Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä nuoret opiskelijat Suomessa eivät saa kesätöitä? Ihan totta siis?

Vierailija
09.03.2024 |

Onko heillä koulut käytynä? Onko ihan kunnolliset arvosanat? Onko kesäisin oltu töissä -  ja ihan sama minkälaisissa töissä - vai bailattu? Itse olen suomalainen -  joskin asunut kauan jo Saksassa  - ja muistan kun meillä täällä sama valitus alkoi 15 - 17 vuotta sitten, mutta ihmeellisesti molemmat lapseni aina saivat duunia koska eivät ikinä olleet olleet nirsoja! 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion 3. vuosi menossa. Minnekään en ole Helsinki, Vantaa, Espoo, Tuusula, Järvenpää, Kerava akselilta päässyt edes haastatteluun. Vanhemmilla ei suhteita toisin kuin kavereilla, joista suurin osa päässyt kaupungille puutarhahommiin tai ruokakauppoihin. Yhtään haastattelu kutsua ei ole tullut, ainoastaan valinta ei osunut sinuun viestejä.

Vierailija
2/3 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla opiskelija jos on jo koulut käytynä. Silloin ei ole opiskelija.

Joskus työnantajat eivät ota töihin jos on liian hyvät/liian huonot arvosanat jostakin tietystä aineesta tai vaikkapa väärä horoskooppi!

Joskus rekrytoija ei edes viitsi tehdä työtänsä kun on niin leipääntynyt omaan työhönsä. Varmaan joku muu on päättänyt hänelle uran rekrytoijana hänen puolestaan!

Mitä itse olen nähnyt niin lähinnä johtajien lapset palkataan ensimmäisenä ja tai ainoana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla paras 200 000 työttömästä, joista osa käyttää suhteita, seksiä tai alihinnoittelua.