Kukaan ei ole koskenut minuun vuosiin
Miltähän se tuntuisi, kun joku halaisi. Tai silittäisi selästä tai ottaisi kädestä kiinni.
Kommentit (78)
Ei ole minuunkaan kukaan koskenut, aikuisia lapsiani ainoastaan joskus halaan. Onneksi on tuo koira joka tulee aina viereen. Ja onhan mulla tuo mieskin mutta se ei halaa, puhu eikä pussaa.
Ei muakaan ja olen olevinaan parisuhteessa. Käskystä voin saada jotain, mutta omatoimisesti mua on koskettu viimeksi -01.
Minua ei ole kukaan halannut koskaan.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Surullista. Mullakin on ollut tuollaisia kausia, pisin yli 10 vuotta. Sen aikana ainoat kosketukset oli satunnaiset kättelyt töissä ja verikoen otto terveysasemalla.
Kaikki ihmiset kaipaa kosketusta :(
Liity painiseuraan tai mene tanssikurssille.
Labrassa näytteenottaja koski käsivarteen kolmisen vuotta sitten. Halattu on kai vuonna 1999.
M 49
Oletko mies vai nainen? Jos nainen niin tinder on ratkaisu ongelmaasi. Eiköhän lähikapakastakin innokkaita halaajia löydy.
Minua ei ole kukaan koskaan halannut. Edes vanhempani lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Jos nainen niin tinder on ratkaisu ongelmaasi. Eiköhän lähikapakastakin innokkaita halaajia löydy.
Mistä lötyis pelkkä halikaveri, joka ei heti vonkais seksiä :D -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ainiin naisilla on helppoa, tiedät taas kertoa. Niistä saa dickpickin ja perseenpuristuksen kaupan päälle.
t. mies
Itse käyn joskus hemmotteluhieronnassa. Se rentouttaa ja kosketus tuntuu aivan ihanalta.
voin tulla halimaan jos pelaat vaikka tammea.
Oletko koittanut tehdä jotain saadaksesi muutosta asialle? Jos et niin uliuli. Kukaan ei hae kotoa.
Vierailija kirjoitti:
voin tulla halimaan jos pelaat vaikka tammea.
jos olet nainen. muunaukupuoliset ihan jees, ei vain henkilökohtaisesti kiinnosta.
Mä voisin halia. Itsekin kaipaisin sellaista. :)
Mua on pantu halvalla vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn joskus hemmotteluhieronnassa. Se rentouttaa ja kosketus tuntuu aivan ihanalta.
Hieronnassa olisi kyllä ihana käydä. Saattaisin vain alkaa itkemään se toisen ihmisen kontakti kun minuakaan ei ole koskettu vuosikausiin, sitä tunnetta on ikävä :<
N34
Onpas. Itse voi halata itseään ja peitto "halaa". Ilmassa voi olla välittämistä ja lämpöä, kun sen tekee ilmaan. Ehkä löytyy joku kiva, sopiva sulle.