Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2721/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimot ei näitä viestejä sieltä ohjaamosta saa

Luuletteko te olevanne niitä vaimoja merkityksellisempiä tai tärkeämpiä? Pelkkää hyväksikäyttöä se vain on, kunhan saavat helposti antautuvilta, se riittää. Kynnysmattoja jotkut näköjään haluavat olla. T. En ole mikään vaimo vaan sivusta seuraaja 

Vierailija
2722/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te olevanne niitä vaimoja merkityksellisempiä tai tärkeämpiä? Pelkkää hyväksikäyttöä se vain on, kunhan saavat helposti antautuvilta, se riittää. Kynnysmattoja jotkut näköjään haluavat olla. T. En ole mikään vaimo vaan sivusta seuraaja 

Ihana tämä ikiaikainen asenne että aina mies saa ja nainen antaa :D Kuten tuolla aiemmin sanoin, haluan häneltä vain seksiä, en mitään muuta. Ja itse asiassa jos joku käyttää jotain hyväksi niin minä käytän häntä. Minähän tässä toteutan fantasiaa lentäjän kanssa sekstailusta. Hänelle minä olen vaan tavallinen tallaaja :D 

t. Lentäjän salarakas 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan 30-40v nainen kuvittelee olevansa vaimoa tärkeämpi panokaverina ollessaan.

Eikä se ole hyväksikäyttöä kun nainen ei odota muuta mieheltä eikä tää varattu mies lupaile enempiä turhaan. Molemmilla sama intressi.

Itse en kyllä tälläsessä kuviossa olisi muutamaa kuukauttapidempään..

Kysyisinkin tältä "rakastajatar" ihmiseltä että miksi olet ollut tuossa 5v? Etkö ole halunnut löytää siinä ajassa omaa poikaystävää tai eikö tuo kuvio ole alkanut kyllästyttää ja hohto mennä tai tarve mennä itse elämässä eteenpäin?

T. Some muija 

Vierailija
2724/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan minua. Turvallisesti noustu, ilmassa on aina pysytty ja pehmeästi laskeuduttu. Paitsi kerran Thorshaveniin laskeutuessa oli vähä pomppuista.

Vierailija
2725/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan minua. Turvallisesti noustu, ilmassa on aina pysytty ja pehmeästi laskeuduttu. Paitsi kerran Thorshaveniin laskeutuessa oli vähä pomppuista.

Niimpä, homma pysyy hanskassa kyllä. Ja selfie känny kädessä vain ei-kriittisissä hetkissä 

Vierailija
2726/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tämä ikiaikainen asenne että aina mies saa ja nainen antaa :D Kuten tuolla aiemmin sanoin, haluan häneltä vain seksiä, en mitään muuta. Ja itse asiassa jos joku käyttää jotain hyväksi niin minä käytän häntä. Minähän tässä toteutan fantasiaa lentäjän kanssa sekstailusta. Hänelle minä olen vaan tavallinen tallaaja :D 

t. Lentäjän salarakas 

Vaikka tuon itselleen selittäisi miten päin, ei se tee pettäjän kanssa rikoskaverina toimimisesta yhtään hyväksyttävämpää. 

Vierailija
2727/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan 30-40v nainen kuvittelee olevansa vaimoa tärkeämpi panokaverina ollessaan.

Eikä se ole hyväksikäyttöä kun nainen ei odota muuta mieheltä eikä tää varattu mies lupaile enempiä turhaan. Molemmilla sama intressi.

Itse en kyllä tälläsessä kuviossa olisi muutamaa kuukauttapidempään..

Kysyisinkin tältä "rakastajatar" ihmiseltä että miksi olet ollut tuossa 5v? Etkö ole halunnut löytää siinä ajassa omaa poikaystävää tai eikö tuo kuvio ole alkanut kyllästyttää ja hohto mennä tai tarve mennä itse elämässä eteenpäin?

T. Some muija 

Minulla on oma elämäni, en ole etsimässä puolisoa ja lapset on hankittu. Tapailen tätä kapteenia vain silloin tällöin, hän ei ole normiarjessani mukana millään lailla enkä sitä haluisikaan (kuten olen jo sanonut). Lukuunottamatta tietysti näitä ohjaamo-selfieitä ;)

t. Lentäjän salarakas 

Vierailija
2728/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentäjän salarakas 

Vaikka tuon itselleen selittäisi miten pä

Mulla on naisena sen verran arvostusta ja kunnioitusta itseäni kohtaan, että kenenkään varatun panokaveriksi en lähtisi oli sitten kyseessä lentäjä, kuningas, presidentti tai vaikka ihan mikä vaan.

Vierailija
2729/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentäjän salarakas 

Haha entä jos Alex stubb lähettäisi DMDM ja pyytäisi hotellihuoneeseen

Vierailija
2730/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.. Stubb ei sytytä ulkoisesti 

t. Lentäjän salarakas 

Vierailija
2731/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentäjän salarakas 

Eikö sinusta koskaan tunnu pahalta vaimon puolesta? 

Vierailija
2732/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani vaan miehen. Heillä varmaan omat kuviot ja syyt olla yhdessä. 

t. Lentäjän salarakas 

Vierailija
2733/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäen siellä kakkosenkin toiveissa on päästä ykköseksi, joskus sitä ei vain haluta myöntää itselle ja tai muille. Ei tietenkään aina, mutta paljon niitä ketkä juuri lähtevät säätämään siinä toivossa, että mies eroaa ja saavat usein pettyä. Miehet kertovat auliisti tarinaa siitä, miten vaimon kanssa menee huonosti. Se tavallinen tarina, eli elätellään toivetta siitä että olisi miehelle tärkeämpi, oikeampi ja parempi kuin rva no 1. 

Vierailija
2734/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppikerhossa on hyvä pettää

Vierailija
2735/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistäen siellä kakkosenkin toiveissa on päästä ykköseksi, joskus sitä ei vain haluta myöntää itselle ja tai muille. Ei tietenkään aina, mutta paljon niitä ketkä juuri lähtevät säätämään siinä toivossa, että mies eroaa ja saavat usein pettyä. Miehet kertovat auliisti tarinaa siitä, miten vaimon kanssa menee huonosti. Se tavallinen tarina, eli elätellään toivetta siitä että olisi miehelle tärkeämpi, oikeampi ja parempi kuin rva no 1. 

Juuri tämä! Olin nuorempana yhden lääkärin salarakas (olen sh) ja aikani elättelin toivoa, että jättää vaimonsa, mutta eihän siinä niin käynyt. Kyllä aina toisinaan antoi ymmärtää, että meillä olisi ollut jotain mahdollisuuksia yhteiseen tulevaisuuteen, mutta jälkikäteen ajateltuna ihan turhaa elättelyä ja minun huijaamista, sinisilmäinenhän olin. Ja itselleni koitin vakuuttaa, että en halua muuta kuin sänkyseuraa, mutta totta mooses olisin heti ollut valmis vakavampaankin, jos olisi vaimonsa jättänyt. Ja olin kyllä hirvittävän mustasukkainen sille vaimolle, ai että. En edes tuntenut, mutta sattumalta joskus häntä näin. Tästä aikaa kauan ja enää en koskaan lähtisi sivusuhteeseen, en omassa suhteessani (tuolloin olin sinkku) enkä kenenkään varatun kanssa. 

Vierailija
2736/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut yök, kun en halua viettää yhtään enempää aikaa yhdessä niin en halua. Vaikka kuinka meinaatte pakottaa :D En tunne kemiaa muuta kuin just ja just tarpeeksi että sänkyyn voin mennä. 

t. Lentäjän salarakas 

Vierailija
2737/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut yök, kun en halua viettää yhtään enempää aikaa yhdessä niin en halua. Vaikka kuinka meinaatte pakottaa :D En tunne kemiaa muuta kuin just ja just tarpeeksi että sänkyyn voin mennä. 

t. Lentäjän salarakas 

En ymmärrä. Miksi roikut tuossa kuviossa, jos edes sänkyyn ei riitä kemiaa kuin just ja just?? Ei ymmärrä! 

Vierailija
2738/3364 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentäjän salarakas 

En ymmärrä. Miksi roikut tuossa kuviossa, jos edes sänkyyn ei riitä kemiaa kuin just ja just?? Ei ymmärrä! 

Onpa täällä palstalla itsepäistä porukkaa :D Viimeisen kerran vielä vastaan ja sitten en enää jaksa toistaa itseäni: en roiku missään. Hän on yksi niistä joiden kanssa harrastan seksiä silloin tällöin. En rakasta häntä, vaikka ihan kiva onkin. Kemia ei koskaan ainakaan minun puolelta riittäisi oikeaan suhteeseen (huumori, keskusteluaiheet jne). Hän on kivannäköinen, seksikkäässä ammatissa ja antaa erinomaista suuseksiä. Thats it. Tämän ketjun aihe ei ollut minun seksielämäni mutta nyt mietin että ehkä teen ketjun ihan sitä varten! En tajunnut että se on näin kiehtova ihmisille :D 

Vierailija
2739/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi että naiset kokevat rikkaat, statusammatin omaavat miehet kuumina, myös nämä kyseiset miehet kokevat olevansa oikeutettuja pettämään enemmän kuin köyhät veljensä. Koska tuovat niin leveän leivän kotiin niin ansaitsevat varmasti mielestään myös

Ja luottavat siihen, että vaimot eivät ihan hevillä jätä. Moni lentäjä kuitenkin pohjimmiltaan (keitä nyt heitä tunnen) melko perinteisiä perheenisiä ja kokevat vastuun perheestään ja ero ei siihen sovi. Oletteko myös huomanneet, että usein nämä lentäjien vaimot ovat sellaisia ihan tavallisia naisia, ei tosiaankaan mitään erityisen laitettuja tai näyttäviä? Ehkä sitten vaimona arvostavat erilaisia naisia kuin rakastajattaret ovat? 

No pakko myöntää että kuvien perusteella olen kyllä ulkoisesti täysin kyseisen l

Eipä taida olla lentäjien vaimojen taso kovin korkea jos eivät sheivaa eivätkä osaa ottaa suihin.

T. Duunarin vaimo joka ei sheivaa vaan käy sokeroinnissa ja osaa ottaa myös hyvin suihin

Vierailija
2740/3364 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei mikään ihme jos (lähes) kaikki lentäjät pettävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi