Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1621/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa raha ja kaikki tietävät lentäjien palkat. Siinä vastaus. 

Ja sitten jatkuva jäytävä epätietoisuus "oonko mä sille ainoa"....

Itse en kestäisi tuota epätietoisuutta, Toki pettämistä kaikissa ihmisryhmissä. Raskasta olisi elää koko ajan epätietoisuudessa. 

Kaikki parisuhteessa olevat ihmiset elävät joka tapauksessa tuossa samassa epätietoisuudessa. Toiset tajuavat sen paremmin ja toiset eivät mieti koskaan. Ei se, ettet asiaa tule ajatelleeksi poista mahdollisuutta että kumppani voi pettää. Sinisilmäinen ei kannata olla, muttei myöskään epävarma. 

Vierailija
1622/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos tilanne sallisi. Lentoemot ainakin pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkos nää emot sitten lentäjiä harvemmin naimisissa kun tuntuu tarve olla kova lentäjän sänkyyn? Millaisia puolisoita heillä on kun ei riitä tyydyttämään? 

Vierailija
1624/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatkos nää emot sitten lentäjiä harvemmin naimisissa kun tuntuu tarve olla kova lentäjän sänkyyn? Millaisia puolisoita heillä on kun ei riitä tyydyttämään? 

Niin. Miltähän lentoemäntien miehistä tuntuu? Ketään paikalla? Aikamoista paljastusta heiltä (emoista) itseltään ihan tullut.

Vierailija
1625/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Lähes) kaikki lentäjät ovat huolissaan EU:n lentoturvallisuusviraston valmistemasta muutoksesta jonka mukaan yksi lentäjä riittäisi ohjaamoon. "Kuinka yksi lentäjä jaksaa hoidella kaikki lentoemot?" Näin ihmettelee nimettömänä pysyvä naimisissa oleva lentäjä.

Juomalla paljon mustikkamehua.

Vierailija
1626/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävätkö veturinkuljettajat? Mieheni opiskelee sellaiseksi. 

Lähes kaikki. 

Hmm..no ehkä ne ovat eri naiset jotka kilpailevat veturinkuljettajista ja lentäjistä :)

Lentäjistä kilpailee myös ihan tavalliset, vähän koulutusta omaavat naiset kuten emännätkin ovat. 

Mutta ne kaikki tuskin kilpailevat veturinkuljettajista. Arvostan ammattia, mutta en ole pitänyt heitä minään hottiksina, kuten lentäjät mielestäni ovat 

Virkapuvun voimaa ei pidä vähätellä. Toimii poliiseilla ja palomiehillä. Miksei myös lentäjillä.

Vierailija
1627/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tietääkseni kaikki lentäjät pettävät.  Eniten lentoemojen kanssa.

Muidenkin lentoemojen kanssa, kuin vain suomalaisten.

Vierailija
1628/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lentöjä niin todennäköisesti laittaisin nuoria emoja kohteissa minkö ehtisin mutta oman vaimon jättäminen sellaisen takia on kyllä amatöörin virhe.

Vierailija
1629/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävä lentää vain kotimaan lentoja. Kone palaa joka päivä lentokohteesta takaisin.

Joten mitään hotelliöitä ei lentoemäntien kanssa vietä.

Sitäpä en tiedä, jos sattuvat naiskentelemaan lentokoneen tai jonkun ravintolan vessoissa.

Vierailija
1630/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystävä lentää vain kotimaan lentoja. Kone palaa joka päivä lentokohteesta takaisin.

Sitäpä en tiedä, jos sattuvat naiskentelemaan lentokoneen tai jonkun ravintolan vessoissa.

Minun mies vain kaukolentoja kotimaisellamme. En usko, että pettää, mutta juuri luettuani tätä ketjua niin alkoi vähän ahdistamaan. 

Vierailija
1631/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lentöjä niin todennäköisesti laittaisin nuoria emoja kohteissa minkö ehtisin mutta oman vaimon jättäminen sellaisen takia on kyllä amatöörin virhe.

Toisaalta mies -niminen otus on tunnettu siitä, että kun pil lu menee päähän niin järki pakenee muniin

Vierailija
1632/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mies -niminen otus on tunnettu siitä, että kun pil lu menee päähän niin järki pakenee muniin

No niinkuin täällä todettu ei niitä puolisoita kait yleensä jätetä. Tietysti jotkut pariutuvat sitten emon kanssa, mutta useimmiten vaimo pysyy. 

Vierailija
1633/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen sitä paitsi että nuoret lentäjät ei enää edes tienaa sillä tavalla kuin vanhemmat jotka pumppasivat liksansa huippuun ns hyvinä aikoina kun lentämisessä oli vielä glamouria ja koneita piti oikeast lentää itse.

Vierailija
1634/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan aviomiesten vika jos vaimolla viiraa päässä. 

Vierailija
1635/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen sitä paitsi että nuoret lentäjät ei enää edes tienaa sillä tavalla kuin vanhemmat jotka pumppasivat liksansa huippuun ns hyvinä aikoina kun lentämisessä oli vielä glamouria ja koneita piti oikeast lentää itse.

Lähisukulaiseni, nuori lentäjä, Finnairilla. Kyllä brutto on n. 7000€ luokkaa et ei kyllä huono alkuunkaan. 

Vierailija
1636/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähisukulaiseni, nuori lentäjä, Finnairilla. Kyllä brutto on n. 7000€ luokkaa et ei kyllä huono alkuunkaan. 

No ei pölhömpi palkka. Työ ei kyllä kadehdittavaa ole, varman ekat 6kk on hienoa. Muuten aika koiran homma työaikoja myöten.

Vierailija
1637/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe todellakin

Vierailija
1638/3364 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies vain kaukolentoja kotimaisellamme. En usko, että pettää, mutta juuri luettuani tätä ketjua niin alkoi vähän ahdistamaan. 

Ei kannata asiaa edes miettiä. 

Vierailija
1639/3364 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinkuin täällä todettu ei niitä puolisoita kait yleensä jätetä. Tietysti jotkut pariutuvat sitten emon kanssa, mutta useimmiten vaimo pysyy. 

Näinpä. Voihan sitä välillä paritella emon kanssa mutta kyllä se oma vaimo on pysyvä.

Vierailija
1640/3364 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se nyt haittaa jos mies vähän käy vieraissa kunhan pitää myös sinut tyydytettynä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä