Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2761/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät eivät jätä vaimojaan samasta syystä kuin muutkaan pettävät miehet. He rakastavat vaimojaan ja lapsiaan ja haluavat pitää perheen koossa. Se että panee jotain kuumaa naista siinä sivussa ei tarkoita että ei rakastaisi vaimoaan ja tykkäisi kotoisasta elämästä.

Ainahan uudet tuttavuudet ovat kuumempia, oli siellä kotona sitten millainen kaunotar tahansa. Joillekin mikään ei riitä, eikä liity vaimon ulkonäköön millään tavoin. Mies siinä on sisäisesti rikki. 

Nimenomaan. Se on biologiaa että monet miehet vaan haluavat useita naisia. Ja ne jotka ovat hyvännäköisiä ja menestyneitä, saavat niitä. 

Kyllä, mutta edelleenkään kaikki hyvännäköiset ja menestyneet eivät ota muita panoja vaikka saisivat. He ovatkin sitten todella menestyneitä, ja menestyvät todennäköisemmin pitämään rakastamansa perheen koossa. 

Vierailija
2762/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some-muijalle: poikkeuksia voi lentäjissäkin olla. Oma mieheni on myös lentäjä ja hän ei ainakaan tykkää mistään em. tekohärpäkkeistä. Tekevät kuulemma naisen halvan näköiseksi. No joo ehkä salapanona sitten joillekin menee, mutta vaimona pitää olla joku edustuskelpoinen :) 

Kaikki tuntemani lentäjien vaimot ovat tavallisia normaaleja naisia. Tämä johtuu siitä, että lentäjät valitsevat vaimoksi sellaisia uskollisia perheenpyörittäjä tavisnaisia. Kun kotona on kaikki kunnossa voi sitten keskittyä paneskelemaan niitä hyvännäköisä tyrkkyjä, joita lentäjillä kyllä riittää. 

Sama kokemus. Vaikka ovathan ne silti luonnollisen kauniita, ei siellä ketään seinästä revityn näköistä

Se pitää kysyä anonyymillä kyselylomakkeella lentäjiltä itseltään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some-muijalle: poikkeuksia voi lentäjissäkin olla. Oma mieheni on myös lentäjä ja hän ei ainakaan tykkää mistään em. tekohärpäkkeistä. Tekevät kuulemma naisen halvan näköiseksi. No joo ehkä salapanona sitten joillekin menee, mutta vaimona pitää olla joku edustuskelpoinen :) 

Kaikki tuntemani lentäjien vaimot ovat tavallisia normaaleja naisia. Tämä johtuu siitä, että lentäjät valitsevat vaimoksi sellaisia uskollisia perheenpyörittäjä tavisnaisia. Kun kotona on kaikki kunnossa voi sitten keskittyä paneskelemaan niitä hyvännäköisä tyrkkyjä, joita lentäjillä kyllä riittää. 

Sama kokemus. Vaikka ovathan ne silti luonnollisen kauniita

No ei tasan tarkkaan rumaa vaimoa ole yhdelläkään suomalaisella lentäjällä! 

Vierailija
2764/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ko

Niimpä. Varmaan jonkun Shrek in kansa kulkee kun itse fit ja menestynyt. 

Mut silti muut voi kiinnosta 

Vierailija
2765/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa tiivistelmän täällä usein pyöriviin kysymyksiin.

-Tavattiin miehen kanssa kauan ennen kuin hänestä tuli lentäjä.

- Lentäjät pitää itsestään huolta koska ilmailumedikaali uusitaan tietyin välein. Ainekin omalle miehellä tämä on yksi syy treenata ja pitää itsestä huolta.

-Luotto 100% puolin ja toisin en todellakaan ala tutkimaan miehen puhelinta.

-En inhoa lentoemäntiä ja uskon että suurin osa näistä viesteistä on trolleja.

- Laskujen ja nousujen väliin jää pieni hetki aikaan niin ehtii laittaa viestin, mutta sen jälkeen luuri on kiinni. Mies laittaa aina viestin ennen lähtöä ja kun ovat laskeutuneet. 

- Itsellä amk tausta ja näytän tavalliselta. Meikkaan harvoin ja miehen mukaan oon vähän chuppy. Tarkoitus nyt laihduttaa vaikka mies sanoo ettei haittaa (itseä häiritsee). Juon alkoholia äärimmäisen harvoin eikä ole instatiliä ym. 

-Olen itse tasainen ja luotettava luonne. Pärjään yksin ja saan pidettyä paletin kasassa (koti ja lapset) kun mies reissussa. 

-Asutaan ihan tavallisesti 

-Mies luotettava, hauska, määrätietoinen ja sanojensa mittainen. Osoittaa asioita enemmän teoilla kuin puheilla. Pitää huolta perheestä. 

Tässä nyt kaikki mitä tuli mieleen. 

Vierailija
2766/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin laittaa tiivistelmän täällä usein pyöriviin kysymyksiin.

-Tavattiin miehen kanssa kauan ennen kuin hänestä tuli lentäjä.

- Lentäjät pitää itsestään huolta koska ilmailumedikaali uusitaan tietyin välein. Ainekin omalle miehellä tämä on yksi syy treenata ja pitää itsestä huolta.

-Luotto 100% puolin ja toisin en todellakaan ala tutkimaan miehen puhelinta.

-En inhoa lentoemäntiä ja uskon että suurin osa näistä viesteistä on trolleja.

- Laskujen ja nousujen väliin jää pieni hetki aikaan niin ehtii laittaa viestin, mutta sen jälkeen luuri on kiinni. Mies laittaa aina viestin ennen lähtöä ja kun ovat laskeutuneet. 

- Itsellä amk tausta ja näytän tavalliselta. Meikkaan harvoin ja miehen mukaan oon vähän chuppy. Tarkoitus nyt laihduttaa vaikka mies sanoo ettei haittaa (itseä häiritsee). Juon alkoholia äärimmäisen harvoin eikä ole instatiliä ym. 

-O

Kuulostaa hyvältä ja normaalita. 

Eihän miehesi ole 48v?

Vierailija
2767/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 48v on paljon nuorempi. 

Vierailija
2768/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 48v on paljon nuorempi. 

Noniin nice, et ole sit tämän Some vonkaajan vaimo. Tässä nähdään että on mahdollisuus että monia kilttejäkin tyyppejä voi olla. (toki se että ei mulle kirjoittele ei tarkoita etteikö kellekään, mut anyways)

Joten turha nii paljon haukkua muita naisia, niissä miehissä se vika on jos sellasta tekee 

Vierailija
2769/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi vaimo, jonka mies lentää kaukolentoja AY:lla. Ollaan 40-50 v. ja tavattu kaksikymppisinä opintojen parissa. Yliopistotutkinnot molemmilla. Mies lähti myöhemmin lentäjäksi, mutta lentänyt jo melko kauan. 

Olemme naimisissa ja teini-ikäisiä lapsia. Asumme ihan tavallisesti, ei mitään erityistä luksusta tms. Mies on hyvässä kunnossa ja urheilee paljon, itselläni enemmän kuntoliikuntaa, jota koetan säännöllisesti harrastaa, mutta olen vähän sohvaperunaksi taipuvainen lukunörtti :). 

Nuorempana olin ihan kaunis, mies ainakin sanonut, että ihastui silloin myös ulkonäkööni, vaikkakin muut asiat yhdistivät meitä vahvasti, esim. yhteiset harrastukset ja keskustelutaidot jne. Nyttemmin olen aavistuksen lihonut, en varsinaisesti ylipainoinen, mutta sinne lenkille pitäisi nytkin lähteä ja miksei kun ihana ilma :) Olen täysin luonnollinen, mutta pidän huolta ulkonäöstäni. Tosin meikkaan vain harvoin ja hiuksenikin ovat ihan omanväriset. Ei tatuointeja, ripsenpidennyksiä tai muutakaan ylimääräistä. En seuraa muotia juurikaan. Somessa olen Instagramissa mutta en käy siellä oikeastaan koskaan, enkä ole julkaissut mitään ikinä. 

Mieheni on komea ja mukava, tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa ja on huumorintajuinen, mutta myös rauhallinen, päättäväinen ja sellainen kenen kyytiin uskaltaisin koneeseen, vaikka olisikin joku poikkeustilanne. 

En tunne lentoemäntiä paremmin, mutta en mitenkään ole heille kateellinen tai pelkää heidän iskevän mieheni. Ainakaan tähän asti ei ole ollut mitään epäilyjä. 

Vierailija
2770/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä pettäjiä löydy joka ammassa olevista. Pettäjä on pettäjä vaikka mikä olisi. Itse olen lentäjän kaa naimisissa, mutta eipä tuo ainakaan ole kertonut pettäneensä, tosin en ole tuntenut tarvetta edes kysyä moista. Ite toimin konnarina vr liikenteessä, joten aika paljo ollaan molemmat reissun päällä. Eipä oo ukkokultakaan koskaan multa kysynyt, petänkö kun oon reissun päällä. 

Vierailija
2771/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi vaimo, jonka mies lentää kaukolentoja AY:lla. Ollaan 40-50 v. ja tavattu kaksikymppisinä opintojen parissa. Yliopistotutkinnot molemmilla. Mies lähti myöhemmin lentäjäksi, mutta lentänyt jo melko kauan. 

Olemme naimisissa ja teini-ikäisiä lapsia. Asumme ihan tavallisesti, ei mitään erityistä luksusta tms. Mies on hyvässä kunnossa ja urheilee paljon, itselläni enemmän kuntoliikuntaa, jota koetan säännöllisesti harrastaa, mutta olen vähän sohvaperunaksi taipuvainen lukunörtti :). 

Nuorempana olin ihan kaunis, mies ainakin sanonut, että ihastui silloin myös ulkonäkööni, vaikkakin muut asiat yhdistivät meitä vahvasti, esim. yhteiset harrastukset ja keskustelutaidot jne. Nyttemmin olen aavistuksen lihonut, en varsinaisesti ylipainoinen, mutta sinne lenkille pitäisi nytkin lähteä ja miksei kun ihana ilma :) Olen täysin luonnollinen, mutta pidän huolta ulkonäöstäni. Tosin meikkaan va

Kiitos esittelystä ja kuulosta hyvältä. 

Vierailija
2772/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa. 

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

----

Lääkäri pariutuu lääkärin kanssa. Lentäjä pariutuu hotelleissa baarityöntekijän (lentoemo) kanssa.  Eiköhän pitkässä juoksussa useimmat haluaisi  älyllisesti samankaltaista, jos suhteen halutaan kestävän.

Vierailija
2773/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisitte mun kertovan huomenna meidän tapaamisesta?(jos et mitään ni ei tarvi kommenttia? 

Vierailija
2774/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisitte mun kertovan huomenna meidän tapaamisesta?(jos et mitään ni ei tarvi kommenttia? 

Kerro ihmeessä oliko kipinää ja aiotteko tavata vielä. 

t. Lentäjän salarakas 

Vierailija
2775/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa. 

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

----

Lääkäri pariutuu lääkärin kanssa. Lentäjä pariutuu hotelleissa baarityöntekijän (lentoemo) kanssa.  Eiköhän pitkässä juoksussa useimmat haluaisi  älyllisesti samankaltaista, jos suhteen halutaan kestävän.

Yllättävän moni, ehkä jopa puolet, Finnairin lentäjistä on akateemisia :). Jopa niitä lääkäreitä on myös lentäjänä. Ja puolisoista suurimmalla osalla myös korkeakoulututkinnot. Tästä oli vastikään joku tutkimus, siis lentäjien koulutustasosta, mutta en nyt löytänyt sitä. 

Vierailija
2776/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksei vaimo riitä, kysy siis sitä 

Vierailija
2777/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 3 korkeakoulututkintoa plus lentäjän koulutus. Kaksi noista yliopistosta ja yksi YAMK. 

Vierailija
2778/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on 3 korkeakoulututkintoa plus lentäjän koulutus. Kaksi noista yliopistosta ja yksi YAMK. 

Aikamoinen alfa. 

Vierailija
2779/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä oliko kipinää ja aiotteko tavata vielä. 

t. Lentäjän salarakas 

Hihi okei😇 hän halusi tavata eka kahvilla tutustumismielessä.. Vähän jännittää mutta joo ei haittaa vaikkei olisi kipinää, mut kerron sen sitten :) 

Vierailija
2780/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksei vaimo riitä, kysy siis sitä 

Okei voin jotenkin ton muotoilla ja kysyä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän