Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3351)

Vierailija
41/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo

Tuli nähtyä ???

Oliko tämä nyt muka-siveä kiertoilmaus sille, että jaoit itse auliisti ja ahnaasti piirakkaasi heille?

Vierailija
42/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mää panisin kaikkia lentoemoja jos oisin lentäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, mä olen naimisissa lentäjän kanssa ja aina välillä mietin tätä kysymystä. En ole huomannut mitään siihen viittavaa koskaan, enkä todellakaan ala mitään utelemaan, mutta välillä vähän ahdistaa ajatus. En ole enää mikään ihan nuori kuten ei miehenikään ja aika lailla ikäiseni näköinen, mutta ihan nätti kylläkin. Kun tulee reissuilta kotiin (kaukolentoja lentää) kyllä sitä miettii kelpaako ja mitä kaunottaria matkalla nähnyt. Luottamusta kuitenkin edelleen on ja naimisissakin 25 vuotta. En kestäisi ajatusta, että menettäisimme mieheni jonkun työpaikkaromanssin tähden! 

Kun mää reissasin sinkkuna Kreikassa niin kyllä englantilainen perheellinen lentäjä oli hyvin innokas.;) Ei varmaan vaimolleen kertonut...

Vierailija
44/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mää panisin kaikkia lentoemoja jos oisin lentäjä.

Finnairilla ei kyllä kovin hotteja emoja ole ainakaan ennen ollut, ehkä juuri tästä syystä.

Vierailija
45/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, mä olen naimisissa lentäjän kanssa ja aina välillä mietin tätä kysymystä. En ole huomannut mitään siihen viittavaa koskaan, enkä todellakaan ala mitään utelemaan, mutta välillä vähän ahdistaa ajatus. En ole enää mikään ihan nuori kuten ei miehenikään ja aika lailla ikäiseni näköinen, mutta ihan nätti kylläkin. Kun tulee reissuilta kotiin (kaukolentoja lentää) kyllä sitä miettii kelpaako ja mitä kaunottaria matkalla nähnyt. Luottamusta kuitenkin edelleen on ja naimisissakin 25 vuotta. En kestäisi ajatusta, että menettäisimme mieheni jonkun työpaikkaromanssin tähden! 

Kun mää reissasin sinkkuna Kreikassa niin kyllä englantilainen perheellinen lentäjä oli hyvin innokas.;) Ei varmaan vaimolleen kertonut...

Se että olit itse sinkku, ei ole mikään synninpäästö

Panit varattua miestä, tietoisesti, eli et ole yhtään tuota pettäjämiestä parempi! :(

Vierailija
46/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että olit itse sinkku, ei ole mikään synninpäästö

Mitä sitten?

Vierailija
47/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne deittaillevat perämiestä tai naista

No tämä!   Nykyäänhän naisia on aika paljonkin lentäjinä.   Siellä kahdestaan tuntikausien lennot ja kaikenlaista juttelua,  ikkunoista aukeaa tähtitaivas ja edessä siintää öisen suurkaupungin valot, kädet hakeutuu samanaikaan siinä penkkien välissä oleville kaasukahvoille, kevyt kosketus, katseet kohtaa..

Vierailija
48/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ilmiö tää muuten on että näillä menestyjillä / pettäjillä on hyvin usein aika tavalliset vaimot kotona?

Vieraissa käydään sit näiden super kauniiden ja hyväkroppaisten naisten kanssa.

Vierailija
49/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ilmiö tää muuten on että näillä menestyjillä / pettäjillä on hyvin usein aika tavalliset vaimot kotona?

Koska tavalliset naiset ovat uskollisempia ja fiksumpia ja luotettavampia eli kaikin puolin parempia vaimoina. 

Vierailija
50/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo

Tuli nähtyä ???

Oliko tämä nyt muka-siveä kiertoilmaus sille, että jaoit itse auliisti ja ahnaasti piirakkaasi heille?

Seurasin showta lähinnä vierestä kun nuoret emot taistelivat rikkaista lentäjistä. Aloittaessani työt tulin itse pari kertaa höynäytetyksi ja ehdinkin jo ihastua kunnes selvisi, että kotona odottikin kihlattu. Näin muutaman surullisen keissin, yhdessä nainen ehti todella rakastua ja mies vaan selitteli, että hänkin on rakastunut, mutta ei vaan tohdi jättää vaimoa koska heillä pieni lapsi. Tosin ei kaikki suhteet päättyneet näin, muutama rakastui ja silloin se kotona ollut vaimo jäi. Monet lentoemännän kanssa yhdessä olleista pettivät myös heitä toisten emäntien kanssa, jotkut salasuhteet kestivät jopa vuosia paljastumatta.

Vierailija
51/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet petä.

Vierailija
52/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä totta! Jos miettii menestyjiä poliitikkoja, yritysjohtajia, kirurgeja, lentäjiä keitä tunnen tai tiedän niin vaimona ihan tavallisen oloinen nainen. 

Tähän lienee monia syitä. Jos esim. lentoemokin pettää kumppaniaan lentäjän kanssa, ei haluta sitoutua avioliittomielessä pettäjään (vaikka itsekin sitä tekee), vaan vaimomateriaalia on luotettava, perheen kotona hoitava (kun itse matkoilla) ja fiksu, ajatteleva nainen. Monilla lentäjillä saattaa olla myös yliopistotutkinto ja kaipaavat vaimolta myös syvällisempää seuraa kuin nämä hotit, ehkä ei niin syvälliset emot. 

Lisäksi yhteiskunnassa arvostetaan näillä korkeamman statuksen omaavilla henkilöillä myös tasapainoista elämää ja vakaata parisuhdetta. Ei hyvää mainetta, jos vaimo vaihtuu koko ajan tai vaimona joku tuulitunneli. 

Vierailija
53/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Hannu Manninen ainakaan.

Vierailija
54/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Hannu Manninen ainakaan.

Siis se urheilija? Hänkö lentäjä?

Vierailija
55/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät, mutta eivät jätä vaimojaan eli turha hankkia sydänsuruja lähtemällä johonkin pelkkään panoon. 

Vierailija
56/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan keskivertoduunaria enemmän! 

Vierailija
57/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

> no sitä sitten että teit itse ihan yhtä lailla huorin kuin se varattu mieskin, eli ihan turha moraali-signaloida täällä senkin pikku hutsu.

Vierailija
58/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin showta lähinnä vierestä kun nuoret emot taistelivat rikkaista lentäjistä. Aloittaessani työt tulin its

> eli jaoit piirakkaasi, arvasinhan minä toki sen

Vierailija
59/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lentäjiäkin pahempia ihmis-saastoja on kyllä vientimyyjät!

Näillä ns. Myyntireissuillaan tekemisen keskiössä on nuorten naisten (joskus hyvinkin nuorten) paneskelu.

Oksettavia otuksia kertakaikkiaan! :-(

Vierailija
60/3351 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjällä hyvä palkka ja ammatti joka kiinnostaa naisia. Sitten vielä toisessa maassa huippuhotellissa yöpyy. Siinä ei tarvitse pelätä kiinnijäämistä. Lentäjän univormu päällä aulabaariin niin naiset käy kimppuun 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi