Ramadan alkaa tänään
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Epäjumalan palvontaa tuollainen.
Ramadan on kyllä yksi terveellisimmistä vaatimuksista islaminuskossa...
Tiukempi kuin kristinuskon paasto, mikä käytännössä on vain ruokalajien rajoittamista.
Islamia ei saa kritisoida intersektionaalisen ideologian mukaan, vain ylöspäin saa lyödä, eli Jeesusta.
Mulla on tuttu muslimi joka sanoi ettei Ramadan ole mikään muslimien joulu. Siinä paastosta on tarkoitus keskittyä uskontoon eikä mihinkään kauppakeskuksen kaupalliseen markkinointiin.
Salaamu Aleikum :) Yöllä ja sisällä salaa saa syödä kertovat hadithit mieheni neuvoi eli älkää laittako herkkuja piiloon
Höpöhöpö!!!!! Mitä paskaa se ap höpöttää?
Takapihalla sika kärisee vartaassa.
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi allahin kuun ja aavikon puolijumalaksi. Allah on joka tapauksessa meidän kristittyjen Jumalalle alisteinen henkiolento.
Mikä paasto? Hehän paastoavat päiväaikaan ja yöllä syövät ja juhlivat. Paaston voi ohittaa vetoamalla sairaaseen oloon ym. Tv:sta on tullut näitä dokumentteja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paasto? Hehän paastoavat päiväaikaan ja yöllä syövät ja juhlivat. Paaston voi ohittaa vetoamalla sairaaseen oloon ym. Tv:sta on tullut näitä dokumentteja.
Ole itse ensin se 12 tuntia syömättä ja tule sitten kysymään "mikä paasto"?
Paastokuukauden aikana ruoan kulutus kasvaa selvätsti verrattuna muihin kuukausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramadan on kyllä yksi terveellisimmistä vaatimuksista islaminuskossa...
Tiukempi kuin kristinuskon paasto, mikä käytännössä on vain ruokalajien rajoittamista.
Emme usko sinua puhut puppua.
Ei läheskään kaikilla, ehtona on että uusi kuu näkyy. Nyt on pilvistä, ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein 12 tuntia syömättä ja pidempäänkin.
Ohittavat tuota paastoa surutta vetoamalla milloin mihinkin eikä ole yhteisö vahtimassa. Yöllä syövät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein 12 tuntia syömättä ja pidempäänkin.
Ohittavat tuota paastoa surutta vetoamalla milloin mihinkin eikä ole yhteisö vahtimassa. Yöllä syövät.
Ei yöllä syönti mitään ohitusta ole, vaan aivan sallittua toimintaa.
Uskonnollisuus kasvaa Suomessa kun yhä suurempi osa suomalaissta on muslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttu muslimi joka sanoi ettei Ramadan ole mikään muslimien joulu. Siinä paastosta on tarkoitus keskittyä uskontoon eikä mihinkään kauppakeskuksen kaupalliseen markkinointiin.
silti lapset saa lahjoja kun se loppuu
Vierailija kirjoitti:
Muslimeista sinä palvot epäjumalaa. Minä taas ateistina syön poppareita ja seuraan huvittuneena "koulukuntakiistaanne".
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi poisti kristillisen valtionkirkon jo vuosia sitten koska muslimeista tulee enemmistö. Suomi tulee perässä.
Hyvä niin.
Tiedän. Todella monella tuttavalla on muslimimies. Oulussa islamin usko on kovassa nousussa.