Kukaan ei ole koskenut minuun vuosiin
Miltähän se tuntuisi, kun joku halaisi. Tai silittäisi selästä tai ottaisi kädestä kiinni.
Kommentit (78)
En tiedä olenko tässä jotenkin outo mutta mielestäni kosketus ei oikein tunnu miltään jos siinä ei ole syvempää yhteyttä ja oikeanlaista tunnetta puolin ja toisin. Se että hommaisi nyt tinderistä jonkun random äijän hipelöimään ei todennäköisesti herättäisi minussa ainakaan mitään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minuunkaan kukaan koskenut, aikuisia lapsiani ainoastaan joskus halaan. Onneksi on tuo koira joka tulee aina viereen. Ja onhan mulla tuo mieskin mutta se ei halaa, puhu eikä pussaa.
ei niitä lapsia tehdä koskematta. itse en 39 vuotiaana edes kädestä ole pitänyt. oma vika tosin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko tässä jotenkin outo mutta mielestäni kosketus ei oikein tunnu miltään jos siinä ei ole syvempää yhteyttä ja oikeanlaista tunnetta puolin ja toisin. Se että hommaisi nyt tinderistä jonkun random äijän hipelöimään ei todennäköisesti herättäisi minussa ainakaan mitään positiivista.
Sama. En ymmärrä miksi etenkin jotkut miehet kuvittelee että kosketuksen tai seksin puutteeseen käy kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se olis kyllä maailman epäluontevinta enkä pystyis olemaan yhtään oma itseni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En ymmärrä miksi etenkin jotkut miehet kuvittelee että kosketuksen tai seksin puutteeseen käy kuka vaan.
No mikä on, ettei edes sitä jotain löydy kosketuksen puutteeseen? Olen ollut 13 vuotta naisvaltaisella alalla ja käynyt tuhansittain "kahvipöytäkeskusteluja". Yksikään nainen ei vielä ole valittanut, että kosketuksen puutteeseen ei löytyisi helpotusta vaikka samalle illalle. Naisille sitä kyllä on tarjolla.
Säilyt terveenä ainakin, kun tiedä mikä tahmatassu tartuttaa tautejaan, jos alkaa koskettelemaan. Terveydenhuolto ja työnantaja kuormittuu sitten ainakin niistä sairauslomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on, ettei edes sitä jotain löydy kosketuksen puutteeseen? Olen ollut 13 vuotta naisvaltaisella alalla ja käynyt tuhansittain "kahvipöytäkeskusteluja". Yksikään nainen ei vielä ole valittanut, että kosketuksen puutteeseen ei löytyisi helpotusta vaikka samalle illalle. Naisille sitä kyllä on tarjolla.
Niin no sellaisille naisille löytyy helposti joille riittää pelkkä fyysinen kosketus. Mutta jos se ei riitä vaan tarvitsee sitä syvempää yhteyttä että kosketuksesta saa jotain irti, on löytäminen luonnollisesti aika paljon vaikeampaa.
"Niin no sellaisille naisille löytyy helposti joille riittää pelkkä fyysinen kosketus. Mutta jos se ei riitä vaan tarvitsee sitä syvempää yhteyttä että kosketuksesta saa jotain irti, on löytäminen luonnollisesti aika paljon vaikeampaa."
Miksi sinulle kosketus on niin mystinen ja ihmeellinen asia, että se tarvitsee jotain syvää tunneyhteyttä? Rajoitat vain itseäsi jollain lapsuuden opeilla ja kokemuksilla.
Vierailija kirjoitti:
"Niin no sellaisille naisille löytyy helposti joille riittää pelkkä fyysinen kosketus. Mutta jos se ei riitä vaan tarvitsee sitä syvempää yhteyttä että kosketuksesta saa jotain irti, on löytäminen luonnollisesti aika paljon vaikeampaa."
Miksi sinulle kosketus on niin mystinen ja ihmeellinen asia, että se tarvitsee jotain syvää tunneyhteyttä? Rajoitat vain itseäsi jollain lapsuuden opeilla ja kokemuksilla.
Ei se olekaan mikään mystinen ja ihmeellinen asia, se ei vain yksinkertaisesti tunnu miltään illman sitä yhteyttä. Ja jos se ei tunnu miltään, en koe mitään halua tehdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mua on pantu halvalla vuosikymmenet.
