Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä varatun kanssa vehtaava, pelkäätkö teidän jäävän kiinni vai toivotko sitä?

Vierailija
08.03.2024 |

Mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde varatun miehen kanssa ja vaikka toivoisin miehen haluavan mut parisuhteeseen, niin en toivo meidän jäävän kiinni. Pidän miehestä todella paljon, mutta olen miettinyt, että enhän mä voisi luottaa mieheen ja pelkäisin hänen pettävän mua. Siksi on parempi, että suhde pysyy salassa. Kaikkein parasta olisi kun pystyisin lopettamaan suhteen.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vehdata varatun kanssa?

Haluatteko todella suhteeseen ihmisen kanssa joka pystyy pettämään puolisoaan?

Siksi juuri, etten halua suhteeseen. Huvittelen niin kauan kunnes tätä kestää.

Sama juttu. Ei ole rakastumista kummankaan puolelta.  Varatuissa on se hyvä puoli että ne ei jää roikkumaan. Kiihkeitä ja mielenkiintoisia hetkiä . Sitoumuksetta.  

Muu ei kiinnosta. 

En alkaisi ikinä sinun kaltaisen moraalittoman eläimellisten himojen ohjaaman ihmisen kanssa suhteeseen. Jos joskus haluatkin sitoutua, toivon että kerrot minkälaista elämää olet elänyt ja kuinka olet lumpannut. 

Vierailija
182/184 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin, ettei jäädä kiinni, koska se olisi satuttanut sen miehen puolisoa ihan hirveän paljon. Silti jatkoin sitä suhdetta. Tuli aika isojakin tunteita. Mies sanoi koko ajan, ettei ole eroamassa. Lopulta mun tunteet alkoi viiletä. Ne vaaleanpunaiset lasit putosi silmiltä. Mietin, että mitä ihmettä mä oikein teen. Aloin ottaa etäisyyttä mieheen. Hän alkoi omistushaluiseksi mua kohtaan. En olisi saanut tapailla muita. Minä sinkku ja hän naimisissa ja kehtaa päästää suustaan sellaista.

Lopulta hän haki jopa eroa. Sanoin, että älä mun takia eroa. Kuulemma itsensä takia halusi eron. Hyvä niin... Tosin palasi sitten kuitenkin vaimonsa helmoihin, kun sanoin, etten minä hänestä itselleni kumppania halua. Tiesin, että on pettänyt vaimoaan ennenkin. Miksi haluaisin sellaisen miehen itselleni. 

Nykyään kaduttaa, että lähdin siihen juttuun ollenkaan. Olihan meillä kivaa yhdessä ja sitä kuuluisaa hyvää sängyssä. Tein kuitenkin väärin. Opin läksyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit mun kumppanin kanssa niin saatan vaikka vetää lättyyn. Niin sinua kuin kumppaniani. Sori, no mercy.

Kenelle sä siinä uhittelet? Miehen puoliso tuskin tällä palstalla on.

Ap

Sinulle. Riskin otto ei aina kannata.

Mitä sä mulle uhittelet koska en mä sun miehen kanssa vehtaa. Lapsellista tuollainen uhittelu eikä mun tekemiset vaikuta sun elämään mitenkään.

Ap

Jonkun naisen elämän kuitenkin tuhoat. Olet ihan yhtä lailla syyllinen siihen kuin mieskin. 

Vierailija
184/184 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢 Mieti nyt alistut jonkun pettäjän patjaksi, vähän itsekunnioitusta kehiin... Koetko ettet saa ketään parempaa?

En mä miksikään patjaksi alistu. Mä saan yhtälailla siinä seksiä ja hyvää sellaista. Ei mulla ole erosta selvittyäni kiire parisuhteeseen.

Ap

Mietis nyt onko se niin hyvää seksiä? Jos olisi hyvää, sen vaimo tahtoisi sitä hyvää seksiä pari, kolme kertaa päivässä, eikä se ukko jaksaisi enää sua pitää patjana.

Mä EN ole mikään patja. Seksi todellakin on hyvää. En kai mä nyt muuten sitä haluaisi. Yhtälailla mä saan tyydytyksen kuin mies. 

Ap

Mutta miehen silmissä sinä olet vain reikä, johon tyydyttää tarpeensa, sinulla selvästi on muitakin tunteita eli sen suhteen ette ole mitenkään tasa-arvoisessa tilanteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme