani vai ei, onneksi olkoon sinulle siitä taidosta.
Suurimmalla osalla ihmisistä itsetuntemus ei kuitenkaan ole kovin hyvä ja kumppaniehdokkaan sopivuuden toteamiseen kuluu aikaa jolloin treffailu on hyvä keino selvittää asiaa jolloin väärien valintojen mahdollisuus on pienempi.
(Rehellisyyden nimissä on kuitenkin pakko paljastaa, että onnitteluni ei ollut vilpitön. En usko että sinulla on kovinkaan hyvä tutka kumppaniehdokkaittesi suhteen, valintakriteerisi paljastavat tämän asian minulle. Taitavat mennä enemmän oppiläksyjen puolelle sinun parisuhteesi.)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että niin moni mies on parisuhteessa itselleen vääränlaisen kumppanin kanssa jos päätös tehdään ensivaikutelman perusteella kun nainen vain näyttää sopivalta ja vaikuttaa muutenkin olevan ihan ok.
Jotkut miehet tekevät päätöksen sen mukaan onko ensitreffeillä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ensihetkien intuitio kertoo enemmän kuin tuhat tapaamista.
Kyllä se vaan niin on että kaikki pahis miehet kelpaa naisille lapsia tekemään. Joka päivä saa naisten juttuja lukea palstoilta miten se komein mies olikin pettäjä ja väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttävät tietävän sen nopeammin. Minulla kestää luottamuksen rakentuminen kauemmin. Luem pitkään pieniä merkkejä, toimiiko mies aina johdonmukaisesti ja ovatko puheet johdonmukaisia.
#naiset
äläs nyt tee johtopäätöksiä, jotka eivät pidä paikkaansa.
en todellakaan vatvo ankä analysoi, vaan tarkkailen. Katson johdonmukaisuutta ja loogisuutta. Luottamus ansaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu sinulle AP jos tiedät heti onko nainen sinulle sopiva kumppani vai ei, onneksi olkoon sinulle siitä taidosta.
Suurimmalla osalla ihmisistä itsetuntemus ei kuitenkaan ole kovin hyvä ja kumppaniehdokkaan sopivuuden toteamiseen kuluu aikaa jolloin treffailu on hyvä keino selvittää asiaa jolloin väärien valintojen mahdollisuus on pienempi.
(Rehellisyyden nimissä on kuitenkin pakko paljastaa, että onnitteluni ei ollut vilpitön. En usko että sinulla on kovinkaan hyvä tutka kumppaniehdokkaittesi suhteen, valintakriteerisi paljastavat tämän asian minulle. Taitavat mennä enemmän oppiläksyjen puolelle sinun parisuhteesi.)
Ap kuulostaa hyväksikäyttäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Exä heittäytyi väkivaltaiseksi kun oltiin oltu viisi vuotta yhdessä. On se varmaan jollekin lyhyt aika. Kannattaa siis naisten harkita pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#naiset
äläs nyt tee johtopäätöksiä, jotka eivät pidä paikkaansa.en todellakaan vatvo ankä analysoi, vaan tarkkailen. Katson johdonmukaisuutta ja loogisuutta. Luottamus ansaitaan.
Juuri näin. Ja se onko ihminen vakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#naiset
äläs nyt tee johtopäätöksiä, jotka eivät pidä paikkaansa.en todellakaan vatvo ankä analysoi, vaan tarkkailen. Katson johdonmukaisuutta ja loogisuutta. Luottamus ansaitaan.
Juuri näin. Ja se onko ihminen vakaa.
Jep. Käytös myös paljastaa, kuinka tasapainoinen tunne-elämä on. Sehän suhteen onnistumisen ratkaisee.
minä tein ensimmäisessä avioliitossani sen virheen, etten ymmärtänyt tätä. Näin epävakauden ja käsittämättömät tunnereaktiot ja sen, kuinka rivien välistä tulkittiin asioita mitä ei olut olemassa. En ymmärtänyt, että niillä on merkitystä.
sama
Ihmisen oikea luonne selviää yleensä kunnolla vasta n. 1-2 vuoden kuluessa, usein vaatii myös yhteenmuuton ennen kuin selviää minkälaIainen henkilö oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Teot puhuvat enemmän kuin mitkään kauniit sanat.
Päteekö tämä myös naisten nalkuttamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Teot puhuvat enemmän kuin mitkään kauniit sanat.
Päteekö tämä myös naisten nalkuttamiseen?
Onko sinun mielestäsi nalkutus kauniita sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#naiset
Koetko, että suhde ei ole edennyt mihinkään, vaikka olisi lapsiakin hankittu?