En jaksa siivota keittiötä kun on niin kuuma
Keittiö on likainen, tasot, tiskiallas, lattia en jaksa t normaalipainoinen
Kommentit (15)
Eikös tämä palsta olekkaan kaikenkokoisille kun pitää kohta kertoa painoindeksikin aloituksessa.
Älä siivoa. Sihauta virkistävä juoma auki ja asetu tuulettimen eteen. On tässä vielä aikaa.
Miksi olet päästänyt keittiösi likaiseksi? Ei se likaannu kun pyyhkäisee heti liat pois.
Siivoa edes vähän, muuten kämppä kuhisee pikkukärpäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Siivoa edes vähän, muuten kämppä kuhisee pikkukärpäsiä.
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 🦖
TÄÄLLÄ OLI KAKSI VIELÄ HETKI SITTEN 😡 MUTTA NYT VAIN YKSI... 😈
T:👹
Unohtui yksi ilta kulhoon muutama mansikan kanta ja yksi homeinen mansikka, ei naurattanut aamulla
Vierailija kirjoitti:
Unohtui yksi ilta kulhoon muutama mansikan kanta ja yksi homeinen mansikka, ei naurattanut aamulla
Mitä kävi? 🕷🐌🐜🦗🦟🐝🐞🦋🐛🐻
Kannattaa hankkia suosiolla kunnon ilmalämpöpumppu.
No älä siivoa. Se on huomenna ihan yhtä likainen, siivoa silloin.
Kirsikkatomaatteja oli mennyt ohi parhaan aikansa. Kun laiton ne biojäteastiaan, ne kuhisi pikkukärpäsiä. Niitä nousi astiasta kannen avaamisen jälkeen. Loppui, kun vein kompostiin.
Itse maalasin just aidan ja kitkin rikkaruohot.
Mä herään joka aamu klo 6 tuulettamaan kun on viileää, samalla pyyhin lattiat ym siivoan, tiskaan, putsaan kissan kakkakopan, tarrarullalla sohvan ym, kylmään suihkuun ja takas nukkumaan. Herään joskus klo 10 aikaan. Hyvä nukkua aamuyöstä aamuun kun on asunto viilentynyt. Mulla on "viileä" tyyny, sillä on hyvä nukkua, bambu kalsarit sekä tekninen hihaton paita, kumpikin kangas viilentää jos on kuuma ja lämmittää jos on kylmä. Teknisiä puseroita pidän myös päivällä, normi t paidat on käyttämättä, tuntuj että tukehtuu t paidalla, nuo on mahtavia helteellä kun ovat viileitä!
Tekosyitä. Mars siivoamaan.