Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas vaikeaa vihille asti on päästä? Siis pilotin kanssa. Onko rima heillä miten korkealla?
Voi olla. Ainakin luulen että sun pitää olla nätti, muttei mikään sutturamainen, älykäs ja tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten säälittää vaimot.
Minua emot ja lentäjät. Ikävä (tarjoilijan) työ yläilmoissa aikaeroineen ja sitten vielä epätasapainoinen henkilökohtainen elämä kaupan päälle.
Minkähän takia sitten annetaan sellainen kuva noin yleensä että noihin hommiin ainakin aluksi oikein pyrkimällä pyritään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten säälittää vaimot.
Minua emot ja lentäjät. Ikävä (tarjoilijan) työ yläilmoissa aikaeroineen ja sitten vielä epätasapainoinen henkilökohtainen elämä kaupan päälle.
Minkähän takia sitten annetaan sellainen kuva noin yleensä että noihin hommiin ainakin aluksi oikein pyrkimällä pyritään.
Lentäjillä etenkin vaikea päästä opiskelemaan. Vaatimuksest aika isot. Mutta korvauskin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Ihan huuhaata
Vierailija kirjoitti:
En voinut lainata tuota yhtä kommenttia mutta joku tuolla kommentoi, että sen lisäksi ettei sormus ole hidaste, haluaisi myös nähdä lentäjän tämän vaimon kanssa petipuuhissa. Mitähän vaimo sanoisi? En usko että innostuisi
On kiihottavaa olla vieraan naisen kanssa sängyssä jolla on vihkisormus sormessa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on trollausta ketjussa, mutta joka tapauksessa: jos menette naimisiin kenen tahansa itseänne varakkaamman kanssa, älkää suostuko ainakaan avioehtoon.
Mitähän tuokin kommentti tahtoo sanoa. Kaikkihan riippuu siitä mikä on tuon avioehdon sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voinut lainata tuota yhtä kommenttia mutta joku tuolla kommentoi, että sen lisäksi ettei sormus ole hidaste, haluaisi myös nähdä lentäjän tämän vaimon kanssa petipuuhissa. Mitähän vaimo sanoisi? En usko että innostuisi
On kiihottavaa olla vieraan naisen kanssa sängyssä jolla on vihkisormus sormessa.
Tai miehen. Kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku avata ketjun siitä pettääkö putkimiehet aina? Se kiinnostais mua paljon enemmän
Kummallisia tuollaisia ketjujen kaipaajia. Olisit itse avannut sen ketjun, korkeintaan sitten kommentoinut että on sellainenkin ketju.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palomiehiä sitten jotenkin glorifioidaan, vaikka siinä on vain 1.5 vuoden koulutus, palomiehet on amiksia ja palkka umpisurkea? Lisineen noin 3 tonnia kuussa. Toki vakka kantensa valitsee ja palomiesten vaimot on toki yhtä amiksia kuin palomiehetkin.
Jotenkin se amislaisuus näkyy niin palomiehistä. Osa ei osaa edes kunnolla käyttää tietokonetta ja palomiesten kulttuuriin kuuluu halveksua kaikkea älyä vaativaa toimintaa.
Ehkä pitäisi suunnata sitten katse vapaapalokuntalaisiin. Mies pojasta asti VPKssa. Varsinainen työura lukion matematiikan opettajana. Taisi pari taloakin rakentaa (ja vähän muutakin puuhailua vielä)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset lentäjät ovat huippuja, joiden kyydissä on turvallista matkustaa. Luotan heihin 100%.
Voi olla että ovat hyviä lentäjiä mutta sängyssä ei taidot riitä. Olen ollut suomalaisten lisäksi espanjalaisen, italialaisen, kreikkalaisen sekä ranskalaisen lentäjän kanssa ja kaikki heistä olivat suomalaisia parempia rakastajia. Kaikilla oli lisäksi isompi penis kuin suomilentäjillä, etenkin kreikkalaisen paksuus oli ihana.
T. Kokenut lentoemo
Ai, minä olen ollut uzbekistanilaisen, gruusialaisen, mongolin, hindun ja tsadilaisen lentäjän kanssa ja kyl se suomalainen oli paras.
T. Kokeneempi emo
Mä olen Suomen kokenein emo ja parhaimmat kyydit saanut ghanalaiselta, ambomaalaiselta ja nepalilaiselta. Ei suo
Tästä voit vähän päätellä millaiset toimeentulotuella bisseä kurluttelevat täällä kirjailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi palomiehiä sitten jotenkin glorifioidaan, vaikka siinä on vain 1.5 vuoden koulutus, palomiehet on amiksia ja palkka umpisurkea? Lisineen noin 3 tonnia kuussa. Toki vakka kantensa valitsee ja palomiesten vaimot on toki yhtä amiksia kuin palomiehetkin.
Jotenkin se amislaisuus näkyy niin palomiehistä. Osa ei osaa edes kunnolla käyttää tietokonetta ja palomiesten kulttuuriin kuuluu halveksua kaikkea älyä vaativaa toimintaa.
Ehkä pitäisi suunnata sitten katse vapaapalokuntalaisiin. Mies pojasta asti VPKssa. Varsinainen työura lukion matematiikan opettajana. Taisi pari taloakin rakentaa (ja vähän muutakin puuhailua vielä)...
VPK onkin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset lentäjät ovat huippuja, joiden kyydissä on turvallista matkustaa. Luotan heihin 100%.
Voi olla että ovat hyviä lentäjiä mutta sängyssä ei taidot riitä. Olen ollut suomalaisten lisäksi espanjalaisen, italialaisen, kreikkalaisen sekä ranskalaisen lentäjän kanssa ja kaikki heistä olivat suomalaisia parempia rakastajia. Kaikilla oli lisäksi isompi penis kuin suomilentäjillä, etenkin kreikkalaisen paksuus oli ihana.
T. Kokenut lentoemo
Ai, minä olen ollut uzbekistanilaisen, gruusialaisen, mongolin, hindun ja tsadilaisen lentäjän kanssa ja kyl se suomalainen oli paras.
T. Kokeneempi emo
Mä olen Suomen kokenein emo ja parhaimmat kyydit saanut ghan
No eipä nää siideriä tai bisseä lähikapakassa ryystävät unelmien prinsessat varmaan kilpailekaan suomalaisten lentäjien huomiosta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vielä lentäjiäkin pahempia ihmis-saastoja on kyllä vientimyyjät!
Näillä ns. Myyntireissuillaan tekemisen keskiössä on nuorten naisten (joskus hyvinkin nuorten) paneskelu.
Oksettavia otuksia kertakaikkiaan! :-(
PIILOHOMOILU mahdollistuu myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokenut lentoemo
T. Kokeneempi emo
Mä olen
He ehkä kilpailevat, mutta lentäjät tuskin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa raha ja kaikki tietävät lentäjien palkat. Siinä vastaus.
Ja sitten jatkuva jäytävä epätietoisuus "oonko mä sille ainoa"....
No palkka ja edut tuonkin asian tekevät mukavammaksi sietää ;)
Sehän voi olla ihan mukavaa, että saa omaa aikaa, mieheltä ehkä taskurahaa ja ilmaisia lentolippuja. Ei haittaa vaikka mies olisikin aika lailla poissa kotoa.
Kun mies on paljon poissa kotoa niin sillä aikaa voi harrastaa vaikka mitä kivaa...
Win-win tilanne
Näinpä. Ei se järvi soutamalla k
Ja voi se melakin sairastua vieläpä ikävästikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Ihan huuhaata
No ei kaikki ole huuhaata. Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää.
Kyllä ainakin nais- ja mieslentäjät pettävät mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku avata ketjun siitä pettääkö putkimiehet aina? Se kiinnostais mua paljon enemmän
Kummallisia tuollaisia ketjujen kaipaajia. Olisit itse avannut sen ketjun, korkeintaan sitten kommentoinut että on sellainenkin ketju.
Ei (läheskään) kaikki putkimiehet petä. Heillä on hyvä seksielämä vaimojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä lentäjiäkin pahempia ihmis-saastoja on kyllä vientimyyjät!
Onko vientimyyjä sama asia kuin piirimyyjä?
Ja olet antelias etkä nalkuta ennen häitä. Häitten jälkeen voit olla oma itsesi.