Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä varatun kanssa vehtaava, pelkäätkö teidän jäävän kiinni vai toivotko sitä?

Vierailija
08.03.2024 |

Mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde varatun miehen kanssa ja vaikka toivoisin miehen haluavan mut parisuhteeseen, niin en toivo meidän jäävän kiinni. Pidän miehestä todella paljon, mutta olen miettinyt, että enhän mä voisi luottaa mieheen ja pelkäisin hänen pettävän mua. Siksi on parempi, että suhde pysyy salassa. Kaikkein parasta olisi kun pystyisin lopettamaan suhteen.

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan näitä paljastuu kun joku lavertelee jollekin.

Vierailija
162/184 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää muistaa että SINÄ et ole pettämässä yhtään ketään, etkä ole vastuussa TOISTEN parisuhteesta. Itsellänikin on ollut seksisuhde useammankin varatun naisen kanssa,eikä se ole häirinnyt minua lainkaan. Anna mennä vaan ja nauti omasta elämästäsi. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää muistaa että SINÄ et ole pettämässä yhtään ketään, etkä ole vastuussa TOISTEN parisuhteesta. Itsellänikin on ollut seksisuhde useammankin varatun naisen kanssa,eikä se ole häirinnyt minua lainkaan. Anna mennä vaan ja nauti omasta elämästäsi. 🤗

Mitäs, jos se alkaa häiritsemään liikaa varattujen naistesi puolisoa? Etkö pelkää, että hässit väärää muijaa?

Vierailija
164/184 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan pettämässä ketään, mutta on se silti väärin tietoisesti panna varatun kanssa. Ihan turha selitellä muuta.

Ap

Vierailija
165/184 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on näissä mielipiteissään niin ehdottomia kunnes osuu omalle kohdalle. Puolet ihmisistä pettää vähintään kerran elämässä kumppaniaan, onko puolet ihmisistä siis täysin moraalittomia ja toinen puoli hyviä ja moraalisis ihmisiä? Miettikää vähän. Ei asiat ole näin mustavalkoisia.

Alle puolet.  Näitä tilastointeja tutkittiin joskus ja mulle ainakin tuki hyvä mieli kun lueskeli yhteenvetoa. 

Kyselyssä kysytään oletko pettänyt puolisosi,  mä olen suutelin Ekassa suhteessani kännissä toista naista.. olen siis pettäjä.

Eräässä kyselyssä keskityttiin siihen miksi nämä 36%  ihmisistä oli pettäneet kerran elämässään..  

Päihdeongelmat.

Mt ongelmat.

Seksin puuttuminen esim toisen sairastumisen seurauksena.

Teininä, ei ajatellut. 

Jos sä olet normaalissa hyvin voivassa suhteessa petetyksi tulemisen riski on aika pieni. 

Vierailija
166/184 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, jos se alkaa häiritsemään liikaa varattujen naistesi puolisoa? Etkö pelkää, että hässit väärää muijaa?

Tämäkin on sellainen asia mikä kannattaa pitää mielessä. 2000 luvun alussa kaveri kävi Mikkelissä tuikkaamassa munansa erääseen viehättävään ja mukavan oloiseen naiseen..

Kaveri lopetti 3kk jälkeen työnsä ja muutti Helsinkiin. Syystä että? 

Tää mukava nainen oli ihan umpihullu ja hänen miehensä astetta hullumpi. Miehellä 1henkirikos takana ja useita törkeitä/ vähemmän törkeitä pahoinpitelyjä.

Vierailija
167/184 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näillä ei ole perhettä ap? Eniten tuollaisessa tilanteessa säälittää ne lapset. 

Vierailija
168/184 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eihän varkaan kutsuminen varkaaksi ole solvaamista, se on totuuden puhumista. Kun on varas niin se on silloin varas eikä muuksi muutu. Kun ei totuutta kestä niin sitten käydään sanojen kimppuun. 

On päivän selvää että hu*ra ei tykkää siitä että sitä sanotaan Hu*raksi. Jos minä kutsun valkoista n**keriksi, ei se siitä loukkaantui. Tai jos sanon sinulle että sinä olet sininen, ei aiheuta mitään reaktiota, korkeintaan huvittaa vain. 

Kun huo*an sanoo Hu*raksi niin johan loukkaa. Se että loukkaako sanat ihmistä, joutuu siitä, onko siellä totuus takana vai ei. Varas tietää että varastaminen on väärin, mutta silti tekee ja tämän omantunnon ristiriita aiheuttaa loukkaantumisen kun asiasta mainitsee. 

Sellainen ihminen joka toimii oikein, ei sitä pysty loukkaamaan, rotat ne oikeuttaa käytöksensä selittelemällä, ja suuttumalla kun loukattu sisin oikeuttaa väärintekemistä.

Vierailija
169/184 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näillä ei ole perhettä ap? Eniten tuollaisessa tilanteessa säälittää ne lapset. 

Ei ole yhteisiä lapsia vaan kummallakin aikuisia lapsia.

Ap

Vierailija
170/184 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eihän varkaan kutsuminen varkaaksi ole solvaamista, se on totuuden puhumista. Kun on varas niin se on silloin varas eikä muuksi muutu. Kun ei totuutta kestä niin sitten käydään sanojen kimppuun. 

On päivän selvää että hu*ra ei tykkää siitä että sitä sanotaan Hu*raksi. Jos minä kutsun valkoista n**keriksi, ei se siitä loukkaantui. Tai jos sanon sinulle että sinä olet sininen, ei aiheuta mitään reaktiota, korkeintaan huvittaa vain. 

Kun huo*an sanoo Hu*raksi niin johan loukkaa. Se että loukkaako sanat ihmistä, joutuu siitä, onko siellä totuus takana vai ei. Varas tietää että varastaminen on väärin, mutta silti tekee ja tämän omantunnon ristiriita aiheuttaa loukkaantumisen kun asiasta mainitsee. 

Sellainen ihminen joka toimii oikein, ei sitä pysty loukkaamaan, rotat ne oikeuttaa käytöksensä selittelemällä, ja suuttumalla kun loukattu si

Tämä. Eihän sinunkaan tarvitse loukkaantua, vaikka sinua sanotaan kirjoitustesi perusteella sairaaksi kusipääksi. Sehän sinä olet, joten ei syytä loukkaantua. Kolahtiko? Täällä ei 😉

Vierailija
171/184 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää koska salaisuutemme ei tule paljastumaan koskaan.

Vierailija
172/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen joka toimii oikein, ei sitä pysty loukkaamaan, rotat ne oikeuttaa käytöksen

Johan sinä olkiukon rakensit ja sen kimppuun kävit.

Vierailija
173/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää koska salaisuutemme ei tule paljastumaan koskaan.

Jumala tietää, ja sinä tiedät että tietää. Täysi konna olet.

Vierailija
174/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen olettamus on aina, että suhde varatun kanssa on seksisuhde.

Vierailija
175/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se henkinen pettäminen ei ole sen parempi. Että pidetään yhteyttä pitkillä puheluilla, viesteillä ja tapaamisilla vaikkei seksiä olisikaan. 

Vierailija
176/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen joka toimii oikein, ei sitä pysty loukkaamaan, rotat ne oikeuttaa käytöksensä selittelemällä, ja suuttumalla kun loukattu si

Tuo mainitsemasi h alkuinen sana pätee vain jos raha vaihtaa omistajaa - tiesithän sen? Hän tekee sitä rahasta ja se on ammatti siinä missä joku muukin. 

Vierailija
177/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua ällötä ajatella että panee sen vaimonsakin kanssa?

Ei nainen niin ajattele.  Yks mamma yökyläilee sellaisen miehen kanssa jolla on nuori emäntä kotona ja muutama muu hoito muualla.  Hyvin kelpaa kerta viikkoon käymään.

Vierailija
178/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan pettämässä ketään, mutta on se silti väärin tietoisesti panna varatun kanssa. Ihan turha selitellä muuta.

Ap

Onko ihminen joku tuote minkä voi varata itselleen?

Vierailija
179/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen joka toimii oikein, ei sitä pysty loukkaamaan, rotat ne oikeuttaa käytöksen

Huo*rintekijä on yhtä kuin avionrikkoja. S*ksin myyminen ei ole ammatti siinä missä muutkin.

Kun nainen alkaa myymään itseään, hän menettää pysyvästi mahdollisuuden saada oikeasti tasokas ja hyvän itsetunnon omaava mies. Kukaan asiallinen ja tasokas mies ei sellaista naista ota vaimoksi eikä lastensa äidiksi. 

Jokainen voi kysyä itseltään ottaisitko vaimoksi katu*utkan joka on maannut lukemattomien miesten kanssa rahasta, vaihtoehdot ovat miehellä todella vähissä ja oman arvon tunto tunkion tasolla jos tälläistä kosii.

Vierailija
180/184 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vehdata varatun kanssa?

Haluatteko todella suhteeseen ihmisen kanssa joka pystyy pettämään puolisoaan?

Siksi juuri, etten halua suhteeseen. Huvittelen niin kauan kunnes tätä kestää.

Sama juttu. Ei ole rakastumista kummankaan puolelta.  Varatuissa on se hyvä puoli että ne ei jää roikkumaan. Kiihkeitä ja mielenkiintoisia hetkiä . Sitoumuksetta.  

Muu ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan