Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestys: kumman miehen valitsisit kahdesta huonosta vaihtoehdosta, jos pakko olisi?

Vierailija
09.03.2024 |

Kumpi löytäisi tiensä sänkykamariisi, jos olisi valittava?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

1/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä, että mikä muka on huonoa kaljuissa miehissä? Mä olen kolmesti saanut pakit kaljulta mieheltä.

Vierailija
2/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on alle 170cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä, että mikä muka on huonoa kaljuissa miehissä? Mä olen kolmesti saanut pakit kaljulta mieheltä.

Jos ajattelet rumaa miestä, niin kerro NYT, mitkä ominaisuudet tulevat mieleen...

... Olivatko nämä: kalju, lihava, vanha ja tummaihoinen?

Vierailija
4/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No lyhyttäkin voi äänestää. Sen takia tuossa on kaksi vaihtoehtoa.

Vierailija
5/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Veikkaan, että kaljut miehet ovat saaneet pakit huomattavasti useammin.

Vierailija
6/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kalju JA alle 170. Oikein mielelläni vien hänet sänkyyni.

Vierailija
7/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kalju JA alle 170. Oikein mielelläni vien hänet sänkyyni.

Aina löytyy poikkeuksia.

Vierailija
8/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenasettelu on outo. Miksi olisi pakko ottaa mies, tai jompi kumpi noista? Oikeasti, jos on kaksi epämieluisaa, on tässä maassa täysin sallittua ja jokaisen elämässä täysin mahdollista olla valitsematta kumpaakaan. Itse en valitsisi todennäköisesti kumpaakaan - ei siksi, että nuo kerrotut ominaisuudet olisivat minulle turn off, vaan koska on erittäin epätodennäköistä, että satunnaisotannalla valituista kahdesta miehestä kumpikaan olisi kiinnostava, saati että minulla olisi kipinää kummankaan kanssa. Sinänsä ei olisi este kipinälle ja suhteelle sen enempää kalju kuin tuo miehen 170cm pituuskaan, eli kyllä minulla voisi olla kipinää joko kaljun tai 170-senttisen miehen kanssa.

Vierailija
9/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kalju ja alle 170 senttiä. Nukumme samassa sängyssä lähekkäin joka yö. 

Vierailija
10/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenasettelu on outo. Miksi olisi pakko ottaa mies, tai jompi kumpi noista? Oikeasti, jos on kaksi epämieluisaa, on tässä maassa täysin sallittua ja jokaisen elämässä täysin mahdollista olla valitsematta kumpaakaan. Itse en valitsisi todennäköisesti kumpaakaan - ei siksi, että nuo kerrotut ominaisuudet olisivat minulle turn off, vaan koska on erittäin epätodennäköistä, että satunnaisotannalla valituista kahdesta miehestä kumpikaan olisi kiinnostava, saati että minulla olisi kipinää kummankaan kanssa. Sinänsä ei olisi este kipinälle ja suhteelle sen enempää kalju kuin tuo miehen 170cm pituuskaan, eli kyllä minulla voisi olla kipinää joko kaljun tai 170-senttisen miehen kanssa.

Aina voi leikitellä ajatuksella, että jos pitäisi!

Vierailija
11/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin kalju sopii. Esim. Juha Tapio oli ihan nöösin näköinen ennen kuin veti hiukset pois. En kuitenkaan nyt vastaa tuohon kysymykseen, koska kumpikaan noista asioista ei ole itselleni mikään ulosrankkaussyy. Huono itsetunto kyllä on, sitä en oikein jaksa.

Vierailija
12/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Jos ajattelet rumaa miestä, niin kerro NYT, mitkä ominaisuudet tulevat mieleen...

Haiseva, huonot hampaat

Vierailija
13/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Haiseva, huonot hampaat

Jeps, tämä kuuluu kohtaan 6) suorat, sopivan valkoiset hampaat, kun puhutaan naisten ihannemiehestä.

Vierailija
14/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa lyhyissä miehissä? Kokonaisuus ratkaisee. Hyvännäköinen ja ystävällinen lyhyt mies voittaa ylimielisen hujopin 100-0.

Vierailija
15/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa lyhyissä miehissä? Kokonaisuus ratkaisee. Hyvännäköinen ja ystävällinen lyhyt mies voittaa ylimielisen hujopin 100-0.

Eipä näytä tosielämässä voittavan (paitsi, jos mies on Tom Cruise).

Vierailija
16/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tätä joka päivä? 

Vierailija
17/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekkin kalju sopii. Esim. Juha Tapio oli ihan nöösin näköinen ennen kuin veti hiukset pois. En kuitenkaan nyt vastaa tuohon kysymykseen, koska kumpikaan noista asioista ei ole itselleni mikään ulosrankkaussyy. Huono itsetunto kyllä on, sitä en oikein jaksa.

Juha Tapio(kin) olisi moninkertaisesti paremman näköinen, jos hänellä olisi täydelliset hiukset täydellisellä hiusrajalla. Tietenkin hän näytti nöösille hiukset päässä, kun hiukset olivat huomattavasti ohentuneet jo vuonna 2006-2007.

Vierailija
18/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta miten niin? Lyhimmällä tuntemallani miehellä on viisi lasta. On lisäksi suoraan sanottuna ruma. Vaimo on tavallinen kiva nainen.

Vierailija
19/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui vaihtoehto: kumpikin käy.

Mieheni on alle 170 cm (onneksi, ois muuten hankalaa moni asia, kun itse 152 cm) ja kalju.

Vierailija
20/67 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä. Aviomieheni on lyhyt, ja olen aiemmin antanut rukkaset pitkälle miehelle. Sanottakoon nyt vielä, että kumpikin näistä miehistä on hyvännäköinen, mutta lyhyt on luonteeltaan miellyttävämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan