Vihaan valtavia poskipäitäni, jotka tekee kasvoistani hirveän leveät ja isot.
Äidilläni on myös samanlaiset, ja en todellakaan olisi niitä halunnut itselleni. Mitä olen muiden kasvoja katsonut, niin en ole nähnyt kenellekään samanlaisia. Kaikilla muilla on "suorat" kasvot, että poskien kohdalla ei ole sellaisia "hirveän" näkyviä kumpuja. Kun takaa sivusta katsoo minua, niin ei näy kuin posket (näin kuvainnollisesti)
https://www.realself.com/question/india-cheek-bone-big-reduce-cheek-bon…; (vähän outo sivu, mutta tuolla on täysin identtinen, kuin mitä mullakin on)
Sellaiset poskipäät, joita moni pitää kauniina, niin on nekin minusta hyvännäköiset, mutta ne ei ole tällaset. Hymyillessä ja nauraessa nämä perhanan posket valtaa koko kasvot, joka ei todellakaan omasta mielestä näytä hyvälle.
Harkitsitko tilanteessani poskielueen kirurgista muokkausta? Onhan siinä riskejä ja kallis, mutta kasvoista tulisi normaalin näköiset.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi niin suuret poskipäät kuin julkkiksilla joille on vuosikymmeniä pumpattu täyteaineita että ei näytä enää ihmiseltä, niin silloin kyllä plastiikkakirurgi auttaa. Mutta nuo kuvat olivat normaalin ihmisen kuvia. Ei epänormaali.
On normaalit, mutta kyllähän ne ihan valtavat on. Tuo sivun mieskin haluaa ilmeisesti eroon niistä, ja ymmärrän täysin itsekin.
ap
Siis tuo on joku ulkomainen randomsivusto. Älä usko kaikkea niistä. Varmasti joku mainostaa niissä leikkauksia ja halua rahaa, vaikkei vikaa olisi. On vääristynyt kehonkuva ehkä sillä miehellä pahimmillaan. Hänen leuka on hieman erilainen, ei poskipäät!
En nyt ymmärrä yhtään miten tuo olisi muka ruma piirre. Mutta ehkei mun tarvitse ymmärtääkään.
Leikkaa ne poskipäät irti. Tee se nyt heti! Alä epäröi! TEE SE!
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä yhtään miten tuo olisi muka ruma piirre. Mutta ehkei mun tarvitse ymmärtääkään.
Ap:llä on tämä sijaistoiminto että hän pyörii pakonomaisesti ulkonäkönsä ympärillä koska pelkää liikaa terapiaa vaikean kiintymyssuhdepelon takia ja terapiakin on kiintymyssuhde. Vuosien mittaan on haaveiltu nyt jo varmaan kaikkien ruumiinosien leikkelystä ja hiomisesta.
Ap, onko suvussasi sukurutsataustaa. Nuo luonnottoman poskipäät ovat yleensä tulosta juuri siitä.
Vierailija kirjoitti:
En menisi riskialttiiseen leikkaukseen. Näytät varmasti kivalta. Korkeat poskipäät on hienot.
Huokaus. Nuo eivät ole korkeat poskipäät vaan pyöreät posket. Korkeat poskipäät on täysin eri asia.
Kyllä tämä aika vaan on sairas. Vähän enemmän katsetta oman navan tai poskien ulkopuolelle, sieltä se onni löytyy eikä kirurgin pöydältä.
Tässä nyt kuvahausta koittanut etsiä yhdennäköisyyksiä. Mongoleilla on monella samantyyppiset valtavan leveät posket.
ap
Vierailija kirjoitti:
Viety töki niin överiksi kuin voi, mutta tuossa se näkyy, että miksi nuo ovat hirveät.
ap
Mun anopilla ja kälyllä on myös. Anoppi on paljon ikäistään nuoremman näköinen nyt 70+, mikään ei roiku eivätkä posket ole lommolla. Jospa se tulisi muodon mukana?
Geenitesti jäljittää porukan osin Keski-Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sus siunatkoon mitkä omput 😲🍏🍎
Eikö olekkin ihan hirveät? Ymmärrät varmaan miksi en tykkää...yhtään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi niin suuret poskipäät kuin julkkiksilla joille on vuosikymmeniä pumpattu täyteaineita että ei näytä enää ihmiseltä, niin silloin kyllä plastiikkakirurgi auttaa. Mutta nuo kuvat olivat normaalin ihmisen kuvia. Ei epänormaali.
On normaalit, mutta kyllähän ne ihan valtavat on. Tuo sivun mieskin haluaa ilmeisesti eroon niistä, ja ymmärrän täysin itsekin.
ap
Tuo oli ihan hyvännäköinen ja tavallisen näköinen mies. Sinulla on kehonkuvan vääristymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on tämä sijaistoiminto että hän pyörii pakonomaisesti ulkonäkönsä ympärillä koska pelkää liikaa terapiaa vaikean kiintymyssuhdepelon takia ja terapiakin on kiintymyssuhde. Vuosien mittaan on haaveiltu nyt jo varmaan kaikkien ruumiinosien leikkelystä ja hiomisesta.
Sama varmaan näillä transihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt kuvahausta koittanut etsiä yhdennäköisyyksiä. Mongoleilla on monella samantyyppiset valtavan leveät posket.
ap
Niin? Nehän on oikein hienot. Kiva että on erinäköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi riskialttiiseen leikkaukseen. Näytät varmasti kivalta. Korkeat poskipäät on hienot.
Huokaus. Nuo eivät ole korkeat poskipäät vaan pyöreät posket. Korkeat poskipäät on täysin eri asia.
Kyllä nuo on ihan poskipäät ja liittyvät luuston muotoon.
Minullakin on korkeat poskipäät ja inhosin niitä joskus teininä. Opin lopulta rakastamaan niitä. Moni suorakasvoinen ystäväni ja tuttavani on sanonut pitäneensä niitä aina kauniina. Taisin joskus nähdä dikumentin jossa joku halusi samanlauset leikkauksen avulla
ap