Ramadan alkaa tänään
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ördög kirjoitti:
Hesan kouluissa hurskaimmat lapset ryhtyvät paastopoliiseiksi, ja valvovat miten toiset lapset noudattavat ramadumb-hommia.
Ne muslimit jotka syövät kesken paaston saavat Hesarin mukaan selkäänsä islamia noudattavilta oppilailta. aitoa muslimipläpimaista tuttua toimintaa mutta Suomessa.
Lapset saa tappelun aikaan vasta mistä. Rippikoululaisena jouduin sanaharkkaan jostain toisen lestadiolaisen kanssa. Tappelu on huono asia, mutta en syytä islamia vaan lapsellisuutta.
Eikö kristityilläkin ole joku paasto nyt?
Suomi on kristillinen maa. Suomessa ei juhlita mitään tuollasia juhlia.
Ystävällisin terveisin Päivi Räsänen
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kristillinen maa. Suomessa ei juhlita mitään tuollasia juhlia.
Ystävällisin terveisin Päivi Räsänen
Jos rouva kansanedustajalle tulee pääsiäisen aikaan työmatka ulkomaille, jossa ei sitä juhlita, hän varmaan jättää koko juhlan väliin toivotuksia myöten? Ei edes ajattele
Islamin mukaan paaston aikana saa syödä vain sianlihaa. Voit ilahduttaa naapurin muslimiperhettä viemällä heille kinkkua tai pekonia.
Vierailija kirjoitti:
Niillähän on joka yö ruokaorgiat, lihoavat monta kiloa ramadanin aikana.
Tiimikaverini ainakin laihtuu joka vuosi n. 8-10 kiloa. Pätkäpaaston ihan kaikille tehokas painonhallintakeino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paasto? Hehän paastoavat päiväaikaan ja yöllä syövät ja juhlivat. Paaston voi ohittaa vetoamalla sairaaseen oloon ym. Tv:sta on tullut näitä dokumentteja.
Ole itse ensin se 12 tuntia syömättä ja tule sitten kysymään "mikä paasto"?
Siis helposti ja usein. Ei tuota mitään ongelmia, usein unohdan syödä. Turha väittää mitenkään vaikeaksi. Mulle käy näin ihan viikoittain.
12 tuntia syömättä on helppoa, mutta juomatta ei. Itse en pysty.
Yöllä syöminen on epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä syöminen on epäterveellistä.
No ei sillä kyllä lopulta ole mitään väliä milloin syö. Pääasia ettei puputa 24/7. Pätkäpaasto tekisi monelle hyvää eikä silloin ole väliä syökö yöllä vai päivällä.
Siis helposti ja usein. Ei tuota mitään ongelmia, usein unohdan syödä. Turha väittää mitenkään vaikeaksi. Mulle käy näin ihan viikoittain.