Ale-laarin hoora?
Ruvetkaa opiskelemaan hierojiksi ja/ tai lähihoitajaksi niin joku koskettelee teitä koko ajan ja te koskettelette heitä. Mutta oikeasti, kun miettii niin kosketuksen puute voi edesauttaa erilaisten sairauksien puhkeamista ja masentaa mieltä. Todella surullista, että monia ei ole kosketettu, halattu vuosiin...
Minä tulen ja halaan teitä. Annan hieronnan kaupan päälle =)
Vierailija kirjoitti:
Onpas. Itse voi halata itseään ja peitto "halaa". Ilmassa voi olla välittämistä ja lämpöä, kun sen tekee ilmaan. Ehkä löytyy joku kiva, sopiva sulle.
Juu, tämä lämmittää varmaan valtavasti jotain useita vuosia, pahimmillaan koko elämänsä yksinäisyydessä elänyttä. "halaat vaan peittoasi, ihan sama asia kuin toisen ihmisen kosketus ja hyväksyntä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu minulla, nainen olen minäkin. Ei tulisi mieleenkään mennä jonkun random miehen koskettavaksi, siinähän vain hajottaisi itseään entistä enemmän ja vieraantuisi itsestään.
Joskus ihan itken sen takia, koska kaipaan oikeanlaista kosketusta niin paljon. Tiedän miltä se tuntuu eli tiedän mitä olen vailla. Joskus mietin lähteväni sellaiseen halitapahtumaan tai muuhun vastaavaan, mutta ajatus vieraan ihmisen päästämisestä lähelle ei tunnu kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu minulla, nainen olen minäkin. Ei tulisi mieleenkään mennä jonkun random miehen koskettavaksi, siinähän vain hajottaisi itseään entistä enemmän ja vieraantuisi itsestään.
Joskus ihan itken sen takia, koska kaipaan oikeanlaista kosketusta niin paljon. Tiedän miltä se tuntuu eli tiedän mitä olen vailla. Joskus mietin lähteväni sellaiseen halitapahtumaan tai muuhun
Sinkkukaverini käy fysioterapiassa, hieronnassa ja kampaajalla myös siksi, että sieltä saa ystävällistä ja välittävää kosketusta, joka ei ole vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihan itken sen takia, koska kaipaan oikeanlaista kosketusta niin paljon. Tiedän miltä se tuntuu eli tiedän mitä olen vailla. Joskus mieti
Näitä vaihtoehtoja olen myös miettinyt. Harmi vain että ei ole rahaa mennä hierojalle.
Ai, sua on kuitenkin joku halannut ja hyväillyt joskus? Mitäpä luulet musta tuntuneen kun en ole saanut ensimmäistä suudelmani saati mua ei ole haluttu koskaan?
Töissä oli mies joka oli fysioterapeutti ja hieroja. Haaveilin hänestä. Hän osaisi hoitaa minut nikama nikamalta. Kiinnostusta hänelläkin oli mutta jokin tuli esteeksi. En tiedä mikä. Molemmat himmaili liiaksi.
Hei vaan vaalea Att mies. Koin itseni liian puumaksi. Olit kuitenkin hurmaava vaikka ei meillä ollut ikäeroa kuin 4 v.
Vierailija kirjoitti:
Töissä oli mies joka oli fysioterapeutti ja hieroja. Haaveilin hänestä. Hän osaisi hoitaa minut nikama nikamalta. Kiinnostusta hänelläkin oli mutta jokin tuli esteeksi. En tiedä mikä. Molemmat himmaili liiaksi.
Hei vaan vaalea Att mies. Koin itseni liian puumaksi. Olit kuitenkin hurmaava vaikka ei meillä ollut ikäeroa kuin 4 v.
Mullakin töissä kolllega joka lähäri. Niin hellä mies et oksat pois. Joskus katson sen toimia miten nostaa vanhuksia , syöttää ja hoivaa. Rakastun yhä enemmän häneen työvuoron aikaan. Muutenkin hurmaava nuori komea mies. Namujen namu
Miten kauan? Mulla 5v😢