Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1661/3364 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas vaikeaa vihille asti on päästä? Siis pilotin kanssa. Onko rima heillä miten korkealla? 

Tarpeeksi tasokas kun olet niin mahdollista on. 

Ja olet antelias etkä nalkuta ennen häitä. Häitten jälkeen voit olla oma itsesi.

Vierailija
1662/3364 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas vaikeaa vihille asti on päästä? Siis pilotin kanssa. Onko rima heillä miten korkealla? 

Voi olla. Ainakin luulen että sun pitää olla nätti, muttei mikään sutturamainen, älykäs ja tyylikäs. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/3364 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten säälittää vaimot. 

Minua emot ja lentäjät. Ikävä (tarjoilijan) työ yläilmoissa aikaeroineen ja sitten vielä epätasapainoinen henkilökohtainen elämä kaupan päälle. 

Minkähän takia sitten annetaan sellainen kuva noin yleensä että noihin hommiin ainakin aluksi oikein pyrkimällä pyritään. 

Vierailija
1664/3364 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten säälittää vaimot. 

Minua emot ja lentäjät. Ikävä (tarjoilijan) työ yläilmoissa aikaeroineen ja sitten vielä epätasapainoinen henkilökohtainen elämä kaupan päälle. 

Minkähän takia sitten annetaan sellainen kuva noin yleensä että noihin hommiin ainakin aluksi oikein pyrkimällä pyritään. 

Lentäjillä etenkin vaikea päästä opiskelemaan. Vaatimuksest aika isot. Mutta korvauskin hyvä. 

Vierailija
1665/3364 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo

Ihan huuhaata

Vierailija
1666/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voinut lainata tuota yhtä kommenttia mutta joku tuolla kommentoi, että sen lisäksi ettei sormus ole hidaste, haluaisi myös nähdä lentäjän tämän vaimon kanssa petipuuhissa. Mitähän vaimo sanoisi? En usko että innostuisi 

On kiihottavaa olla vieraan naisen kanssa sängyssä jolla on vihkisormus sormessa.

Vierailija
1667/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on trollausta ketjussa, mutta joka tapauksessa: jos menette naimisiin kenen tahansa itseänne varakkaamman kanssa, älkää suostuko ainakaan avioehtoon. 

Mitähän tuokin kommentti tahtoo sanoa. Kaikkihan riippuu siitä mikä on tuon avioehdon sisältö. 

Vierailija
1668/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voinut lainata tuota yhtä kommenttia mutta joku tuolla kommentoi, että sen lisäksi ettei sormus ole hidaste, haluaisi myös nähdä lentäjän tämän vaimon kanssa petipuuhissa. Mitähän vaimo sanoisi? En usko että innostuisi 

On kiihottavaa olla vieraan naisen kanssa sängyssä jolla on vihkisormus sormessa.

Tai miehen. Kiihottavaa 

Vierailija
1669/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku avata ketjun siitä pettääkö putkimiehet aina? Se kiinnostais mua paljon enemmän

Kummallisia tuollaisia ketjujen kaipaajia. Olisit itse avannut sen ketjun, korkeintaan sitten kommentoinut että on sellainenkin ketju. 

Vierailija
1670/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palomiehiä sitten jotenkin glorifioidaan, vaikka siinä on vain 1.5 vuoden koulutus, palomiehet on amiksia ja palkka umpisurkea? Lisineen noin 3 tonnia kuussa. Toki vakka kantensa valitsee ja palomiesten vaimot on toki yhtä amiksia kuin palomiehetkin. 

Jotenkin se amislaisuus näkyy niin palomiehistä. Osa ei osaa edes kunnolla käyttää tietokonetta ja palomiesten kulttuuriin kuuluu halveksua kaikkea älyä vaativaa toimintaa.

Ehkä pitäisi suunnata sitten katse vapaapalokuntalaisiin. Mies pojasta asti VPKssa. Varsinainen työura lukion matematiikan opettajana. Taisi pari taloakin rakentaa (ja vähän muutakin puuhailua vielä)...

Vierailija
1671/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset lentäjät ovat huippuja, joiden kyydissä on turvallista matkustaa. Luotan heihin 100%. 

Voi olla että ovat hyviä lentäjiä mutta sängyssä ei taidot riitä. Olen ollut suomalaisten lisäksi espanjalaisen, italialaisen, kreikkalaisen sekä ranskalaisen lentäjän kanssa ja kaikki heistä olivat suomalaisia parempia rakastajia. Kaikilla oli lisäksi isompi penis kuin suomilentäjillä, etenkin kreikkalaisen paksuus oli ihana. 

T. Kokenut lentoemo

Ai, minä olen ollut uzbekistanilaisen, gruusialaisen, mongolin, hindun ja tsadilaisen lentäjän kanssa ja kyl se suomalainen oli paras.

T. Kokeneempi emo

Mä olen Suomen kokenein emo ja parhaimmat kyydit saanut ghanalaiselta, ambomaalaiselta ja nepalilaiselta. Ei suo

Tästä voit vähän päätellä millaiset toimeentulotuella bisseä kurluttelevat täällä kirjailevat. 

Vierailija
1672/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palomiehiä sitten jotenkin glorifioidaan, vaikka siinä on vain 1.5 vuoden koulutus, palomiehet on amiksia ja palkka umpisurkea? Lisineen noin 3 tonnia kuussa. Toki vakka kantensa valitsee ja palomiesten vaimot on toki yhtä amiksia kuin palomiehetkin. 

Jotenkin se amislaisuus näkyy niin palomiehistä. Osa ei osaa edes kunnolla käyttää tietokonetta ja palomiesten kulttuuriin kuuluu halveksua kaikkea älyä vaativaa toimintaa.

Ehkä pitäisi suunnata sitten katse vapaapalokuntalaisiin. Mies pojasta asti VPKssa. Varsinainen työura lukion matematiikan opettajana. Taisi pari taloakin rakentaa (ja vähän muutakin puuhailua vielä)...

VPK onkin eri asia.

Vierailija
1673/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset lentäjät ovat huippuja, joiden kyydissä on turvallista matkustaa. Luotan heihin 100%. 

Voi olla että ovat hyviä lentäjiä mutta sängyssä ei taidot riitä. Olen ollut suomalaisten lisäksi espanjalaisen, italialaisen, kreikkalaisen sekä ranskalaisen lentäjän kanssa ja kaikki heistä olivat suomalaisia parempia rakastajia. Kaikilla oli lisäksi isompi penis kuin suomilentäjillä, etenkin kreikkalaisen paksuus oli ihana. 

T. Kokenut lentoemo

Ai, minä olen ollut uzbekistanilaisen, gruusialaisen, mongolin, hindun ja tsadilaisen lentäjän kanssa ja kyl se suomalainen oli paras.

T. Kokeneempi emo

Mä olen Suomen kokenein emo ja parhaimmat kyydit saanut ghan

No eipä nää siideriä tai bisseä lähikapakassa ryystävät unelmien prinsessat varmaan kilpailekaan suomalaisten lentäjien huomiosta ;)

Vierailija
1674/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä lentäjiäkin pahempia ihmis-saastoja on kyllä vientimyyjät!

Näillä ns. Myyntireissuillaan tekemisen keskiössä on nuorten naisten (joskus hyvinkin nuorten) paneskelu.

Oksettavia otuksia kertakaikkiaan! :-(

PIILOHOMOILU mahdollistuu myös. 

Vierailija
1675/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kokenut lentoemo

T. Kokeneempi emo

Mä olen

He ehkä kilpailevat, mutta lentäjät tuskin :D

Vierailija
1676/3364 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa raha ja kaikki tietävät lentäjien palkat. Siinä vastaus. 

Ja sitten jatkuva jäytävä epätietoisuus "oonko mä sille ainoa"....

No palkka ja edut tuonkin asian tekevät mukavammaksi sietää ;)

Sehän voi olla ihan mukavaa, että saa omaa aikaa, mieheltä ehkä taskurahaa  ja ilmaisia lentolippuja. Ei haittaa vaikka mies olisikin aika lailla poissa kotoa.

Kun mies on paljon poissa kotoa niin sillä aikaa voi harrastaa vaikka mitä kivaa...

Win-win tilanne 

Näinpä. Ei se järvi soutamalla k

Ja voi se melakin sairastua  vieläpä ikävästikin.

Vierailija
1677/3364 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo

Ihan huuhaata

No ei kaikki ole huuhaata. Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää.

Vierailija
1678/3364 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin nais- ja mieslentäjät pettävät mielellään.

Vierailija
1679/3364 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku avata ketjun siitä pettääkö putkimiehet aina? Se kiinnostais mua paljon enemmän

Kummallisia tuollaisia ketjujen kaipaajia. Olisit itse avannut sen ketjun, korkeintaan sitten kommentoinut että on sellainenkin ketju. 

Ei (läheskään) kaikki putkimiehet petä. Heillä on hyvä seksielämä vaimojen kanssa.

Vierailija
1680/3364 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä lentäjiäkin pahempia ihmis-saastoja on kyllä vientimyyjät!

Onko vientimyyjä sama asia kuin piirimyyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi