Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan valtavia poskipäitäni, jotka tekee kasvoistani hirveän leveät ja isot.

Vierailija
09.03.2024 |

Äidilläni on myös samanlaiset, ja en todellakaan olisi niitä halunnut itselleni. Mitä olen muiden kasvoja katsonut, niin en ole nähnyt kenellekään samanlaisia. Kaikilla muilla on "suorat" kasvot, että poskien kohdalla ei ole sellaisia "hirveän" näkyviä kumpuja. Kun takaa sivusta katsoo minua, niin ei näy kuin posket (näin kuvainnollisesti)

https://www.realself.com/question/india-cheek-bone-big-reduce-cheek-bon…; (vähän outo sivu, mutta tuolla on täysin identtinen, kuin mitä mullakin on)

Sellaiset poskipäät, joita moni pitää kauniina, niin on nekin minusta hyvännäköiset, mutta ne ei ole tällaset. Hymyillessä ja nauraessa nämä perhanan posket valtaa koko kasvot, joka ei todellakaan omasta mielestä näytä hyvälle.

Harkitsitko tilanteessani poskielueen kirurgista muokkausta? Onhan siinä riskejä ja kallis, mutta kasvoista tulisi normaalin näköiset.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vihata itseään. Olet kanssasi aina 

Vierailija
2/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi terapeuttihullu.... Nytkö sun ja onnen välissä on poskipäät. Ei vahingossakaan terapia joka on ainoa apu.353

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisuus on turhuuksien turhuutta.

Vierailija
4/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
5/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne ovat osa sinua, varmasti ihan viehättävät.

Vierailija
6/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on parempaa tekemistä kuin ajatusten suominen itsevihalle.  Levät kasvot saavat näyttämään nuoremmalta, verratuna siihen, jos olisi pitkät ja kapeat kasvot. Kun ikää tulee, on hyvä, että kasvot ovat leveät.

Vierailija
7/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko normaalipainoinen?

Vierailija
8/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä näyttää ja normaalilta, se tekee kauniiksi ja komeaksi jotkut. On isompiakin. On eri rotuisia ihmisiä, suomalaisilla on korkeat poskipäät joillakin. Itse tykkään! Ei kukaan huomaa edes niitä, itse olet ottanut ehkä pakkomielteen siitä. Väärä kehonkuva? Nuorena luulee että moni asia on virhe, joka ei ole. Ei "suorat kasvot" ole kaikille normi. Itselläni on myös naisena poskipäät ja inuiittisilmäpoimut, enkä koe sitä ongelmaksi. Ymmärrän kyllä että koet että sulle on vääränlaiset, mutta leikkaus voisi kaduttaa myöhemmin, jos kaikkea hioo ja poistaa.

Vierailija
9/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi riskialttiiseen leikkaukseen. Näytät varmasti kivalta. Korkeat poskipäät on hienot. 

Vierailija
10/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on parempaa tekemistä kuin ajatusten suominen itsevihalle.  Levät kasvot saavat näyttämään nuoremmalta, verratuna siihen, jos olisi pitkät ja kapeat kasvot. Kun ikää tulee, on hyvä, että kasvot ovat leveät.

Niinpä. Eihän tuo ole kuin alaosasta leveä kuvassa eli leuka, se voi johtua siitä että kyseessä on mies ja lisäksi riippuu sukulaisista mitä saa.

Vierailija
11/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko normaalipainoinen?

Kyllä. Ihan puhtaasti luuston rakenteesta johtuu.

ap

Vierailija
12/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä näyttää ja normaalilta, se tekee kauniiksi ja komeaksi jotkut. On isompiakin. On eri rotuisia ihmisiä, suomalaisilla on korkeat poskipäät joillakin. Itse tykkään! Ei kukaan huomaa edes niitä, itse olet ottanut ehkä pakkomielteen siitä. Väärä kehonkuva? Nuorena luulee että moni asia on virhe, joka ei ole. Ei "suorat kasvot" ole kaikille normi. Itselläni on myös naisena poskipäät ja inuiittisilmäpoimut, enkä koe sitä ongelmaksi. Ymmärrän kyllä että koet että sulle on vääränlaiset, mutta leikkaus voisi kaduttaa myöhemmin, jos kaikkea hioo ja poistaa.

Voisin itse kuvitella että noin radikaalin leikkauksen jälkeen ei enää tavallaan tunnistaisi itseään. Joku kriisi iskisi päälle. Miksi kaikkien muutenkaan pitää näyttää samalta? Aasialaisillakin on monilla leveät kasvot ja erottuvat posket/poskipäät ja he näyttävät kauniilta. 

Vierailija
13/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kun ovat ihan ääripäästä, verrattuna poskipäihin ihmisillä ylipäätään. Se on vähän kuin olisi koko ajan turvonnut, tai vaan on hamsteriposket. Ei näitä laihduttamalla saa pois, kun kyse on luustosta.

ap

Vierailija
14/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi riskialttiiseen leikkaukseen. Näytät varmasti kivalta. Korkeat poskipäät on hienot. 

Korkeat ja valtavan leveät. Ei näytä yhtään sille mille kuvittelet.

ap

Vierailija
15/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kun ovat ihan ääripäästä, verrattuna poskipäihin ihmisillä ylipäätään. Se on vähän kuin olisi koko ajan turvonnut, tai vaan on hamsteriposket. Ei näitä laihduttamalla saa pois, kun kyse on luustosta.

ap

No ei se paha ole välttämättä silti. Ihmettelen miksi joku sanoi myös julkisuudessa olevan miehen poskista, vaikkei ne pahat ole, vaan persoonalliset. Joillakin lisää komeutta tai kauneutta. Toki asiaa voi tarkastella monesta kulmasta.

Vierailija
16/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin lisääntynyt?

Vierailija
17/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri mallitoimistoon!

Vierailija
18/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  muuten  kaikki  hyvin, ole  onnellinen.

Vierailija
19/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi niin suuret poskipäät kuin julkkiksilla joille on vuosikymmeniä pumpattu täyteaineita että ei näytä enää ihmiseltä, niin silloin kyllä plastiikkakirurgi auttaa. Mutta nuo kuvat olivat normaalin ihmisen kuvia. Ei epänormaali. 

Vierailija
20/44 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En evaa osoitteita, voi olla vaarallisia.

Mutta osta meikkiä ja poskipunalla saat kauniin kasvojen muodon. Katso mihin poskipuna tulee tapauksessasi laittaa.

Ja katso oikea hiusten muoto. Sillä kyllä selviät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä