Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3351)
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
Saman huomannut!
Status ja raha niin kyllä naisia riittää.
Itse en ole lentäjä, mutta vietin aikoinaan ihan duunarina ollessani yhden todella vauhdikkaan sinkkukesän ja naisia riitti. Osa ihan kaunottaria ja nättejä moni muukin. Niin se sanottava, että kun sellaiseen vauhtiin pääsee mukaan, niin se on yllättävää kuinka äkkiä siihen turtuu eikä enää tunnukaan niin ihmeelliseltä.
Tämän vaan haluan antaa vinkkinä teille ketkä varmasti koette, että nuo lentäjät elää maanpäällisessä taivaassa.
Muutenkin kun kauniiden naisten seuraan tottuu, niin siitä vaan tulee standardi. Exäni ja nykyiseni ovat malli/missitasoisia ja työkaverini ovat kaunottaria. Minulla ei yksinkertaisesti mene pasmat sekaisin kenenkään kauniin naisen seurassa. Mutta se ei tee elämästä juurikaan sen ihmeellisempää.
Joo, onhan selvää, että KAIKKI pettävät. Joku, joka on ollut näiden KAIKKIEN kanssa, osaa tämän kertoa. Pitää oikein kirjaa, että varmasti KAIKKI tulee käytyä läpi.
Voi jumankauta näitä juttuja!
Harvoin kuulemma ollessaan työvuorossa ohjaamossa, mutta odoteltaessa uutta vuoroa hotelleissa, niin siellä voi jotain tapahtua, kuulemma jopa kuormasta syömistä?
Lentäjän vaimoksi ei pääse kuka tahansa, panot erikseen. Sellaiseksiko haluat?
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Mies on hävittäjälentäjä. Se on yksipaikkainen. Siinä on vähän vaikea pnna.
Moni lentäjä keitä työn kautta tunnet ovat juurikin tunnollisen ja vastuullisen oloisia perheenisiä. Silti olen ymmärtänyt, että paljon on pettämisiä ja muuta säätöä. Siltikin olen ymmärtänyt, että todella harvoin nämä kunnolliset perheenisät vaimojaan ja perheitään jättävät vaan eletään jotain kaksoiselämää :/.
Tiedättekö, mä olen naimisissa lentäjän kanssa ja aina välillä mietin tätä kysymystä. En ole huomannut mitään siihen viittavaa koskaan, enkä todellakaan ala mitään utelemaan, mutta välillä vähän ahdistaa ajatus. En ole enää mikään ihan nuori kuten ei miehenikään ja aika lailla ikäiseni näköinen, mutta ihan nätti kylläkin. Kun tulee reissuilta kotiin (kaukolentoja lentää) kyllä sitä miettii kelpaako ja mitä kaunottaria matkalla nähnyt. Luottamusta kuitenkin edelleen on ja naimisissakin 25 vuotta. En kestäisi ajatusta, että menettäisimme mieheni jonkun työpaikkaromanssin tähden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Runkkari?
Ne deittaillevat perämiestä tai naista
Vierailija kirjoitti:
Eikös he ole kunnon miehiä eli en usko!
Jep. Se on vaan alkanut Las Palmasissa satamaan lunta ja lentänyt pelikaani turbiiniin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, mä olen naimisissa lentäjän kanssa ja aina välillä mietin tätä kysymystä. En ole huomannut mitään siihen viittavaa koskaan, enkä todellakaan ala mitään utelemaan, mutta välillä vähän ahdistaa ajatus. En ole enää mikään ihan nuori kuten ei miehenikään ja aika lailla ikäiseni näköinen, mutta ihan nätti kylläkin. Kun tulee reissuilta kotiin (kaukolentoja lentää) kyllä sitä miettii kelpaako ja mitä kaunottaria matkalla nähnyt. Luottamusta kuitenkin edelleen on ja naimisissakin 25 vuotta. En kestäisi ajatusta, että menettäisimme mieheni jonkun työpaikkaromanssin tähden!
Tottakai miehesi panee muita. Mitä väliä? Miehet harvoin jättävät naisensa, n. 90% erot ovat naisten aloitteesta. Koittakaa nyt uskoa että miehet haluavat panna monia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on hävittäjälentäjästä,reissuilla on aikaa roikkua Tinderissä ja tuntemani tyyppi ei todellakaan ole sieltä uskollisimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Turha sinun on tuollaisia miettiä.
Ei nuo mitään varsinaisia romansseja ole, vaan pelkkiä panoja ilman sen suurempia tunteita.
Miehesi on kyllä pannut näitä hoitoja koko avioliittonne ajan, eli olisi kyllä dumpannut sinut jo aikapäivää sitten, jos olisi dumpatakseen.
lopeta koko asian pohtiminen, ei se siitä märehtimällä muuksi muutu.
Ylipäätään miehet pettävät paljon. Ja sitä enemmän, mitä enemmän tarjoutuu tilaisuuksia.
Joo, saman huomion tehnyt.