Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan valtavia poskipäitäni, jotka tekee kasvoistani hirveän leveät ja isot.

Vierailija
09.03.2024 |

Äidilläni on myös samanlaiset, ja en todellakaan olisi niitä halunnut itselleni. Mitä olen muiden kasvoja katsonut, niin en ole nähnyt kenellekään samanlaisia. Kaikilla muilla on "suorat" kasvot, että poskien kohdalla ei ole sellaisia "hirveän" näkyviä kumpuja. Kun takaa sivusta katsoo minua, niin ei näy kuin posket (näin kuvainnollisesti)

https://www.realself.com/question/india-cheek-bone-big-reduce-cheek-bon…; (vähän outo sivu, mutta tuolla on täysin identtinen, kuin mitä mullakin on)

Sellaiset poskipäät, joita moni pitää kauniina, niin on nekin minusta hyvännäköiset, mutta ne ei ole tällaset. Hymyillessä ja nauraessa nämä perhanan posket valtaa koko kasvot, joka ei todellakaan omasta mielestä näytä hyvälle.

Harkitsitko tilanteessani poskielueen kirurgista muokkausta? Onhan siinä riskejä ja kallis, mutta kasvoista tulisi normaalin näköiset.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anopilla ja kälyllä on myös. Anoppi on paljon ikäistään nuoremman näköinen nyt 70+, mikään ei roiku eivätkä posket ole lommolla. Jospa se tulisi muodon mukana? 

Geenitesti jäljittää porukan osin Keski-Aasiaan.

Minunkin anopilla on. Hän on lähes 70-vuotias ja näyttää maksimissaan 50-vuotiaalta. Yllätyin kun näin hänet ekan kerran, että miten nuori äiti mun puolisolla muka on. 

Vierailija
42/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla on korkeat poskipäät pidetään luontaisina johtajina. Mikset käytä pärstääsi vahvuutena. Nyt näet sen heikkoutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä yhtään miten tuo olisi muka ruma piirre. Mutta ehkei mun tarvitse ymmärtääkään.

Ap:llä on tämä sijaistoiminto että hän pyörii pakonomaisesti ulkonäkönsä ympärillä koska pelkää liikaa terapiaa vaikean kiintymyssuhdepelon takia ja terapiakin on kiintymyssuhde. Vuosien mittaan on haaveiltu nyt jo varmaan kaikkien ruumiinosien leikkelystä ja hiomisesta. 

Sama varmaan näillä transihmisillä. 

Höpö höpö. Toki heissä on väärin perustein itsensä transihmiseksi määrittäneitä ja säälittävät oikeiston lampaat sitten kierrättää näitä yksilöitä loputtomiin. Heitä on kuitenkin niin vähän, että USAn oikeiston propagandaa syyttävät hullut ottaa täysin elämäänsä tyytyväisten transihmisten kuvia ja käyttää niitä ilman lupaa transvastaiseen propagandaansa. Juuri siksi että löytyisi tarpeeksi kuvia.

Vierailija
44/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit meikata maapallon ja kuun tai muita planeettoja niihin, tahi jalitsun tms. palleroisen. Persoonallista olisi 😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi