Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Onpas ikävää emojen haukkumista täällä. Tiedoksenne, että heitä on paljon myös naimisissa lentäjän kanssa. Monilla lisäksi korkeakoulututkinto, mutta tekevät työtään rakkaudesta lajiin. Useat myös erittäin kauniita. Varmaan sellainen kombo, että joidenkin naisten vaikea kestää.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ikävää emojen haukkumista täällä. Tiedoksenne, että heitä on paljon myös naimisissa lentäjän kanssa. Monilla lisäksi korkeakoulututkinto, mutta tekevät työtään rakkaudesta lajiin. Useat myös erittäin kauniita. Varmaan sellainen kombo, että joidenkin naisten vaikea kestää.
Näitä vain murto-osa. Lentäjän vaimona tunnen valtavan määrän lentäjiä perheineen ja totta, joillakin on emäntä vaimona, mutta suurimmalla osalla ei.
Minusta kyllä tuntuu, että tässä ketjussa enemmänkin lentoemännät kerskailevat vehtaavansa jopa naimisissa olevien lentäjien kanssa ja kehuvat miten hyvää seksiä saavat yms. Aika ala-arvoista, eikä anna ammattikunnastanne järin fiksua kivaa.
Meissä vaimoissakin on ihan kauniita ja fiksuja naisia, ette te ole mitenkään erilaisia. Siksipä moni emäntä jää ilman omaa lentäjää, kosla vaimo vetää pidemmän korren. Sorry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä vain murto-osa. Lentäjän vaimona tunnen valtavan määrän lentäjiä perheineen ja totta, joillakin on emäntä vaimona, mutta suurimmalla osalla ei.
Minusta kyllä tuntuu, että tässä ketjussa enemmänkin lentoemännät kerskailevat vehtaavansa jopa naimisissa olevien lentäjien kanssa ja kehuvat miten hyvää seksiä saavat yms. Aika ala-arvoista, eikä anna ammattikunnastanne järin fiksua kivaa.
Meissä vaimoissakin on ihan kauniita ja fiksuja naisia, ette te ole mitenkään erilaisia. Siksipä moni emäntä jää ilman omaa lentäjää, kosla vaimo vetää pidemmän korren. S
Minäkin tunnen ja kyllä heistä monella on lentoemäntä vaimona. Viestistäsi paistaa kyllä katkeruus, toivottavasti pääset yli siitä mitä ikinä sinulle on tuon aiheuttanut. Aieminkin ketjussa joku kirjoitti, että monesti nämä ukkomiehet esittävät sinkkuja tai eroa tekevää. Pettäminen on myöskin ensisijaisesti sen varatun vastuulla, ei sen toisen osapuolen. Minusta vain hyvä, että tätä ilmiötä on nyt tuotu esiin täällä. Ehkäpä jollekin se on pelastus ja saattaa avata silmät petturuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä vaimoissakin on ihan kauniita ja fiksuja naisia, ette te ole mitenkään erilaisia. Siksipä moni emäntä jää ilman omaa
Selkeästi itsekin olet lentoemäntä.
Pakko olla sinunkin emäntä kirjoituksen perusteella. Aina halutaan vaimot haukkua ja muka että kaikkien miehet vaan nussisi teitä taivaan lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yksi vanha emo. Olisiko sitten espanjalaisilla eri kulttuuri, kyllä täällä kotimaisella yhtiöllä oli todella yleistä miehistön väliset salasuhteet. Kohteissa oltiin välillä useampi päivä ja romansseja syttyi ja sammui. Myös varatuilla. En kuitenkaan väitä, että kaikki näin toimii. Itse kiersin kaukaa työkaverit mitä suhteisiin tulee. Harvemmin jaksoin lähteä bilettämään, yhteisiin illallisiin menin, mutta usein poistuin hyvissä ajoin.
Täällä se entinen Espanjan emo, moi! Olen aina ajatellut että Espanjassa olisi enemmän pettämiskulttuuria kuin Suomessa. Mulla on toisaalta kokemusta vain kahden vuoden ajalta ja meillä Madridissa oli aika pieni määrä henkilöstöä. Muistaakseni emoja oli jotain 50 ja risat joista miespuolisia oli vain kaksi ja heistäkin toinen oli gay. Eli aika pienet mahdollisuudet oli touhuta työkavereiden kanssa. Ja kuten kerroin lentäjät olivat ihan ok tyyppejä mutta jo aika vanhoja ja ukkoontuneita näin parikymppisen silmissä joten ei emoilla ollut ehkä kovin paljon kiinnostusta heitä kohtaan.
Tämä oli tosiaan silloin vanhoina, hyvinä aikoina vuosituhannen vaihteessa. En tiedä mikä meininki on nyt. Nykyäänhän kaikki lentoyhtiöt yrittävät säästää eli uskoisin että kohteessa ollaan vain pakollinen aika. Veikkaan että nuo yhdeksän päivän loikoilut kohteessa ovat varmaan harvinaista herkkua nykyaikana. Voin olla tietty väärässäkin.
Mites meno on laivoilla, tietääkö kukaan? Sielläkin ympäristö otollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yksi vanha emo. Olisiko sitten espanjalaisilla eri kulttuuri, kyllä täällä kotimaisella yhtiöllä oli todella yleistä miehistön väliset salasuhteet. Kohteissa oltiin välillä useampi päivä ja romansseja syttyi ja sammui. Myös varatuilla. En kuitenkaan väitä, että kaikki näin toimii. Itse kiersin kaukaa työkaverit mitä suhteisiin tulee. Harvemmin jaksoin lähteä bilettämään, yhteisiin illallisiin menin, mutta usein poistuin hyvissä ajoin.
Täällä se entinen Espanjan emo, moi! Olen aina ajatellut että Espanjassa olisi enemmän pettämiskulttuuria kuin Suomessa. Mulla on toisaalta kokemusta vain kahden vuoden ajalta ja meillä Madridissa oli aika pieni määrä henkilöstöä. Muistaakseni emoja oli jotain 50 ja risat joista miespuolisia oli vain kaksi ja heistäkin toinen oli gay. Eli aika pienet mahdollisuudet oli touhuta työkavereiden kanssa. Ja kuten kerroin lentä
Joo, yöpyvät todellakin supistettu minimiin. Käsitin kaverilta, että esim. New Yorkikin vain yksi yö. Ei siinä bilettämään ehdi eikä paljon mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä se entinen Espanjan emo, moi! Olen aina ajatellut että Espanjassa olisi enemmän pettämiskulttuuria kuin Suomessa. Mulla on toisaalta kokemusta vain kahden vuoden ajalta ja meillä Madridissa oli aika pieni määrä henkilöstöä. Muistaakseni emoja oli jotain 50 ja risat joista miespuolisia oli vain kaksi ja heistäkin toinen oli gay. Eli aika pienet mahdollisuudet oli to
On niitä vielä muutamia pidempiäkin yöpyviä.
Höpö höpö. En usko että sen enempää kuin muissakaan ammattiryhmissä. Itse olen työssä leikkausosastolla. Ei siellä saleissa mitenkään lääkärin ja hoitajien katseet sen kummemmin kohtaile, vaikka ollaan tuntikausia hyvinkin lähekkäin. Se on työtä missä mikä tahansa muukin. Puhutaan päivän polttavista jutuista ja radio on yleensä hiljaisesti päällä. Se on sitä kuuluisaa ammatillisuutta. Potilas on kaiken keskiössä. Työvuoron jälkeen lähdetään kotiin oman perheen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. En usko että sen enempää kuin muissakaan ammattiryhmissä. Itse olen työssä leikkausosastolla. Ei siellä saleissa mitenkään lääkärin ja hoitajien katseet sen kummemmin kohtaile, vaikka ollaan tuntikausia hyvinkin lähekkäin. Se on työtä missä mikä tahansa muukin. Puhutaan päivän polttavista jutuista ja radio on yleensä hiljaisesti päällä. Se on sitä kuuluisaa ammatillisuutta. Potilas on kaiken keskiössä. Työvuoron jälkeen lähdetään kotiin oman perheen luokse.
Höpöhöpö. Voit perustaa oman ketjun teille sairaanhoitajille.
Vierailija kirjoitti:
Siellä myös paljon säätöä henkilökunnan kesken.
Emot itse maineensa takana, mies ei koskisi pitkällä tikulla taivaiden korkeakoulutettuihin,
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla vanhemmilla vakihoito henkilökunnasta.
Nuorempi polvi panee asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Emot itse maineensa takana, mies ei koskisi pitkällä tikulla taivaiden korkeakoulutettuihin,
Et voi tietää kuitenkaan. En usko kyllä minäkään, että ainakaan niistä lentäjistä, joilla akateeminen tausta kiinnostuvat niistä tarjoilijoista muutoin kuin enintään seksiseurana.
Lentäjän ammatti ei muuten ole korkeakoulutusta vaativa. Toki joillain voi olla akateeminen tausta, kuten emännilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän ammatti ei muuten ole korkeakoulutusta vaativa. Toki joillain voi olla akateeminen tausta, kuten emännilläkin.
Varmaan ainakin puolella lentäjistä on akateeminen tai amk-tausta. Diplomi-insinöörejä on paljon sekä muita insinöörejä. Useampi lääkäri myös. Emännistä harvemmalla ainakaan akateemista koulutusta. T. Emo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla vanhemmilla vakihoito henkilökunnasta.
Nuorempi polvi panee asiakkaita.
Kyllähän reissuhommissa ollessa täytyy myös seksitarpeet hoitaa kunhan muistaa myös kotona panna vaimoa riittävästi.
Monesti miehen pettämiseen liittyy se ettei saa tarpeeksi tai haluamaansa seksiä kotona.