Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei ole koskenut minuun vuosiin

Vierailija
09.03.2024 |

Miltähän se tuntuisi, kun joku halaisi. Tai silittäisi selästä tai ottaisi kädestä kiinni.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole ystäviä? Me ystävien kanssa halataan, kun tavataan esim. kahvilassa tai vierailuilla toistemme luona.

Mieheni on kuollut, joten ystävät, lapset ja lapsenlapset ovat tärkeitä.

Vierailija
42/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä oli mies joka oli fysioterapeutti ja hieroja. Haaveilin hänestä. Hän osaisi hoitaa minut nikama nikamalta. Kiinnostusta hänelläkin oli mutta jokin tuli esteeksi. En tiedä mikä. Molemmat himmaili liiaksi.

Hei vaan vaalea Att mies. Koin itseni liian puumaksi. Olit kuitenkin hurmaava vaikka ei meillä ollut ikäeroa kuin 4 v.

Mullakin töissä kolllega joka lähäri. Niin hellä mies et oksat pois. Joskus katson sen toimia miten nostaa vanhuksia , syöttää ja hoivaa. Rakastun yhä enemmän häneen työvuoron aikaan. Muutenkin hurmaava nuori komea mies. Namujen namu

Namujen namu? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen miesystävä sanoi, että hänellä on terveet kädet, ei tarvitse naista. Ja että voi halata vartalotyynyä tai isoa nallea. Ne hän valitsi ilmeisesti minun sijaani,  niin helppo hänen mielestään olo korvata mun rakkauteni ja läheisyyteni. Kertoi kyllä myöhemmin kaivanneensa yhteisiä hetkiämme. 

Musta hänen  sanansa ja se, miten hän jätti mut, tuntui niin pahalta, etten ole sen jälkeen halunnut että muhun koskee kukaan. Toisen ihmisen kosketus on kuitenkin todella tärkeää. 

Vierailija
44/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen miesystävä sanoi, että hänellä on terveet kädet, ei tarvitse naista. Ja että voi halata vartalotyynyä tai isoa nallea. Ne hän valitsi ilmeisesti minun sijaani,  niin helppo hänen mielestään olo korvata mun rakkauteni ja läheisyyteni. Kertoi kyllä myöhemmin kaivanneensa yhteisiä hetkiämme. 

Musta hänen  sanansa ja se, miten hän jätti mut, tuntui niin pahalta, etten ole sen jälkeen halunnut että muhun koskee kukaan. Toisen ihmisen kosketus on kuitenkin todella tärkeää. 

Olisko kuitenkin aika jatkaa eteenpäin? Tollaiset sanat on varmaan aika usein sanottu aika haavoittuneessa mielentilassa ja siksi kannattaa miettiä minkä painoarvon niille antaa. Ja toiseksi, vaikka pärjäisi mainiosti ilman naista, niin maailmassa on paljon muitakin miehiä. Ei kannata omaa arvoa mitata tuollaisen perusteella.

N32

Vierailija
45/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minuunkaan kukaan koskenut, aikuisia lapsiani ainoastaan joskus halaan. Onneksi on tuo koira joka tulee aina viereen. Ja onhan mulla tuo mieskin mutta se ei halaa, puhu eikä pussaa. 

ei niitä lapsia tehdä koskematta. itse en 39 vuotiaana edes kädestä ole pitänyt. oma vika tosin. 

Tiedän. Mutta haluaisin hellyyttä, halausta, sylissä oloa. En pelkkää seksiä. Meillä ei halailla ellei siinä ole taka-ajatuksena seksi. 

Vierailija
46/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos noista sanoista, N32

Olen itsekin haavoittunut, suren aikani sitä, että toinen oli tuollainen ja ettei hän välittänyt minusta. Useat miehet on sen jälkeen halunneet lähinnä pelkkää seksiä, onhan sekin kosketusta, mutta jo ajatus tuntuu pahalta. Menen eteenpäin, kun olen valmis. Se vie aikansa enkä tiedä, löydänkö ketään, joka välittäisi. 

Vierailija
47/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Se oli todella kivuliasta ja tein sen takia huonoja päätöksiä ihmissuhteissa. Nytkin olen sinkku, mutta uskoontulon jälkeen Jumalaan turvautuminen on vienyt terävimmän kivun pois. Voin hyvin ja siitä olen kiitollisuudenvelassa ainoastaan Jumalalle.

Vierailija
48/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko tässä jotenkin outo mutta mielestäni kosketus ei oikein tunnu miltään jos siinä ei ole syvempää yhteyttä ja oikeanlaista tunnetta puolin ja toisin. Se että hommaisi nyt tinderistä jonkun random äijän hipelöimään ei todennäköisesti herättäisi minussa ainakaan mitään positiivista.

Sama. En ymmärrä miksi etenkin jotkut miehet kuvittelee että kosketuksen tai seksin puutteeseen käy kuka vaan. 

