Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ramadan alkaa tänään

Vierailija
10.03.2024 |

Onneksi nyt saa vielä syödä. 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuota viettää mutta itse en ainakaan vielä ole omaksunut sitä kulttuuria. Kirkosta kyllä olen jo eronnut.

Vierailija
22/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on joka yö ruokaorgiat, lihoavat monta kiloa ramadanin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuota viettää mutta itse en ainakaan vielä ole omaksunut sitä kulttuuria. Kirkosta kyllä olen jo eronnut.

Minäkin olen kyllästynyt kristinuskoon. Kristinusko ja kirkko on enää heikko varjo entisestään ja pyrkii lähinnä kumartelemaan jokasuuuntaan pitääkseen maksavat jäsenensä. Haluaisin löytää maltillisen muslimimiehen jonka kanssa tutustuisin islaminuskoon.

Vierailija
24/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä paasto? Hehän paastoavat päiväaikaan ja yöllä syövät ja juhlivat. Paaston voi ohittaa vetoamalla sairaaseen oloon ym. Tv:sta on tullut näitä dokumentteja. 

Ole itse ensin se 12 tuntia syömättä ja tule sitten kysymään "mikä paasto"?

Olen usein 12 tuntia syömättä ja pidempäänkin.

Ohittavat tuota paastoa surutta vetoamalla milloin mihinkin eikä ole yhteisö vahtimassa. Yöllä syövät. 

Ei yöllä syönti mitään ohitusta ole, vaan aivan sallittua toimintaa.

Ei olekaan, mutta syövät päivisinkin. 

Vierailija
25/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnollisuus kasvaa Suomessa kun yhä suurempi osa suomalaissta on muslimeja.

Islam ei ole uskonto, sellaisessa mielessä kuin kristinusko tai muut paremmat uskonnot. Kyseessä on keskiaikainen brutaali lakijärjestys joka jäljittelee uskontoa. Siinä on jokin mikä vetoaa aavikon kansoihin. Hitto vieköön, kun islam muutti kauko-aasiaan malesiaan ja sinnepäin, siitä tuli jopa siedettävä. Aavikkolaisille ja afrikkalaisille sopisi se kristinusko paremmin.

Suomeen sopisi hyvin ja ovathan kristinuskoisten määrät jatkuvassa laskussa.

Vierailija
26/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnollisuus kasvaa Suomessa kun yhä suurempi osa suomalaissta on muslimeja.

Islam ei ole uskonto, sellaisessa mielessä kuin kristinusko tai muut paremmat uskonnot. Kyseessä on keskiaikainen brutaali lakijärjestys joka jäljittelee uskontoa. Siinä on jokin mikä vetoaa aavikon kansoihin. Hitto vieköön, kun islam muutti kauko-aasiaan malesiaan ja sinnepäin, siitä tuli jopa siedettävä. Aavikkolaisille ja afrikkalaisille sopisi se kristinusko paremmin.

Suomeen sopisi hyvin ja ovathan kristinuskoisten määrät jatkuvassa laskussa.

Ei sovi

Vierailija
27/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt hienoa kun Suomi muuttuu pikkuhiljaa kehitysmaaksi?

Vierailija
28/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi paastota?

Vierailija
29/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäjumalan palvontaa tuollainen.

Ramadan on kyllä yksi terveellisimmistä vaatimuksista islaminuskossa...

Tiukempi kuin kristinuskon paasto, mikä käytännössä on vain ruokalajien rajoittamista.

No älä, onko tosiaan paasto päiväsaikaan,  ja auringon laskettua syöminen seuraavankin päivän varalle terveellistä?

Vierailija
30/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä paasto? Hehän paastoavat päiväaikaan ja yöllä syövät ja juhlivat. Paaston voi ohittaa vetoamalla sairaaseen oloon ym. Tv:sta on tullut näitä dokumentteja. 

Ole itse ensin se 12 tuntia syömättä ja tule sitten kysymään "mikä paasto"?

Niin olenkin.

-eri

Vierailija
31/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimeista sinä palvot epäjumalaa. Minä taas ateistina syön poppareita ja seuraan huvittuneena "koulukuntakiistaanne".

Muslimeille ateisti on alinta kuraa, pelkkä t a p e t t a v a yksilö. Yle uutisoi pari päivää sitten kahden pakistanilaisen ateistin saaneen ktuomion islamin halveksimisesta.

Vierailija
32/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolkoot nälkään

Vierailija
33/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttöminä nukkuvat iltapäivään, ja sitten illalla ja yöllä syövät itsensä ähkyyn. Vain naiset hereillä koko ajan, laittavat lapset kouluun ja hankkivat ja värkkäävät ruokia illaksi ja yöksi. Esimerkiksi Iranissa valtaosa nuorista ei onneksi enää usko moiseen ja syövät ja juovat salaa. Meno tulee muuttumaan kunhan ajatollahit saadaan joskus kukistettua.

Vierailija
34/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö   meillä nautitaan hyvistä safkoista ilman sekoiluja

Vierailija
35/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ramadan on kyllä yksi terveellisimmistä vaatimuksista islaminuskossa...

Tiukempi kuin kristinuskon paasto, mikä käytännössä on vain ruokalajien rajoittamista.

No älä, onko tosiaan paasto päiväsaikaan,  ja auringon laskettua syöminen seuraavankin päivän varalle terveellistä?

Paastoaminen on aina terveellistä.  Itse olen vetänyt 16:8 paastolla 15 kiloa pois.  12 tuntia on hyvä alku. Ei sitä ennen nukkumista jaksa mättää mielettömiä määriä.

Vierailija
36/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ash-hadu an la ilaha illa Allah, Wa ash-hadu anna Muhammadan Rasulu-Allah.

Ei ole muuta jumalaa kuin Jumala ja Muhammad on hänen lähettiläänsä.

Vierailija
37/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vee Äm Pee 

Vierailija
38/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mooseksen kirja 34:1-5

Dina, Jaakobin tytär, jonka äiti oli Lea, lähti tapaamaan seudun tyttöjä. Seudun hivviläisen hallitsijan Hamorin poika Sikem näki Dinan, otti hänet mukaansa ja makasi hänet väkisin. Mutta Sikem kiintyi Dinaan, Jaakobin tyttäreen, rakastui häneen ja yritti lepyttää hänet. Isälleen Hamorille Sikem sanoi: Hanki tämä tyttö minulle vaimoksi. Mutta Jaakob oli jo saanut tietää, että Sikem oli raiskannut hänen tyttärensä Dinan. Koska hänen poikansa olivat karjan mukana laitumilla, hän päätti kuitenkin vaieta heidän tuloonsa saakka.

Vierailija
39/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan täysjärkinen alentuu tekemään asioita jonkun helvetin ahdasmielisen uskonnon takia? Nääntykää nälkään. 

Vierailija
40/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt hienoa kun Suomi muuttuu pikkuhiljaa kehitysmaaksi?

Mitäs olette heikkoja ettekä osaa enää lisääntyä. On täysin luonnollista että sellainen kansa korvautuu toisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi