Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
841/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tiedä pettääkö lentäjämieheni, mitään viitteitä ei ole, mutta en kai vannoa voi. Huomioi minua ja on maailman paras isä ja rakkain tyyppi mulle koko maailmassa. Olen miettinyt, että en ehkä edes haluaisi tietää, jos jotain syrjähyppyjä siellä maailmalla olisisydämeni särkyisi totaalisesti. 

On ollut mielenkiintoista seurata tätä ketjua!

Suhtautuminen ilmiöön on ollut poikkeuksellisen polarisoitunutta. Osa naisista tuntuu näkevän mörköjä sielläkin missä niitä ei ole, ja todisteita pettämisestä haetaan aivan maanisella vimmalla.

Sitten toisaalta kaltaisiasi (vähemmistö) tasapainoisia, realiteeteissa kiinni olevia naisia, jotka toteavat, etteivät edes halua tietää.

Jep. Olen tämän aiemminkin todennut, sanotaan se nyt tässäkin ketjussa:

Elämänkumppaniaan rakastava ja kunnioittava mies hoitaa syrjähyppynsä siten, ettei jää kiinni.

Käryäminen on merkki välinpitämättömyydestä ja huolimattomasta jälkien peittelystä.

-Mynttinen-

Vierailija
842/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on kusipäitä, enkä usko lentäjien tekevän siinä poikkeusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen lentoemo, en tosin Finskillä, vaan espanjalaisessa charter-yhtiössä. Kerron tähän oman kokemukseni 90-luvun lopulta vaikka 99% työkavereistani olikin espanjalaisia.

Lentäjät olivat melkein kaikki järjestään jo jotain 40-v ukkoontuneita miehiä ja ihan ok porukkaa. Meidän yhtiö teki ainoastaan lomalentoja eksoottisiin kohteisiin kuten Cancun, Zanzibar tai Punta Cana. Miehistö jäi siis tosiaan 2-9 päiväksi kohteeseen matkustajien kanssa eli puitteet pettämiseen olivat vallan mainiot.

Lensin vajaa kaksi vuotta mutta tietooni tuli vain yksi pettämistapaus. Vanhempi äijääntymyt kippari oli harrastanut seksiä kohteessa 20-v työkaverini kanssa. Parin viikon päästä hän toi ns. extrana perheensä Cancuniin ja vaikuttivat ihan onneliselta perheeltä. Vaimo oli aika mitäänsanomaton samoin kuin lentäjämiehensä. Espanjalaiset ovat aika kovia juoruilemaan eli jos useampia tapauksia olisi ollut, olisin varmaan kuullut niistä. 

Kohteessa oli tapana illallistaa koko miehistön kanssa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä yms. En yleensä ollut mukana niissä riennoissa koska olin sitä mieltä että reissuun lähdetään ensi sijassa töitä tekemään ja halusin myös säästää kaikki rahat ensiasunnon ostoon. Mutta ne vähät kerrat kun biletin jossakin niin ei kukaan lentäjistä yrittänyt mitään vaikka olin nuori, kaunis ja ehkä jopa eksoottinen suomalaisine piirteineeni. Mulla oli tietty myös poikaystävä (nyk. mies) kotona odottamassa enkä itsekään edes yrittänyt mitään. 

Toinen vähän erilainen tapaus oli 23-v emo joka oli rakastunut 50-v kippariin jo ensimmäisten lentojen aikana. Heistä tuli pari ja tämä mies jätti perheensä. Hassuinta tässä oli se että kipparin lapset olivat vanhempia kuin tämä emo. He viettivät tosi lokoisaa elämää koska buukkasivat itsensä aina samoille lennoille ja siten pystyivät viettämään luksusaikaa resortissa jopa yhdeksän päivän ajan (ja palkka juoksi) ja sitten kotona Madridissa nauttien yhdessä vapaapäivistä. En tiedä jatkuiko suhde koska tosiaan lensin hyvin lyhyen ajan. 

Seksiä kyllä oli, joka on ihan luonnollista, koska suurin osa meidän emoista oli parikymppisiä tyttöjä. Mutta tätä tapahtui enemmän emojen ja muiden kohteessa olevien turistipoikien kesken. Itseä joskus ärsytti kun paluulennolla oli joku työkaveri paneskellut koko yön jonkun italialaisen tai argentiinalaisen turistin kanssa ja sitten ei jaksettu tehdä töitä. Mutta suurimmaksi osaksi porukka meni sinne ihan vaan töihin. 

Surullisinta oli ehkä luottamuspula joka johti siihen että ensimmäisen vuoden jälkeen kurssini kymmenestä tytöistä vain minä olin enää yhdessä poikaystäväni kanssa. Työkaverini soittelivat poikaystävän kotiin klo 4:00 Espanjan aikaa ja jos kukaan ei vastannut, epäilykset alkoivat. Poikaystävät soittelivat myös työkavereilleni hotellihuoneesseen keskellä yötä ja jos toinen oli jossain bilettämässä niin se tietty aiheutti mustasukkaisuutta. Mun mies ei koskaan edes tietänyt mihin maahan lennän saati sitten hotellia. En myöskään koskaan soittanut kotiin Madridiin. Ehkä se oli hyvä järjestely. 

Ajat ovat tietenkin paljon muuttuneet 25 vuodessa. Tämä tapahtui ennen WTC- torneja, halpislentoyhtiöitä ja tosiaan eri maassakin. Olen kuitenkin sitä mieltä että lentäjät ja emot pettävät ihan samalla lailla kuin muutkin ihmiset, ei sen enempää tai vähempää. 

Vierailija
844/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös emäntänä ollut 20 vuotta sitten eräällä pienemmällä, nyt jo kuopatulla yhtiöllä. Siis täällä Suomessa. Mitään tässä ketjussa kuvatunlaista en ole kokenut, yksi tai kaksi paria oli yhtiössämme, siis lentoemo ja lentäjä, mutta hekin taisivat olla pareja jo ennen kummankaan uria. 

Vierailija
845/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä varmasti pettääkö lentäjämieheni minua mutta kyllä hän antaa minulle hyvää seksiä ja huomioi ihanasti vapaa-aikanaan. Jos tämä jatkuu niin ei sillä väliä jos käy työreissulla jotakin lentoemäntää panemassakin.

Niin kunhan pitää minutkin tyytyväisenä eikä tuo tauteja kotiin niin ei väliä. Vaikka haluaisinkin muuta, siis uskollisuutta, niin enhän sille mitään voi, joten parempi hiljaa hyväksyä. En siis tiedä pettääkö mieheni, mutta jos näin olisi. 

T. Eri

Vierailija
846/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies siellä työreissuilla ketään ehdi jyystämään. Kanki kotona heti kovana kun vähänkin sinne suuntaan vihjaa. Mieheni siis lentäjä. 

Vierailija
847/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yksi näistä entisistä emoista. Nykyään olen töissä puhelinmyyntifirmassa ja kyllä täälläkin on työkaverit paneskelleet toisiaan ihan kiitettävästi. Yksi pomoistani jopa neljän työkaverini kanssa (kaikki naimisissa) eikä kyllä ole mikään upporikas tyyppi näillä palkoilla. 

Vierailija
848/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies siellä työreissuilla ketään ehdi jyystämään. Kanki kotona heti kovana kun vähänkin sinne suuntaan vihjaa. Mieheni siis lentäjä. 

Siitäs kuulitte, ihan turhaa fantasiointia koko ketju ollut. 

Vierailija
849/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat hulluina miehen hyvään koulutukseen ja ammattiin. Tottakai pettämisiä tapahtuu, kun siihen tulee jatkuvasti mahdollisuuksia.

Ei väliä edes ulkonäöllä (juurikaan), kunhan on statusta ja r a h a a! 

Vierailija
850/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä varmasti pettääkö lentäjämieheni minua mutta kyllä hän antaa minulle hyvää seksiä ja huomioi ihanasti vapaa-aikanaan. Jos tämä jatkuu niin ei sillä väliä jos käy työreissulla jotakin lentoemäntää panemassakin.

Niin kunhan pitää minutkin tyytyväisenä eikä tuo tauteja kotiin niin ei väliä. Vaikka haluaisinkin muuta, siis uskollisuutta, niin enhän sille mitään voi, joten parempi hiljaa hyväksyä. En siis tiedä pettääkö mieheni, mutta jos näin olisi. 

T. Eri

Ehkä yritän ymmärtää tällaista mutta omalla kohdalla ei tulisi mieleenkään hyväksyä minkään sortin uskottomuutta. Vaikka mikä rahamies olisikin. 

Vierailija
851/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vakiintuneet ja kuka ei ole niin on menestystä naismarkkinoilla. 

Vierailija
852/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on vakiintuneet ja kuka ei ole niin on menestystä naismarkkinoilla. 

Suurin osa ukkomiehiä tai varattuja, harvoin on ongelmia lentäjillä naista saada emännäksi. 

Vierailija
853/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Ehkä yritän ymmärtää tällaista mutta omalla kohdalla ei tulisi mieleenkään hyväksyä minkään sortin uskottomuutta. Vaikka mikä rahamies olisikin. 

Sepä, eikä lentäjien tuloilla vielä ruhtinaiksi edes elellä. 

Vierailija
854/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nää lentäjät sitten tienaavat??

Vierailija
855/3364 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä viestiketju, miksei tätä ole vielä poistettu. Jotkut miessadistit oikein hekumoivat, miten hienoa on kun naisia petetään. Varmaan puolet viesteistä näiltä psykopaateilta. Kohteena nyt lentäjät. Tästä provosoituneena alkaa naiset solvaamaan toisia naisia, tässä tapauksessa lentoemoja. Ettekö tosiaan näe, mitä tässä ketjussa tapahtuu? 

Vierailija
856/3364 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nää lentäjät sitten tienaavat??

Perämieskin kymppitonnia ja siitä ylöspäin eli ihan hyvin tienaavat. 

Vierailija
857/3364 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on olemassa pillerit jolla saa kangen kovaksi jos vain haluja riittää. Pystyy panemaan työreissun jälkeen myös kotona jos sieltäkin löytyy seksikäs ja halukas nainen.

Vierailija
858/3364 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä viestiketju, miksei tätä ole vielä poistettu. Jotkut miessadistit oikein hekumoivat, miten hienoa on kun naisia petetään. Varmaan puolet viesteistä näiltä psykopaateilta. Kohteena nyt lentäjät. Tästä provosoituneena alkaa naiset solvaamaan toisia naisia, tässä tapauksessa lentoemoja. Ettekö tosiaan näe, mitä tässä ketjussa tapahtuu? 

Ainahan tällainen teema kerää täällä värikkäitäkin kannanottoja, ja ihan silkkaa provokaatiota.

Tuo nimimerkki Mynttinen, eikös se tapaa leuhottaa kaikissa ketjuissa, jotka edes sivuaa Aasian maita?

Vierailija
859/3364 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tällainen teema kerää täällä värikkäitäkin kannanottoja, ja ihan silkkaa provokaatiota.

Tuo nimimerkki Mynttinen, eikös se tapaa leuhottaa kaikissa ketjuissa, jotka edes sivuaa Aasian maita?

Lentäjän ammatti on monille glamouria ja statusta. Jos ketju koskisi vaikka jotain ihan perus kirvesmiehiä tms niin eipä olisi samanlaista kommenttimäärää. 

Vierailija
860/3364 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yksi vanha emo. Olisiko sitten espanjalaisilla eri kulttuuri, kyllä täällä kotimaisella yhtiöllä oli todella yleistä miehistön väliset salasuhteet. Kohteissa oltiin välillä useampi päivä ja romansseja syttyi ja sammui. Myös varatuilla. En kuitenkaan väitä, että kaikki näin toimii. Itse kiersin kaukaa työkaverit mitä suhteisiin tulee. Harvemmin jaksoin lähteä bilettämään, yhteisiin illallisiin menin, mutta usein poistuin hyvissä ajoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi