Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
781/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka kommentoi tuohon veturinkuljettajien "tyhmyyteen ja junttimaisuuteen", ei nyt huomannut, että "tyhmä juntti" oli laitettu lainausmerkkeihin. Se ei tarkoita sitä, että he olisivat tyhmiä saati sitten juntteja. Nyt tarkkana sen suhteen mitä on sanottu ja mitä ei.

Vierailija
782/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin aikanaan työn puolesta paljon tekemisiin lentäjien kanssa ja aikamoisia mulker0ita olivat joka ikinen. Ei edes kiinnostanut pettävätkö vai eivätkö petä, luonne oli jo sitä luokkaa, että en ikinä edes vilkaisisi yhtäkään lentäjää sillä silmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen kysynyt, kumman ottaisit: rikkaan ja tavallisen näköisen lentäjän vai huippukomean ja keskipalkkaisen bussikuskin?

Vierailija
784/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin aikanaan työn puolesta paljon tekemisiin lentäjien kanssa ja aikamoisia mulker0ita olivat joka ikinen. Ei edes kiinnostanut pettävätkö vai eivätkö petä, luonne oli jo sitä luokkaa, että en ikinä edes vilkaisisi yhtäkään lentäjää sillä silmällä.

En todellakaan usko! Olen lentoemäntä 25 vuoden kokemuksella ja voin sanoa sydämeni pohjasta lentäjien olevan mukavia ja reiluja tyyppejä. En millään voi uskoa kirjoittamaasi tai ainakaan tuollaisia ei täällä Suomessa kyllä ole. 

Vierailija
785/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi statusmiehet käyvät huorissakin. Se ei ole mikään ongelma näiden puolisoille, tyttöystäville ja panoille. Se on ongelma, jos keskivertomies käy. 😂

Vierailija
786/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauskin on tärkeää, mutta rakastan myös elintasoani, joka mahdollistaa paljon. Siksi en miehestäni, joka huipputuloinen, haluaisi erota, vaan mieluummin katson läpi silmienVaikeaa muiden ymmärtää ehkä. Ilman mieheni tarjoamaa elintasoa tippuisin kovaa ja korkealta :/

Vierailija
787/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauskin on tärkeää, mutta rakastan myös elintasoani, joka mahdollistaa paljon. Siksi en miehestäni, joka huipputuloinen, haluaisi erota, vaan mieluummin katson läpi silmienVaikeaa muiden ymmärtää ehkä. Ilman mieheni tarjoamaa elintasoa tippuisin kovaa ja korkealta :/

Et saa ketään toista? Kyllähän se vaihtelu naisiakin virkistää ja hyödyntäsin tilanteen täysimittaisesti jos käry kävisi. 

Vierailija
788/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä hotellityöntekijänä voin kyllä kertoa, että pettäminen oli erittäin yleistä. Tuli seurattua varsinkin näitä useamman yön majoittujia, enkä puhu lentäjistä. Kyllä siinä nuorella naisella silmät aukenivat, sormus sormessa ei merkinnyt mitään. En tietenkään väitä, että kaikki pettivät, mutta yleistä se oli.

Vierailija
789/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisenä hotellityöntekijänä voin kyllä kertoa, että pettäminen oli erittäin yleistä. Tuli seurattua varsinkin näitä useamman yön majoittujia, enkä puhu lentäjistä. Kyllä siinä nuorella naisella silmät aukenivat, sormus sormessa ei merkinnyt mitään. En tietenkään väitä, että kaikki pettivät, mutta yleistä se oli.

Tutkimuksissa arviolta 30-60% vakituisessa parisuhteissa olevista pettää. Yleistä koko väestön keskuudessa ja joka alalla.  

Vierailija
790/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksissa arviolta 30-60% vakituisessa parisuhteissa olevista pettää. Yleistä koko väestön keskuudessa ja joka alalla.  

Kiinni jääminen kuitenkin esimerkiksi lentäjillä epätodennäköisempää ja kiinnostuneita naisia riittää enemmän kuin monella muulla. Myös mahdollisuuksia enemmän kuin tavallista päivätyötä tekevillä.

Vierailija
791/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta luulen että lentäjä saa naisen helposti, jopa jonoksi asti. Miksi tämä ammatti niin kiehtoo naisia? 

Vierailija
792/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta, mutta luulen että lentäjä saa naisen helposti, jopa jonoksi asti. Miksi tämä ammatti niin kiehtoo naisia? 

No se status ja paksu tilipussi. Nehän ne. 

Vierailija
793/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka kun vähintään 10 000€ niin jonoa tuppaa. 

Vierailija
794/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan pettäjän vaimoksi haluaisi ryhtyä. 

Vierailija
795/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emot ainakin näemmä jonottavat. Ja joskus takaoven kautta pyrkivät myös ukkomiehen vaimon paikalle.

Vierailija
796/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämäkin ketju täynnä näitä naisia jotka ovat naimisissa lentäjän kanssa. Ihan suoraan kieltävät miehensä pettävän. Kun palkka on tarpeeksi korkea niin parempi katsoa muualle ja jatkaa vain kotileikkejä. 

Vierailija
797/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt ja uskon etten ole ainoa. 

Vierailija
798/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämäkin ketju täynnä näitä naisia jotka ovat naimisissa lentäjän kanssa. Ihan suoraan kieltävät miehensä pettävän. Kun palkka on tarpeeksi korkea niin parempi katsoa muualle ja jatkaa vain kotileikkejä. 

Jos olet lentäjille katkera, järjestäisit vaimoillensa hauskan yllätyksen mielummin kuin ajattelet jättävän puolisonsa näiden juttujen perusteella. 

Vierailija
799/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monikaan ole suoraan kieltänyt, arvellut vain tai kertoneet ettei asiasta ole varmuutta. 

Vierailija
800/3364 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monikaan ole suoraan kieltänyt, arvellut vain tai kertoneet ettei asiasta ole varmuutta. 

Näin juuri. Minulle, vaimolle, koko tällainen lentäjien potentiaalinen pettäminen oli ihan täysin uusi tieto. Aina olen mieheni luottanut, eikä ole tullut mieleenikään pettäminen. Tottakai hieman mietityttää nyt, mutta toisaalta tällainen anonyymi keskustelupalsta ei varmastikaan ole mikään totuuden torvi, vaan helposti asiat provosoituu. Lentoemäntiäkin tunnen useita, en todellakaan usko heidän olevan mieheni kimpussa yöpyvillä, vaikka kiva ja komea mies onkin.