Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä varatun kanssa vehtaava, pelkäätkö teidän jäävän kiinni vai toivotko sitä?

Vierailija
08.03.2024 |

Mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde varatun miehen kanssa ja vaikka toivoisin miehen haluavan mut parisuhteeseen, niin en toivo meidän jäävän kiinni. Pidän miehestä todella paljon, mutta olen miettinyt, että enhän mä voisi luottaa mieheen ja pelkäisin hänen pettävän mua. Siksi on parempi, että suhde pysyy salassa. Kaikkein parasta olisi kun pystyisin lopettamaan suhteen.

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

Mihin ihmeeseen vielä 2024 tarvitaan tällaisia naisen seksuaalisuutta halventavia ilmaisuja? Perseestä että jotain kusetetaan, siitä samaa mieltä, mutta seksuaalista häpäisyä ei tarvita sen kertomiseen. Pikemminkin vie huomiota siltä todelliselta ongelmalta.

Jokaisella asialla on oma nimi. Hevosta kutsutaan hevoseksi, koiraa koiraksi ja kissaa kissaksi.

Sanalla hu*ra tarkoitetaan monen miehen naista ja totta joka sana. Huor*us halventaa ihmisen, halusi tai ei.

Vähä-älyisyys halventaa sinua, halusitpa tai et. 

Vierailija
82/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni. 

Tämä on ihan sama kun rosvokoplan autokuski väittää että ei hän varasta, ajaa vain autoa, itsepetoksen mestari. Jos kosket toisen naisen mieheen, tietäen tämän, olet niin syyllinen kun syyllinen voi olla

Tiedoksi että ihmistä ei voi kukaan omistaa. Voi tehdä sopimuksia, mutta se ei muuta tosiasiaa: rakkaus on vaarallista, sillä toisen voi menettää milloin vain.

Elämä on vaarallista, sen voi menettää milloin vain. Parisuhteessa ihminen. Omistaa toisen seksuaalisuuden, se on intiimi ja perustuu luottamukseen. Luottamuksen rikkominen voi tuoda vaikka hengenvaarallisen taudin toiselle, tämä on asia mitä ei milloinkaan tule ottaa kevyesti. Avioliitto ei ole sopimus, se on liitto, kuten nimikin jo sanoo. Tutki mikä on liiton ja sopimuksen ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni. 

Samaa mieltä. Sinkkunaisena saan hummailla miesten kanssa olivatpa varattuja tai eivät.

Varatut tekevät sitten sen päätöksen, että pettävätkö vaimoaan vai eivät. Se ei ole minun vastuulla vaan miehen, pettävän sellaisen. Jos pettäjämiehen vaimo tulee naamani eteen haukkumaan minua niin suosittelen hänen suuntaavan haukkunsa pettävää miestään kohtaan. Sinkku ei nimittäin petä tai ole syyllinen.

Sinkku todellakin on syyllinen jos tietoisesti paneskelee varatun kanssa. Suurin syyllinen on toki se varattu, mutta ei sinkku todellakaan ole syytön tuossa kohtaa. Todella typerää ja lapsellista edes väittää tuollaista.

Ap

Vierailija
84/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

Mihin ihmeeseen vielä 2024 tarvitaan tällaisia naisen seksuaalisuutta halventavia ilmaisuja? Perseestä että jotain kusetetaan, siitä samaa mieltä, mutta seksuaalista häpäisyä ei tarvita sen kertomiseen. Pikemminkin vie huomiota siltä todelliselta ongelmalta.

Jokaisella asialla on oma nimi. Hevosta kutsutaan hevoseksi, koiraa koiraksi ja kissaa kissaksi.

Sanalla hu*ra tarkoitetaan monen miehen naista ja totta joka sana. Huor*us halventaa ihmisen, halusi tai ei.

Vähä-älyisyys halventaa sinua, halusitpa tai et. 

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Aina kun alkaa solvaaminen, on solvaaja käynyt taisteluun mikä on jo valmiiksi hävitty

Vierailija
85/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

No minulla on vapaana mahdollista olla kahdenkin miehen kanssa...olenko siis hoor* light? Toista en deittaile juuri nyt, mutta pidän kaverina yhteyttä. Kai sekin on kllin kiusaamista jonkun mielestä?

Ne miehetkin on vapaita sinkkuja ja saavat tehdä miten haluavat. Miten nimität heitä?

Entä niitä ukkoja, joita on netti täynnä. "En ole saanut seksiä x vuoteen " ja kuitenkin roikutaan naimisissa. Asioille ei silti tehdä mitään. 

Vierailija
86/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Älä sekoita hu*ruutta rakkauteen, niillä ei ole mitään tekemistä keskenään"

Sinun henkilökohtaisista ihanteistasi poikkeava seksuaalisuus ei poissulje rakkautta. Toki rakkaus on myös subjektiivinen käsite jonka jokainen määrittelee itse. Sinä voit halutessasi määritellä sen niin, että rakkaus on yhtä kuin siveys. Se määritelmä ei kuitenkaan sido muita eikä estä heitä tuntemasta rakkautta.

Haluaisitko sinä että joku kävisi sinun oikeasti rakastaman puolison kanssa pettämässä? Aivan, olemme siis samaa mieltä rakkaudesta ja sen määritelmä on universaali eikä yksilön itsensä määriteltävissä

Tämä kuvastaa kyllä hyvin kykyäsi vastavuoroiseen keskusteluun, kysyt jotain ja vastaat itse toisen puolesta sinulle sopivalla tavalla ja väität sitä toisen ajatuksiksi. Kova on pakko änkeä koko maailma muottiisi. Tuoko se sinulle turvaa?

Vierailija
87/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Aina kun alkaa solvaaminen, on solvaaja käynyt taisteluun mikä on jo valmiiksi hävitty

Sähän itse aloitit sen solvaamisen tässä ketjussa. 

Ap

Vierailija
88/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sinkkunaisena saan hummailla miesten kanssa olivatpa varattuja tai eivät.

Varatut tekevät sitten sen päätöksen, että pettävätkö vaimoaan vai eivät. Se ei ole minun vastuulla vaan miehen, pettävän sellaisen. Jos pettäjämiehen vaimo tulee naamani eteen haukkumaan minua niin suosittelen hänen suuntaavan haukkunsa pettävää miestään kohtaan. Sinkku ei nimittäin petä tai ole syyllinen.

Sinkku todellakin on syyllinen jos tietoisesti paneskelee varatun kanssa. Suurin syyllinen on toki se varattu, mutta ei sinkku todellakaan ole syytön tuossa kohtaa. Todella typerä

Niin juuri. Kyllä jännitystä ja muita sinkkuja löytyy, kun vain hakee. 

Vierailija
89/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olet hieno ihminen AP. Ansaitset kaiken hyvän elämässäsi..

Vierailija
90/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että se hoorittelija aloitti kyllä ensimmäisenä solvauksen. Mikäs kalikka häneen osui? En toki ole eri mieltä, jotain hyvin vaikeita kipukohtia siellä tuntuu olevan.

Vierailija
91/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Aina kun alkaa solvaaminen, on solvaaja käynyt taisteluun mikä on jo valmiiksi hävitty.

Sinähän se aloitit hoorittelun. Joten...... hävisit.

Vierailija
92/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että olet hieno ihminen AP. Ansaitset kaiken hyvän elämässäsi..

Miksi sä kuvittelet, että sulla on oikeus aukoa päätäsi mulle?

Ap

Vierailija
93/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

No minulla on vapaana mahdollista olla kahdenkin miehen kanssa...olenko siis hoor* light? Toista en deittaile juuri nyt, mutta pidän kaverina yhteyttä. Kai sekin on kllin kiusaamista jonkun mielestä?

Ne miehetkin on vapaita sinkkuja ja saavat tehd

Kyllä sinä olet juurikin se mistä asiassa on puhuttu, sanan varsinaisessa merkityksessä. 

Etkä pohjimmiltaan arvosta itsekään sitä mitä teet, etkä noita miehiäkään. Kaikki osapuolet ovat kuin sikalauma joka rapakossa yhdessä rypee.

Jossain vaiheessa elämääsi olet menettänyt kunniallisuutesi.

Vierailija
94/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että se hoorittelija aloitti kyllä ensimmäisenä solvauksen. Mikäs kalikka häneen osui? En toki ole eri mieltä, jotain hyvin vaikeita kipukohtia siellä tuntuu olevan.

Minä kirjoitin vain sen miksikä monen miehen naisia on ollut tapana kutsua jo vuosituhansien ajan. Ei se siitä ole miksikään muuttunut.

Vierailija
95/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

Miten tuon tuntemattoman naisen tekemiset vaikuttaa sun elämääsi? Miksi sulla on noin paha olla, että pitää solvata toista ja tehdä ties mitä oletuksia hänestä?

H u o r a on maksullinen nainen eikä tässä ole sellaisista keskusteltu.

Ap

Vierailija
96/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku todellakin on syyllinen jos tietoisesti paneskelee varatun kanssa. Suurin syyllinen on toki se varattu, mutta ei sinkku todellakaan ole syytön tuossa kohtaa. Todella typerä

Samaa mieltä, vaikka itsekin olen rakastunut varattuun. Ei siitä syyllisyydestä voi täysin irtautua jos on itselleen rehellinen. Eikä ehkä kuulukaan. Joidenkin asioiden kuuluu kolkutella omatuntoa, siitä tietää että se on ylipäänsä vielä olemassa.

Vierailija
97/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin vain sen miksikä monen miehen naisia on ollut tapana kutsua jo vuosituhansien ajan. Ei se siitä ole miksikään muuttunut.

Aina kun yrittää keskustella tästä aiheesta, tulee noita, yllä lainatun kaltaisia, "elämässä nyrjähtäneitä" huutamaan ketjuun.

Vierailija
98/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa ja samat jutut pyörii ikuisesti, päiväni murmelina -palsta

Vierailija
99/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä käytit termiä, jota on vuosituhannet käytetty tietyllä tavalla käyttäytyvien naisten solvaamiseen ja halventamiseen. Mikä tässä sinusta poistaa sen solvaamismerkityksen? Se, että solvaukseen käytettyä termiä on käytetty solvaamiseen joskus ennenkin? Eikö kaikkia yleisesti tunnettuja solvaukseen mahdollisesti käytettäviä termejä ole käytetty ennenkin? Vain uniikit itsekeksityt solmaustermitkö nyt lasketaan? Hienoa, siinä tapauksessa ei sinuakaan ole solvattu.

Vierailija
100/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

No minulla on vapaana mahdollista olla kahdenkin miehen kanssa...olenko siis hoor* light? Toista en deittaile juuri nyt, mutta pidän kaverina yhteyttä. Ka

Hu*ra, Hu*rintekijä, saman kolikon puolet. Huo*rintekijä on sama kuin avionrikkoja. Hu*rintekijä on Hu*ra. Ei se sen kummempaa ole. Toki sanan Hu*Ora alle mahtuu maksuullisuuskin, Hu*ruutta sekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä