Sinä varatun kanssa vehtaava, pelkäätkö teidän jäävän kiinni vai toivotko sitä?
Mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde varatun miehen kanssa ja vaikka toivoisin miehen haluavan mut parisuhteeseen, niin en toivo meidän jäävän kiinni. Pidän miehestä todella paljon, mutta olen miettinyt, että enhän mä voisi luottaa mieheen ja pelkäisin hänen pettävän mua. Siksi on parempi, että suhde pysyy salassa. Kaikkein parasta olisi kun pystyisin lopettamaan suhteen.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun kumppanin kanssa niin saatan vaikka vetää lättyyn. Niin sinua kuin kumppaniani. Sori, no mercy.
Kenelle sä siinä uhittelet? Miehen puoliso tuskin tällä palstalla on.
Ap
Tunnen moottoripyöräjengin ja laittaisin sen asialle kouluttamaan molempia.
Mikä sun ongelma on? Miten mun tekemiset vaikuttaa sun elämään koska ei me edes tunneta enkä pane sun miehen kanssa. Ihan turhaan mulle siinä raivoat oman miehesi tekemisistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut tuo huorittelija tulla petetyksi.
Ap
Luulen, että hänellä on kyllä muitakin mielenterveysongelmia. Ei tuollaiseen käytökseen pelkkä pettäminen riitä.
Se on rappion merkki kun totuutta kutsuu mt ongelmiksi. Itsepetoksen korkein aste
Taidat mennä nyt vähän kovaa ja korkealla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni.
Tämä on ihan sama kun rosvokoplan autokuski väittää että ei hän varasta, ajaa vain autoa, itsepetoksen mestari. Jos kosket toisen naisen mieheen, tietäen tämän, olet niin syyllinen kun syyllinen voi olla
Tiedoksi että ihmistä ei voi kukaan omistaa. Voi tehdä sopimuksia, mutta se ei muuta tosiasiaa: rakkaus on vaarallista, sillä toisen voi menettää milloin vain.
Elämä on vaarallista, sen voi menettää milloin vain. Parisuhteessa ihminen. Omistaa toisen seksuaalisuuden, se on intiimi ja perustuu luottamukseen. L
En ole pettänyt avioliitossa olessani vaan seurustellessa joten ilmeisesti tällöin se on ok sinun logiikalla? Varsinkin kun avioiduin sen kanssapettäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luulen, että hänellä on kyllä muitakin mielenterveysongelmia. Ei tuollaiseen käytökseen pelkkä pettäminen riitä.
Se on rappion merkki kun totuutta kutsuu mt ongelmiksi. Itsepetoksen korkein aste
On tainnut perjantaipullo aueta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sinä rakennat myös olkiukon ja hyökkäät sen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢 Mieti nyt alistut jonkun pettäjän patjaksi, vähän itsekunnioitusta kehiin... Koetko ettet saa ketään parempaa?
En mä miksikään patjaksi alistu. Mä saan yhtälailla siinä seksiä ja hyvää sellaista. Ei mulla ole erosta selvittyäni kiire parisuhteeseen.
Ap
Mietis nyt onko se niin hyvää seksiä? Jos olisi hyvää, sen vaimo tahtoisi sitä hyvää seksiä pari, kolme kertaa päivässä, eikä se ukko jaksaisi enää sua pitää patjana.
Mä EN ole mikään patja. Seksi todellakin on hyvää. En kai mä nyt muuten sitä haluaisi. Yhtälailla mä saan tyydytyksen kuin mies.
Ap
Ehkä sä saat tyydytyksen vain siitä et kelpaat varatun miehen patjaksi? Jotkut naiset ovat niin vinksahtaneita, että niille kelpaa vain mies, joka on kelvannut jollekin toiselle naiselle avioon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni.
Tämä on ihan sama kun rosvokoplan autokuski väittää että ei hän varasta, ajaa vain autoa, itsepetoksen mestari. Jos kosket toisen naisen mieheen, tietäen tämän, olet niin syyllinen kun syyllinen voi olla
Tiedoksi että ihmistä ei voi kukaan omistaa. Voi tehdä sopimuksia, mutta se ei muuta tosiasiaa: rakkaus on vaarallista, sillä toisen voi menettää milloin vain.
Elämä on vaarallista, sen voi menettää milloin vain. Parisuhteessa ihminen. Omistaa toisen seksuaa
Pettäjä on pettäjä vaikka sen yrittäisi kuinka voissa paistaa
Ei kiinnosta vähääkään, se on vain sen varatun osapuolen ongelma. Varatuissa on se hyvä puoli etteivät jää roikkumaan tai ala vaatia liikoja. Tämä sopii hyvin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nyt AP rakentaa olkiukon ja hyökkää sen kimppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢 Mieti nyt alistut jonkun pettäjän patjaksi, vähän itsekunnioitusta kehiin... Koetko ettet saa ketään parempaa?
En mä miksikään patjaksi alistu. Mä saan yhtälailla siinä seksiä ja hyvää sellaista. Ei mulla ole erosta selvittyäni kiire parisuhteeseen.
Ap
Mietis nyt onko se niin hyvää seksiä? Jos olisi hyvää, sen vaimo tahtoisi sitä hyvää seksiä pari, kolme kertaa päivässä, eikä se ukko jaksaisi enää sua pitää patjana.
Mä EN ole mikään patja. Seksi todellakin on hyvää. En kai mä nyt muuten sitä haluaisi. Yhtälailla mä saan tyydytyksen kuin mies.
Ap
Ehkä sä saat tyydytyksen vain siitä et kelpaat varatun miehen
Onko sulla joku aivovamma vai miksi et ymmärrä lukemaasi? Mä en edelleenkään ole yhtään kenenkään patja. Vai onko kaikki naiset sun mielestä vain patjoja joilla ei ole mitään omaa tahtoa ja halua seksin suhteen ja tekevät sen vain miehiä miellyttääkseen? Sori, mutta mä en ole sellainen. En todellakaan olisi suhteessa yhtään kenenkään kanssa kuukausia jos seksi olisi huonoa. Seksi on hyvää ja se on asia jolle sä et voi mitään vaikka kuinka jankuttaisit.
Mene muualle sun typerien oletusten kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nyt AP rakentaa olkiukon ja hyökkää sen kimppuun
Uli uli. Painu jo helvettiin tästä ketjusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vaikuttaa, että tuo yksi olkiukkojen rakentelija ja väkivallalla uhkaaja on jo tyhjentänyt koko pullon.
"Eihän varkaan kutsuminen varkaaksi ole solvaamista, se on totuuden puhumista. Kun on varas niin se on silloin varas eikä muuksi muutu. Kun ei totuutta kestä niin sitten käydään sanojen kimppuun.
Se on vaikea katsoa peiliin ja todeta, totta olen hu*ra."
Ihmisen ominaisuuksia voi kuvata neutraaleilla tai halventavilla ilmaisuilla. Esimerkiksi tummaihoista ei voi nimittää n-sanalla, koska sillä on loukkaava merkitys. Samalla tavalla käyttämäsi termi on solvaustermi tietyllä tavalla käyttäytyvälle naiselle. Yleensä ihmiset eivät tykkää tulla solvatuksi, eikä sillä ole lopulta kauheasti tekemistä sen kanssa mitä mieltä he ovat itse siitä solvatusta ominaisuudesta. Koirankalikkasanontahan on oikeasti lapsellista p*skaa. Ihminen on sosiaalinen olento ja ihmiselle tulee lähtökohtaisesti paha mieli siitä, kun hän huomaa että joku toinen haluaa aiheuttaa hänelle pahan mielen, kuten solvauksella on tarkoitus tehdä.
Sinä olet ihminen, joka nauttii siitä että muilla ihmisillä on paha olla. Se tekee sinusta kyllä minun silmissäni paljon alhaisemman olennon, kuin yksikään kauhea iljettävä hoora voi ikinä olla. Mutta hei, meillä kaikilla on oma moraalimme. Sinun moraalilisi on sitten tuon väristä myrkkyä.
Kuulostaa AP siltä että olet ylpeä itsestäsi.. jokainen tietysti tekee kuten omatunto kolkuttaa mutta tällainen ylpeily asialla kertoo jotain todella surullista sinusta :(
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa AP siltä että olet ylpeä itsestäsi.. jokainen tietysti tekee kuten omatunto kolkuttaa mutta tällainen ylpeily asialla kertoo jotain todella surullista sinusta :(
Missä mä muka ylpeilin tällä asialla??? En yhtään missään.
Ap
En todellakaan toivo, koska en elättele mitään toiveita mistään vakavammasta. Tämä on ollut alusta asti vain satunnaista irtiottoa arjesta molemmille.
Pelkään kiinni jäämistä enimmäkseen, koska kyseisen henkilön puoliso on työpaikkani asiakas ja jos hän saa tietää, niin asialla on potentiaalia levitä työpaikalle. Toisaalta todennäköisempää on, että hänen puolisoaan ei kiinnosta ja jos hän saisi tietää hän luultavasti suuttuisi vain periaatteen vuoksi.
Patja mikä patja ja vieläpä psykopaatti naisvihaaja.
Nyt se korkki kiinni jo.
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä sinun kommenttisi kertoo todella surullista sinusta.
En pelkää enkä toivo että suhde paljastuisi.
Sinäkin rakenteet olkiukkoja ja hyökkäät niiden kimppuun.