Kukaan ei ole koskenut minuun vuosiin
Miltähän se tuntuisi, kun joku halaisi. Tai silittäisi selästä tai ottaisi kädestä kiinni.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minuunkaan kukaan koskenut, aikuisia lapsiani ainoastaan joskus halaan. Onneksi on tuo koira joka tulee aina viereen. Ja onhan mulla tuo mieskin mutta se ei halaa, puhu eikä pussaa.
No herätä henkiin se miehesi! Rupea itse aktiiviseksi ja pikkasen huumoria mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Mua on pantu halvalla vuosikymmenet.
Ja olet passiivisena alistunut siihen, miksi?
ja oletko vielä antanut lapsillesi sen mallin vai oletko lapseton?
Vierailija kirjoitti: Onko siis ihme että naiset ihastuvat mieslääkäreihinsä, jotka koskettavat hellästi hoitaen, ilman että mukana olisi vonkausta ja ainoa tavoite on saada naispotilaalle parempi olo? Sivusta
Erittäin hyvä huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko tässä jotenkin outo mutta mielestäni kosketus ei oikein tunnu miltään jos siinä ei ole syvempää yhteyttä ja oikeanlaista tunnetta puolin ja toisin. Se että hommaisi nyt tinderistä jonkun random äijän hipelöimään ei todennäköisesti herättäisi minussa ainakaan mitään positiivista.
Sama. En ymmärrä miksi etenkin jotkut miehet kuvittelee että kosketuksen tai seksin puutteeseen käy kuka vaan.
Sama juttu minulla, nainen olen minäkin. Ei tulisi mieleenkään mennä jonkun random miehen koskettavaksi, siinähän vain hajottaisi itseään entistä enemmän ja vieraantuisi itsestään.
Joskus ihan itken sen takia, koska kaipaan oikeanlaista kosketusta niin paljon. Tiedän miltä se tuntuu eli tiedän mitä olen vailla. Joskus mietin lähteväni sellaiseen halitapahtumaan tai muuhun
Ihan oma valinta, jos et päästä koskaan ketään lähellesi, etkä tietenkään edes viitsi etsiä itsellesi sopivaa kumppania. Kyllä sitä nyt sitten itketään ja voivotellaan, niin kuin kirjailija Outi Mäkinen siinä Karu planeetta -kirjassa, että "kukaan ei kosketa, kaipaan kosketusta, yhyy".
Loppujen lopuksi: olet vain laiska, jos et viitsi yhtään nähdä vaivaa etsiäksesi sitä oikeanlaista koskettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Jos nainen niin tinder on ratkaisu ongelmaasi. Eiköhän lähikapakastakin innokkaita halaajia löydy.
Mistä lötyis pelkkä halikaveri, joka ei heti vonkais seksiä :D -sivusta
Mitä sitten vaikka vonkaavat? Etkö voi kieltäytyä seksistä? On naisilla vaikeaa kun miehet haluavat heitä 😅
Sellainen vilpitön kosketus on sitä, ettei koskettaja ole mitään vailla. Jos koskettaja pettyy tai jopa suuttuu, kun halaus tai muu kosketus ei johda seksiin, niin ei siitä ainakaan hyvä olo jää - toinen koskee vain aktivoidakseen hyödykkeen!
Onko siis ihme että naiset ihastuvat mieslääkäreihinsä, jotka koskettavat hellästi hoitaen, ilman että m
Nyt on luettu vähän liikaa Harlekiineja, ei tuollaista kyllä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Jos nainen niin tinder on ratkaisu ongelmaasi. Eiköhän lähikapakastakin innokkaita halaajia löydy.
Mitä sitten vaikka vonkaavat? Etkö voi kieltäytyä seksistä? On naisilla vaikeaa kun miehet haluavat heitä 😅
Sellainen vilpitön kosketus on sitä, ettei koskettaja ole mitään vailla. Jos koskettaja pettyy tai jopa suuttuu, kun halaus tai muu kosketus ei johda seksiin, niin ei siitä ainakaan hyvä olo jää - toinen koskee vain aktivoidakseen hyödykkeen!
Voin antaa lämpimän karhunhalauksen ilman ajatustakaan seksiin. Toki kaljan voisit tarjota.
Samanlaista täällä. Harvoin saa halauksia, mutta kyllä sitä kummasti jaksaa semmoisen jälkeen viikonkin verran vähän reippaammin. Muuten saa halityynyihin tyytyä.
Itse olen huono sanoittamaan tunteitani. Halaus ja silittäminen vain tuntuu jotenkin luonnollisemmalta tavalta "kertoa" kiintymyksestäni ja siitä, että pidän ja välitän henkilöstä.
Ja sanon henkilöstä, koska ei sukupuolella ole minulle (miehelle siis) väliä. Kerran eräs (mies)ystäväni oli luonani ja hänellä oli hiukan hankalat ajat monien asioiden takia. Juttelimme niistä. Puolihuolimattomasti sitten kysyin haluaisiko hän halailla. Halailimme sitten, enkä tuntenut siinä mitään himoa tai mitään seksuaalista vetoa tms. vaan pelkkää välittämistä ja halua auttaa. Hän sanoikin, että oli sen jälkeen parempi olo.
Joku varmaan irvii tästä homoksi, mutta eivät meidän välit mihinkään ole muuttuneet.
Oikeastikin välillä haaveilen, että kun vain pääsisi halailemaan mahdollisimman monta miestä ja naista paremmalle tuulelle. Mutta mitenkäs tuohon nyt alkaisi ilman, että saa jonkun saalistajan tai hullun leiman?
Mulla on ensimmäistä kertaa elämässä mies, joka tykkää koskettaa, pitää kädestä, halata kesken päivän jne. Ja näiden tarkoitus ei ole vääntyä saman tien vällyn alle. Kauan piti tällaista etsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minuunkaan kukaan koskenut, aikuisia lapsiani ainoastaan joskus halaan. Onneksi on tuo koira joka tulee aina viereen. Ja onhan mulla tuo mieskin mutta se ei halaa, puhu eikä pussaa.
No herätä henkiin se miehesi! Rupea itse aktiiviseksi ja pikkasen huumoria mukaan!
Luuletko etten ole yrittänyt. Mies ei huumoria ymmärrä. Toteaa vain ettei tässä vanhoilla päivillä tartte enää halailla. Ollaan 57-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ilmaisit asian 6/5.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista täällä. Harvoin saa halauksia, mutta kyllä sitä kummasti jaksaa semmoisen jälkeen viikonkin verran vähän reippaammin. Muuten saa halityynyihin tyytyä.
Itse olen huono sanoittamaan tunteitani. Halaus ja silittäminen vain tuntuu jotenkin luonnollisemmalta tavalta "kertoa" kiintymyksestäni ja siitä, että pidän ja välitän henkilöstä.
Ja sanon henkilöstä, koska ei sukupuolella ole minulle (miehelle siis) väliä. Kerran eräs (mies)ystäväni oli luonani ja hänellä oli hiukan hankalat ajat monien asioiden takia. Juttelimme niistä. Puolihuolimattomasti sitten kysyin haluaisiko hän halailla. Halailimme sitten, enkä tuntenut siinä mitään himoa tai mitään seksuaalista vetoa tms. vaan pelkkää välittämistä ja halua auttaa. Hän sanoikin, että oli sen jälkeen parempi olo.
Joku varmaan irvii tästä homoksi, mutta eivät meidän välit mihinkään ole muuttuneet.
Oikeastikin välillä haaveilen, että kun va
Ihana!
Minua ei ole kukaan koskaan halannut.
T: kiltti ätmi.
Minä haluaisin tulla ja halaa sinua, mutta en voi.
Mene tansseihin. Siellä pitävät kädestä kun vievät tanssilattialle.
Kyllä halaaminen, kosketus, läheisyys on tärkeätä. Itselleni tuli ero 30 yhteisen vuoden jälkeen (mies halusi erota). Voi helskutti oli yksinäistä ja todellakin kaipasin kosketusta (tuntui ihan fyysisenä kipuna). Olin lähes vuoden yksin, mutta sitten elämääni ilmestyi "yhden illan juttu", no yhden illan juttu on nyt kestänyt vuoden. Kaikkein ihaninta on kömpiä lämpimään syliin tuhisemaan ja ihan yhtä ihanaa on sujauttaa oma käsi toisen turvalliseen käteen joka aina pitää kiinni. Halaaminen ja pussaaminen on ihanaa. Kaikki on ihanaa ja tiedän olevani onnekas, että tämän kaiken saan vielä kokea. Ja kun ollaan yli 50 vuotiaita molemmat niin enpä olisi uskonut, että käsikädessä kulkeminenkin tuntuu ihanalta.
Toivoisin niin kovasti, että jokainen kosketusta vailla oleva saisi kokea juuri sellaista kosketusta kun Sydän kaipaa. Väittäisin, että maailma olisi paljon parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mene tansseihin. Siellä pitävät kädestä kun vievät tanssilattialle.
Tuo ei ainakaan oo yhtään mun juttu vaikka tanssia tykkäänkin, mutta yksin (siis ei mitään paritanssia) :D Sinänsä varmasti oikein mainio idea, jos vaan tykkää tollaisesta.
Onko siis ihme että naiset ihastuvat mieslääkäreihinsä, jotka koskettavat hellästi hoitaen, ilman että mukana olisi vonkausta ja ainoa tavoite on saada naispotilaalle parempi olo? Sivusta