Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
821/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on ilmiönä yleinen. Jos ajatellaan lentäjän työtä, ja kaukana kotoa vietettyjä välipäiviä, jolloin aikaa vietetään työkaverien kanssa muun muassa harrastaen sekä kosteissa illanvietoissa, jokainen varmasti käsittää, että riskit ovat pahasti koholla. Voi miettiä omalle kohdalle, pystyisikö vastustamaan kiusausta, sillä aivan varmasti pitkälle uralle niitä mahtuisi. Senpä vuoksi lentäjän itse on ymmärrettävä työnsä luonne ja sen riskit, mikäli aikoo pysyä uskollisena ja tietoisesti toimittava toisin. Vaatii itsetutkiskelua ja sen miettimistä, millaista elämää haluaa elää sekä mikä on itselle arvokasta. Itse ilmiötä on varmasti turha kieltää, sen yleisyydestä ja ilmenemismuodoista voi tietysti keskustella.  

Vierailija
822/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on ilmiönä yleinen. Jos ajatellaan lentäjän työtä, ja kaukana kotoa vietettyjä välipäiviä, jolloin aikaa vietetään työkaverien kanssa muun muassa harrastaen sekä kosteissa illanvietoissa, jokainen varmasti käsittää, että riskit ovat pahasti koholla. Voi miettiä omalle kohdalle, pystyisikö vastustamaan kiusausta, sillä aivan varmasti pitkälle uralle niitä mahtuisi. Senpä vuoksi lentäjän itse on ymmärrettävä työnsä luonne ja sen riskit, mikäli aikoo pysyä uskollisena ja tietoisesti toimittava toisin. Vaatii itsetutkiskelua ja sen miettimistä, millaista elämää haluaa elää sekä mikä on itselle arvokasta. Itse ilmiötä on varmasti turha kieltää, sen yleisyydestä ja ilmenemismuodoista voi tietysti keskustella.  

Harva mies näin syvällisesti pohdiskelee. Todella yleistä tämä näyttää olevan, itsekin tunnen muutaman ja kuullut mieheltä heidän viettävän silloin tällöin kaksoiselämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies näin syvällisesti pohdiskelee. Todella yleistä tämä näyttää olevan, itsekin tunnen muutaman ja kuullut mieheltä heidän viettävän silloin tällöin kaksoiselämää.

Tuohan on ihan peruspohdintaa, eivätkö he olekaan älykkäitä? Aika kapeaa älykkyyttä, jos ei tuolle tasolle yllä. 

Vierailija
824/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs muilla yhtiöillä näitä pilotteja Suomessa työskentelee kuin Finnair? 

Vierailija
825/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa hiljenemään tämäkin provoiluketju :)

Vierailija
826/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa lentäjistä on miehiä joten kyllä, suurin osa lentäjistä pettää

Vierailija
827/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suurin osa lentäjistä on miehiä joten kyllä, suurin osa lentäjistä pettää

Suurin osa bussikuskeista ja veturinkuljettajista on myös miehiä, pettävätkö hekin? 

Vierailija
828/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää ammattiryhmää, jossa tarjolla yhtä tyrkkyjä naisia mitä emännät ovat. Nykyään tasokkaat ja koulutetut miehet eivät kuitenkaan etsi matalasti koulutetuista naisista muuta kuin sitä itseään. Ihmiset pariutuvat omalla tasollaan. 

Vierailija
829/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteessa on usein jonkinlainen aikaerorasitus, jolloin iso osa ajasta menee lepäämiseen ennen seuraavaa työvuoroa. Siinä ei pahemmin juoda tai juhlita. 

Vierailija
830/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteessa on usein jonkinlainen aikaerorasitus, jolloin iso osa ajasta menee lepäämiseen ennen seuraavaa työvuoroa. Siinä ei

On käynyt jo selväksi, että juhlat tapahtuvat ns välipäivinä, jolloin usein yhteistä ohjelmaa. Kaikenlaistahan tuossa ehtii tapahtua. Muutamatkin drinkit laskevat jo kynnystä lähteä muiden matkaan. 

Vierailija
831/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää ammattiryhmää, jossa tarjolla yhtä tyrkkyjä naisia mitä emännät ovat. Nykyään tasokkaat ja koulutetut miehet eivät kuitenkaan etsi matalasti koulutetuista naisista muuta kuin sitä itseään. Ihmiset pariutuvat omalla tasollaan. 

Tämä juuri ja tästä täällä keskusteltukin. Käsittääkseni suurin osa lentäjistäkään ei jätä puolisoaan, vaan pelkästä seksistä kyse, jos pettää. 

Vierailija
832/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteessa on usein jonkinlainen aikaerorasitus, jolloin iso osa ajasta menee

Lepoajat nykyisin vedetty niin minimiin, ettei hirveästi mitään ohjelmanumeroita tai kosteita iltoja ole lainkaan. Pakollinen lepo ja paluulento. 

Vierailija
833/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lentäjämies sai tosi ihanan vaimon, heillä oli suuret häät ja todella onnelliselta vaikuttava suhde. Alle vuosi häiden jälkeen paljastui, että muutama viikko ennen häitä tämä mies oli saanut lapsen ihan toisen naisen kanssa jota oli (kertomansa mukaan) vain kerran tavannut edellisenä vuonna baarin jälkeen.

Selitys tilanteelle oli se, että oli odottanut isyystestin tulosta. Raskaudesta hän oli tiennyt ihan sen alusta asti. Isyystestikin oli toki ajat sitten valmistunut ja osoittanut että lapsi on miehen, mutta mies oli silti hiljaa asiasta lähes koko ekan avioliittovuoden, kunnes tämä lapsen äiti oli ottanut yhteyttä miehen sukuun kertoakseen että heillä on lapsenlapsi ja miehen oli pakko kertoa vaimolle. Jos testi olisi osoittanut jonkun muun isäksi, ei varmasti olisi kertonut ikinä. 

En tiedä johtuuko ammatista mutta melko harvinaisen hyvä itsetunto ja röyhkeys ihmisellä on oltava että tuohon pokalla kykenee. Yhdessä ovat edelleen. Ylpeys kestää kaikenlaista. En ymmärrä miten tuon jälkeen pystyy ikinä luottamaan toiseen mitenkään, mutta kaipa sitä tosiaan jaksaa asioita kun tietää mitä toisen kanssa oleminen tarjoaa taloudellisesti ja sosiaalisesti. Kaikenlaista tässä maailmassa tapahtuu ja kukin elää kuten voi. 

Vierailija
834/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hulluina miehen hyvään koulutukseen ja ammattiin. Tottakai pettämisiä tapahtuu, kun siihen tulee jatkuvasti mahdollisuuksia.

Vierailija
835/3364 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari tarkoittaa työväenluokkaan kuuluvaa ihmistä. Lentäjä ja lääkäri eivät todellakaan ole duunareita. :D

Vierailija
836/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri ja tästä täällä keskusteltukin. Käsittääkseni suurin osa lentäjistäkään ei jätä puolisoaan, vaan pelkästä seksistä kyse, jos pettää. 

Onhan se mukavaa kun saa työreissullakin seksiä ja vierasta naista. Jaksaa sitten virkeämpänä kotona omaa vaimoakin panna.

Vierailija
837/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmasti pettääkö lentäjämieheni minua mutta kyllä hän antaa minulle hyvää seksiä ja huomioi ihanasti vapaa-aikanaan. Jos tämä jatkuu niin ei sillä väliä jos käy työreissulla jotakin lentoemäntää panemassakin.

Vierailija
838/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tiedä pettääkö lentäjämieheni, mitään viitteitä ei ole, mutta en kai vannoa voi. Huomioi minua ja on maailman paras isä ja rakkain tyyppi mulle koko maailmassa. Olen miettinyt, että en ehkä edes haluaisi tietää, jos jotain syrjähyppyjä siellä maailmalla olisisydämeni särkyisi totaalisesti. 

Vierailija
839/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tiedä pettääkö lentäjämieheni, mitään viitteitä ei ole, mutta en kai vannoa voi. Huomioi minua ja on maailman paras isä ja rakkain tyyppi mulle koko maailmassa. Olen miettinyt, että en ehkä edes haluaisi tietää, jos jotain syrjähyppyjä siellä maailmalla olisisydämeni särkyisi totaalisesti. 

On ollut mielenkiintoista seurata tätä ketjua!

Suhtautuminen ilmiöön on ollut poikkeuksellisen polarisoitunutta. Osa naisista tuntuu näkevän mörköjä sielläkin missä niitä ei ole, ja todisteita pettämisestä haetaan aivan maanisella vimmalla.

Sitten toisaalta kaltaisiasi (vähemmistö) tasapainoisia, realiteeteissa kiinni olevia naisia, jotka toteavat, etteivät edes halua tietää.

Vierailija
840/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinni realiteeteissa ja sen vuoksi juuri haluaisin tietää, jotta voisin elää rehellistä elämää ja etsiä uuden suunnan mikäli elän valheessa. En halua olla ihmisen kanssa, joka on toinen miksi minulle esittäytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän