Äänestys: kumman miehen valitsisit kahdesta huonosta vaihtoehdosta, jos pakko olisi?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on alle 170cm.
Hahahahhahaaa, hobitti.
Viddu sä oot tyhmä.
Ap. on ällöttävä. Kumpikaan ei ole huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras oli se kun hiusrajamies linkitti tänne videon nuoresta miehestä jolle liimattiin päähän joku tupee. No tämä nuori mieshän olisi ollut kaljuna komea ja ihan hemmetin kuuma jos olisi lisäksi käynyt salilla. Siis parempi se kalju olisi ollut!
Mitä arvelet, kuinka paljon rasvaprosentin olisi ollut syytä olla ja kuinka paljon nuoren miehen olisi pitänyt saada lihasmassaa lisää? Tiedäthän, että se ei nuorellakaan miehellä kehity ihan kuukaudessa tai parissakaan.
Rasvaprosentti my ass, tässä ei nyt puhuta sellaista ällöistä lihaskimouista mitä sinä siellä kaapissa kuolaat vaan tavallisista tuloksista mitä moni tuntemani tarvis on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on alle 170cm.
Mun on alle 170 ja kalju. Rakastan. Olen itse häntä sentin pari pidempi.
Jos valinta olisi lyhyt ja kalju mies vai ap, valkkaisin heti sen ekan. Itse asiassa en keksi mitään ulkonäöllistä seikkaa, mikä olisi ap:n persoonaa vastenmielisempää.
Mitä arvelet, kuinka paljon rasvaprosentin olisi ollut syytä olla ja kuinka paljon nuoren miehen olisi pitänyt saada lihasmassaa lisää? Tiedäthän, että se ei nuorellakaan miehellä kehity ihan kuukaudessa tai parissakaan.