Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko linjoilla muita, jonka mies ei koskaan yllätä tai halua tehdä edes pieniä viikonlopun reissuja?

Vierailija
10.03.2024 |

Mieheni haluaa aina olla kotona tai mökillä. Viiteen vuoteen emme ole käyneet missään muualla kahdestaan.

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita miehiä löytää? Minulle sattuu yksi toisensa perään juurikin sellaisia, jotka haluaisivat aina olla lähdössä reissuun, ulos syömään tai elokuviin, kellumaan, kyläilemään, ihan mihin tahansa muualle kuin kotiin. Minä tosin veikkaan että ne kotona viihtyvät miehet löytyvät kotoaan eli haaveeni on mahdoton.

Vierailija
142/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita miehiä löytää? Minulle sattuu yksi toisensa perään juurikin sellaisia, jotka haluaisivat aina olla lähdössä reissuun, ulos syömään tai elokuviin, kellumaan, kyläilemään, ihan mihin tahansa muualle kuin kotiin. Minä tosin veikkaan että ne kotona viihtyvät miehet löytyvät kotoaan eli haaveeni on mahdoton.

Tuu täältä lähiöstä ettii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii itselleen sivu suhde miehen, jonka kanssa reissata ja tehdä kaikenlaista. Voi se oma tylsä mies sit rauhassa kököttää kotona ja mökillä. 

Vierailija
144/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numero 17. Sait tismalleen kiinni ongelmasta,

ap

Meillä innostun, kun puoliso ehdottaa jotain extraa, ajelua sunnuntaisin,  pizzoille lähtöä, minilomaa... ja vaikkei olis just mun juttu, en sitä ehkä sanoisi. Joskus kun mä ehdotan jotain tyyliin koko päivän reissu, hän saattaa sanoa: lähdetään heti, ollaan sit takaisin jo iltapäivällä, vaikka minä olisin halunnut viipyä, luhnustella...

Jos minä ehdotan vaik konserttia, saattaa ssnoa: mee vaik siskos kanssa...

m i e h e t

En mä ainakaan yritä saada miestä mukaan sellaiseen mistä hän ei pidä. Kysyn jodkus haluaisitko ja jos ei halua sitten menen yksin tai kaverin kanssa. Toimii myös toisinpäin. 

Joo. Mut kun on yhteinen vuosipäivä,

Miksi hääpäivää pitäisi sen kummemmin juhlistaa? Meillä taitaa nyt tulla 35. hääpäivä pian ja yleensä kumpikaan ei edes muista koko päivää. Naimisiinmeno ei mitenkään mullistanut meidän elämäämme. Emme kyllä muutenkaan pidä turhasta hössötyksestä, lähinnä olemme viettäneet lasten vuoksi heille tärkeät juhlat, joulun, juhannuksen, pääsiäisen synttärit, rippijuhlat ja ylppärit   Nyt kun lapset on omillaan voidaan ottaa nekin ilman stressiä ja touhotusta.

Vierailija
145/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on matkustanut yksin, yksin lastensa kanssa sekä ystävien kanssa. Minä toivoisin joskus saavani viettää puolisoni kanssa lomareissun. Vaikka kerran kolmeen vuoteen.

ap

Vierailija
146/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä myös suomalaista perinnettä, ollaan vaatimattomia eikä osata juhlia? Jos lapsi ei kotona opi eikä näe että isä vie äidin ravintolaillalliselle tai perhettä päiväretkelle, hän voi myöhemmin kokea että ne ei kosketa itseään. Turhaa rahantuhlausta ja hössötystä. 

Vierailija
147/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numero 17. Sait tismalleen kiinni ongelmasta,

ap

Meillä innostun, kun puoliso ehdottaa jotain extraa, ajelua sunnuntaisin,  pizzoille lähtöä, minilomaa... ja vaikkei olis just mun juttu, en sitä ehkä sanoisi. Joskus kun mä ehdotan jotain tyyliin koko päivän reissu, hän saattaa sanoa: lähdetään heti, ollaan sit takaisin jo iltapäivällä, vaikka minä olisin halunnut viipyä, luhnustella...

Jos minä ehdotan vaik konserttia, saattaa ssnoa: mee vaik siskos kanssa...

m i e h e t

En mä ainakaan yritä saada miestä mukaan sellaiseen mistä hän ei pidä. Kysyn jodkus haluaisitko ja jos ei halua sitten menen yksin tai kaverin kanssa. Toimii myös toisinpäin. 

NO miks sitä nyt m i t ä ä n haluis juhlistaa!!! Miks ei. Onhan kiva välillä jotain erikoista juhlistaa, vaikka yhteinen arki onkin parasta.

Outo ajatus, ettei mitään haluaisi juhlia! Miksi ei???

30v yhdessä

Vierailija
148/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on matkustanut yksin, yksin lastensa kanssa sekä ystävien kanssa. Minä toivoisin joskus saavani viettää puolisoni kanssa lomareissun. Vaikka kerran kolmeen vuoteen.

ap

Samaa yrittäny täällä selittää. Kommenttia tulee: miks naiset aina? Ja miks ap ei eroa??? Kun arki on ihan kivaa, mutta haluis jotain extraa joskus - ja oman puolison kaa. Me ollaan sun kanssa täällä kai vähemmistö! 

30v yhteistä arkea... oispa juhlaakin... joskus

Vierailija
149/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, jos avioerot ovat lisääntyneet: En kyllä tee sinun kanssa mitään, en lähde minnekään, mitään syytä ei ole juhlia, mene kuule ihan ite vaan, matkustele sinä vaan kaverisi kanssa, minä oon mökillä/kotona/komerossa/metsässä. En tee mitään sinun vuoksesi, en halua ilahduttaa sinua, en halua sinua lähelle. 🙄

Vierailija
150/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi hääpäivää pitäisi sen kummemmin juhlistaa? Meillä taitaa nyt tulla 35. hääpäivä pian ja yleensä kumpikaan ei edes muista koko päivää. Naimisiinmeno ei mitenkään mullistanut meidän elämäämme. 

Voihan sitä päättää, pitääkö kalliit vai halvat häät. Jos häät ovat vaatimattomat ja hyvin pienellä budjetilla, niin sitten on varaa juhlia vuosipäiviä vähän leveämmin koko yhteinen loppuelämä. 

Vierailija
151/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, jos avioerot ovat lisääntyneet: En kyllä tee sinun kanssa mitään, en lähde minnekään, mitään syytä ei ole juhlia, mene kuule ihan ite vaan, matkustele sinä vaan kaverisi kanssa, minä oon mökillä/kotona/komerossa/metsässä. En tee mitään sinun vuoksesi, en halua ilahduttaa sinua, en halua sinua lähelle. 🙄

Mun exällä nuo menohalut tuntuivat olevan vähän päinvastaiset. Siis aina olisi halunnut, kylläkin yhdessä, sinne ja tänne, mutta kotona ei kanssani viihtynyt. Jos näytti että nyt joudutaan jäämään kotiin, niin kutsui sitten vieraita kylään. Minusta hän siis vältteli noilla menoilla kaksin jäämistä ja läheisyyttä.

Vierailija
152/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exällä nuo menohalut tuntuivat olevan vähän päinvastaiset. Siis aina olisi halunnut, kylläkin yhdessä, sinne ja tänne, mutta kotona ei kanssani viihtynyt. Jos näytti että nyt joudutaan jäämään kotiin, niin kutsui sitten vieraita kylään. Minusta hän siis vältteli noilla menoilla kaksin jäämistä ja läheisyyttä.

Sama homma. Jos ei muuta keksiny niin tilas vanhempansa kylästelee. Kyllähä siinä seksielämä kuoli kun ei hetkeäkää saatu kahestaa olla mikä exvaimon suunnitelma varmasti oliki.

Vierailija
153/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Jos ei muuta keksiny niin tilas vanhempansa kylästelee. Kyllähä siinä seksielämä kuoli kun ei hetkeäkää saatu kahestaa olla mikä exvaimon suunnitelma varmasti oliki.

Meillä se seksielämä kuoli sitten minun puoleltani. Mies olisi siis halunnut kyllä seksiä ja sehän siinä itseäni kalvoikin, kun kahdenkeskinen aika kelpasi nimenomaan silloin ja sen hetken kun hän halusi seksiä. Muuta läheisyyttä ja yhdessäoloa vältteli. T. Tuo jolle vastasit

Vierailija
154/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuisiko mies Jyväskylän suurajoista, Monacon formulakisoista, Arsenalin futismatsista Lontoossa tai lätkän SM-finaalista? Siinä samalla voisi yöpyä hotellissa ja ateriat syödä ravintoloissa.

Vierailija
155/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vedetään nyt mutkat suoriks... joskus on joskus, eikä aina...

Outoa minusta, jos ei merkkipäiviä haluta juhlistaa, enkä tarkoita mitään kallista. Ihan vähällä voi toista muistaa. Ja varsinkin, kun tuntee hyvin vuosikymmenten ajan, on helppokin keksiä jotain hauskaa. Eräretki laavulle, makkarat mukaan ja pullo kuplivaa. Sopii mulle💕

Pitsaillallinen

Oluet lähikuppilan terassilla

Savusauna...

Vierailija
156/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällírännít keskustelemassa lempiaiheestaan: miehet ja kuinka paskoja ne on.

Naiset tulisi näköjään laittaa oikeustoimikelvottomiksi, ette kykene itsenäisesti päättämään edes parisuhteenne asioita.

Säälittävää.

Vierailija
157/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdenkeskinen kelepaa aina mutta ikinä en oo tykänny mistään reissuista. Joku viikonlopun miniloma tuntuis hirveältä ajan ja rahan tuhlaukselta.

Tämä. Itse aina ihmettelen miten kauheita näiden , jotka ei viihdy kotona, kodit oikein ovat. 

Se, että muutaman kerran vuodessa poistuu kotoa ei ole mitään kotielämän vihaamista. Jos haluaa sen yhden ainoan elämän viettää vaan kotona, niin siinäpä. Itse (ja miehenikin) ainakin haluan nähdä maailmaa. 

Vierailija
158/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. "Hyvässä" lykyssä näitä juttuja tehdään kyllä kavereiden kanssa. 

Vierailija
159/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innostuisiko mies Jyväskylän suurajoista, Monacon formulakisoista, Arsenalin futismatsista Lontoossa tai lätkän SM-finaalista? Siinä samalla voisi yöpyä hotellissa ja ateriat syödä ravintoloissa.

Sais eukko lähtä yksin tommosiin, kiinnostais kuin kilo paskaa. Jotain lätkää tai futista 🤮

Vierailija
160/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on synttärit tulossa, ja mies ilmoitti pari päivää sitten "en sitten osta sinulle mitään". Olemme olleet 20 vuotta yhdessä (joista reilu puolet naimisissa). En varsinaisesti tarvitse lahjoja, mutta kyllä tuo tuntui ikävältä töksäytykseltä. Miehen synttäreinä olen hankkinut hänelle aina useamman mieluisan lahjan, joskus juhlistanut pienellä reissulla ym. Toissavuonna mies unohti synttärini kokonaan. :)