Sama juttu minulla, nainen olen minäkin. Ei tulisi mieleenkään mennä jonkun random miehen koskettavaksi, siinähän vain hajottaisi itseään entistä enemmän ja vieraantuisi itsestään.

Joskus ihan itken sen takia, koska kaipaan oikeanlaista kosketusta niin paljon. Tiedän miltä se tuntuu eli tiedän mitä olen vailla. Joskus mietin lähteväni sellaiseen halitapahtumaan tai muuhun

Kosketuksen "oikeanlaisuus" taitaa edellyttää sellaista pyyteettömyyttä ja vilpittömyyttä, jollainen ei ole nykymaailmassa ominaista aikuisten ihmisten keskinäisille suhteille, kun kaikki pakotetaan jatkuvasti kilpailemaan kaikkia muita vastaan.

Eri

Vierailija
49/78 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten jos siellä parturina tai hierojana onkin ruma tai lihava ihminen, vieläkö kosketusta kaipaat?

Vierailija
50/78 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos siellä parturina tai hierojana onkin ruma tai lihava ihminen, vieläkö kosketusta kaipaat?

Kuulostaa, että sinulle toivottu kosketus tarkoittaa automaattisesti jotakin seksuaalista, kun sen kerran mielestäsi on kytkeydyttävä viehättävään ulkonäköön. Vilpitön, hyvää tarkoittava kosketus taitaa olla sinulle tuntematon juttu. 

Vierailija
51/78 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Jos nainen niin tinder on ratkaisu ongelmaasi. Eiköhän lähikapakastakin innokkaita halaajia löydy. 

Mistä lötyis pelkkä halikaveri, joka ei heti vonkais seksiä :D -sivusta

Olet siis nainen? Toinen nainen voisi olla ratkaisu ongelmaasi. Et sä tuohon miestä tarvitse.

Vierailija
52/78 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten halaaminen ei kuulu nykymaailmassa miehille. 

Joten halatkaa toisianne ja rapsutelkaa koiria.

Vierailija
53/78 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Jos nainen niin tinder on ratkaisu ongelmaasi. Eiköhän lähikapakastakin innokkaita halaajia löydy. 

Olet siis nainen? Toinen nainen voisi olla ratkaisu ongelmaasi. Et sä tuohon miestä tarvitse.

Eikö siis voi halailla vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman että se johtaa seksiin? En mä sais samaa fiilistä jos olisin vaikka sängyssä lusikassa jonkun toisen mimmin kanssa. Tai no, en kyllä oo testannut, mut epäilen.

Vierailija
54/78 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka vonkaavat? Etkö voi kieltäytyä seksistä? On naisilla vaikeaa kun miehet haluavat heitä 😅

Vierailija
55/78 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jättää naisen niin nainen on tehnyt jotain todella väärin. Miehen aloitteellisuus eroon on harvinaista.

Vierailija
56/78 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis voi halailla vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman että se johtaa seksiin? En mä sais samaa fiilistä jos olisin vaikka sängyssä lusikassa jonkun toisen mimmin kanssa. Tai no, en kyllä oo testannut, mut epäilen.

Ei vahvat ja itsenäiset naiset miehiä mihinkään tarvitse. Lusikoikaa ja halailkaa keskenänne.

Vierailija
57/78 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka vonkaavat? Etkö voi kieltäytyä seksistä? On naisilla vaikeaa kun miehet haluavat heitä 😅

Sellainen vilpitön kosketus on sitä, ettei koskettaja ole mitään vailla. Jos koskettaja pettyy tai jopa suuttuu, kun halaus tai muu kosketus ei johda seksiin, niin ei siitä ainakaan hyvä olo jää - toinen koskee vain aktivoidakseen hyödykkeen!

Vierailija
58/78 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle teistä halauksia virtuaalisesti, mutta lämmöllä!

Vierailija
59/78 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämässäni ollut välillä pitkiä aikoja yksin ja ilman kosketusta. Nyt väliä oli vuosi, ja tuntui aivan uskomattoman hyvältä kun työkaveri tarttui hartiaan ja hieroi jonkun puoli minuuttia ihan yllättäen. Tuntui että se herätti minussa ihan jotain unohdettua itsessäni, onnen tulvahdus, hyvä olo omasta itsestä. 

Nuorempana olen pitkien yksinäisten kausien aikana päätynyt ns. maksamaan kosketuksesta ja toisen ihmisen seurasta seksillä. Sitä en enää tee, se on niin rikkovaa. 

Vierailija
60/78 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sinua. Sinä olet hyvä noin. Haluan sinulle hyvää. Kosketus välittää monenlaisia asioita ja tekee hyvä itsetunnolle. Onhan se myös viesti, että luotan sinuun, et inhota minua enkä pelkää että saan sinusta tarttuvan taudin! Sellaista kokonaisvaltaista hyväksymistä syvemmällä tasolla.