Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Eivät pian ainakaan toistensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lisää lentäjien puolisoita paikalla? Mun kihlattu aikoo hakea lentäjäksi. Alkaa kyllä vähän mietityttää koko homma kun täältä selviää, että kaikki pettävät sitten eukkojaan reissussa. Ei kuulosta yhtään kivalta.
Olisi kivaa kuulla rehellisiä ajatuksia ja kokemuksia!On pettäjiä ja on niitä jotka ei petä. Kuten missä tahansa ammatissa. Tiedän niitä jotka ovat asiansa sotkeneet ja niitä jotka eivät ole. Oma kokemus on, että ne jotka eivät ole nuorena saaneet naisten huomiota ovat sille alttiimpia statuksen nousun myötä. Kaikki eivät jaksa lähteä sotkemaan hyvää elämäänsä. Ehkä niillä jotka sotkevat ei ole kotona kaikki hyvin. Aiemmin myös pidemmillä reissuilla riski varmasti kasvanut, enää pidempiä reissuja tehdään vähemmän. Kaikki on yksilöllistä, ei voi yleistää.&nb
No on se pettäminen itsessäänkin jo elämien sotkemista, ehkä jotkut eivät sitä ymmärrä tai huomaa jos ovat koko elämänsä muutoinkin eläneet sotkuisissa sumuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa raha ja kaikki tietävät lentäjien palkat. Siinä vastaus.
Ja sitten jatkuva jäytävä epätietoisuus "oonko mä sille ainoa"....
No palkka ja edut tuonkin asian tekevät mukavammaksi sietää ;)
(Lähes) kaikki lentäjät ovat huolissaan EU:n lentoturvallisuusviraston valmistemasta muutoksesta jonka mukaan yksi lentäjä riittäisi ohjaamoon. "Kuinka yksi lentäjä jaksaa hoidella kaikki lentoemot?" Näin ihmettelee nimettömänä pysyvä naimisissa oleva lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös puoliso paikalla. Mä en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. En vaan halua. Mieheni sanoo rakastavansa minua ja tunnen sen, se riittää. Voi olla, että panee sitten siellä hotelleissa nuorempia emoja, mutta minkä minä sille voin? En mitään. Eroa en kuitenkaan halua, joten hiljaa oltava.
Kuulostat lampaalta. Minä tosiaan haluaisin tietää niin saisin vapauteni. Ei tarvisi kärvistellä sellaisessa kulississa.
Kärvistellä kulississa?! :D
Mikäs tuossa nyt niin kaivelee?
Sanotaan että ei järvi soutamalla kulu
Mikäli näin, niin ei kai sitten samalla logiikalla se airokaan vai?
-Mynttinen-
Vaikkei se järvi kuluisikaan niin se voi saastua jopa pysyvästi ja jopa kuolettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos lentäjien vaimot hyvää matskua?
Parasta laatua.
Tietysti parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän voi olla ihan mukavaa, että saa omaa aikaa, mieheltä ehkä taskurahaa ja ilmaisia lentolippuja. Ei haittaa vaikka mies olisikin aika lailla poissa kotoa.
Pettävätkö veturinkuljettajat? Mieheni opiskelee sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki.
Hmm..no ehkä ne ovat eri naiset jotka kilpailevat veturinkuljettajista ja lentäjistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki.
Hmm..no ehkä ne ovat eri naiset jotka kilpailevat veturinkuljettajista ja lentäjistä :)
Lentäjistä kilpailee myös ihan tavalliset, vähän koulutusta omaavat naiset kuten emännätkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki.
Lentäjistä kilpailee myös ihan tavalliset, vähän koulutusta omaavat naiset kuten emännätkin ovat.
Kaikki niistä kilpailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki.
Mutta ne kaikki tuskin kilpailevat veturinkuljettajista. Arvostan ammattia, mutta en ole pitänyt heitä minään hottiksina, kuten lentäjät mielestäni ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki.
Kaikki niistä kilpailee
Voi lentäjäparkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kestäisi tuota epätietoisuutta, Toki pettämistä kaikissa ihmisryhmissä. Raskasta olisi elää koko ajan epätietoisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän voi olla ihan mukavaa, että saa omaa aikaa, mieheltä ehkä taskurahaa ja ilmaisia lentolippuja. Ei haittaa vaikka mies olisikin aika lailla poissa kotoa.
Kun mies on paljon poissa kotoa niin sillä aikaa voi harrastaa vaikka mitä kivaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on paljon poissa kotoa niin sillä aikaa voi harrastaa vaikka mitä kivaa...
Win-win tilanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win-win tilanne
Näinpä. Ei se järvi soutamalla kulu niin kuin ei melakaan. Paitsi saattaa se järvi vähän kulua jos on poikkeuksellisen iso mela.
Pettäjiä löytyy ihan joka alalta. Kunnollisia ja puolisoaan kunnioittavia löytyy myös lentäjistä. Ehkä pitkää matkaa lentävillä voi olla enemmän kiusauksia, mutta esim. aviopuolisoni tekee aamusta iltaan töitä ja tulee lentojen jälkeen kotiin. Lentäjän työ on melko kuluttavaa ajoittain, työkaverit vaihtuu päivittäin ja aikataulumuutokset stressaa. En usko, että hän siellä ohjaamossa toisen lentäjän kanssa puuhastelee. :D Enemmän olisin huolissani vaimoista jotka odottaa kotona, heillä on aikaa säätää vaikka mitä silloin, kun mies lennoilla Ja tätä tarinaa on mies kolleegoiltaan paljon kuullutkin, että lentäjän puoliso on ollut se uskoton osapuoli.
Ehkä olisi myös hyvä muistaa ennen kuin alkaa uskoa näitä stereotypioita jostain ammattikunnista, että kaikki ihmiset ei ajattele alapäällään tai mieti mahdollisuuksia harrastaa seksiä tai pettää koko ajan. Ei edes ne työkseen paljon matkustavat.