Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä varatun kanssa vehtaava, pelkäätkö teidän jäävän kiinni vai toivotko sitä?

Vierailija
08.03.2024 |

Mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde varatun miehen kanssa ja vaikka toivoisin miehen haluavan mut parisuhteeseen, niin en toivo meidän jäävän kiinni. Pidän miehestä todella paljon, mutta olen miettinyt, että enhän mä voisi luottaa mieheen ja pelkäisin hänen pettävän mua. Siksi on parempi, että suhde pysyy salassa. Kaikkein parasta olisi kun pystyisin lopettamaan suhteen.

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni. 

Tämä on ihan sama kun rosvokoplan autokuski väittää että ei hän varasta, ajaa vain autoa, itsepetoksen mestari. Jos kosket toisen naisen mieheen, tietäen tämän, olet niin syyllinen kun syyllinen voi olla

Tiedoksi että ihmistä ei voi kukaan omistaa. Voi tehdä sopimuksia, mutta se ei muuta tosiasiaa: rakkaus on vaarallista, sillä toisen voi menettää milloin vain.

Elämä on vaarallista, sen voi menettää milloin vain. Parisuhteessa ihminen. Omistaa toisen seksuaalisuuden, se on intiimi ja perustuu luottamukseen. L

Seksuaalisuuttakaan ei voi omistaa terveessä parisuhteessa, eikä kuulu. Ei ihmissuhde ole mikään vankila, kyllä siinä ollaan vapaaehtoispohjalta koko ajan.

Vierailija
102/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa ja samat jutut pyörii ikuisesti, päiväni murmelina -palsta

Ja silti sinäkin luet näitä ja vielä kommentoikin eli kiinnostaa kovasti 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

Mihin ihmeeseen vielä 2024 tarvitaan tällaisia naisen seksuaalisuutta halventavia ilmaisuja? Perseestä että jotain kusetetaan, siitä samaa mieltä, mutta seksuaalista häpäisyä ei tarvita sen kertomiseen. Pikemminkin vie huomiota siltä todelliselta ongelmalta.

Jokaisella asialla on oma nimi. Hevosta kutsutaan hevoseksi, koiraa koiraksi ja kissaa kissaksi.

Sanalla hu*ra tarkoitetaan monen miehen naista ja totta joka sana. Huor*us halventaa ihmisen, halusi tai ei.

No minulla on vapaana mahdollista olla kahdenkin miehen kanssa...olenko siis hoor* light? Toista en deit

Mee hoitoon.

Vierailija
104/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että se hoorittelija aloitti kyllä ensimmäisenä solvauksen. Mikäs kalikka häneen osui? En toki ole eri mieltä, jotain hyvin vaikeita kipukohtia siellä tuntuu olevan.

Minä kirjoitin vain sen miksikä monen miehen naisia on ollut tapana kutsua jo vuosituhansien ajan. Ei se siitä ole miksikään muuttunut.

Sinä käytit termiä, jota on vuosituhannet käytetty tietyllä tavalla käyttäytyvien naisten solvaamiseen ja halventamiseen. Mikä tässä sinusta poistaa sen solvaamismerkityksen? Se, että solvaukseen käytettyä termiä on käytetty solvaamiseen joskus ennenkin? Eikö kaikkia yleisesti tunnettuja solvaukseen mahdollisesti käytettäviä termejä ole käytetty ennenkin? Vain uniikit itsekeksityt solmaustermitkö nyt lasketaan? Hienoa, siinä tapauksessa ei sinuakaan ole solvattu.

Eihän varkaan kutsuminen varkaaksi ole solvaamista, se on totuuden puhumista. Kun on varas niin se on silloin varas eikä muuksi muutu. Kun ei totuutta kestä niin sitten käydään sanojen kimppuun.

Se on vaikea katsoa peiliin ja todeta, totta olen hu*ra.

Vierailija
105/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni. 

Tämä on ihan sama kun rosvokoplan autokuski väittää että ei hän varasta, ajaa vain autoa, itsepetoksen mestari. Jos kosket toisen naisen mieheen, tietäen tämän, olet niin syyllinen kun syyllinen voi olla

Tiedoksi että ihmistä ei voi kukaan omistaa. Voi tehdä sopimuksia, mutta se ei muuta tosiasiaa: rakkaus on vaarallista, sillä toisen voi menettää milloin vain.

Elämä on vaarallista, sen voi menettää milloin vain. Parisuhteessa ihminen. Omistaa toisen seksuaa

Liitto solmitaan vapaasta tahdosta, mutta sitten solmittu liitto alkaakin edellyttää tiettyjä asioita

Vierailija
106/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut tuo huorittelija tulla petetyksi.

Ap

Vierailija
107/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin vain sen miksikä monen miehen naisia on ollut tapana kutsua jo vuosituhansien ajan. Ei se siitä ole miksikään muuttunut.

Aina kun yrittää keskustella tästä aiheesta, tulee noita, yllä lainatun kaltaisia, "elämässä nyrjähtäneitä" huutamaan ketjuun.

Ja jos itse huomaat, että hoorittelu aiheuttaa kanssaihmisissä toistuvasti pahaa oloa, niin mikä aiheuttaa sinulle tarpeen jankuttaa sitä? Taidat tykätä ihmisten loukkaamisesta? Sieltäkin alkaakin paljastua pyhimyksen sijaan pahantahtoinen, onneton ihmisenkuvatus joka saa kiksinsä henkisen pahoinvointinsa levittämisestä ulkomaailmaan. Hurskausnaamiosi rapisee niin että pöllyää.

Vierailija
108/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit mun kumppanin kanssa niin saatan vaikka vetää lättyyn. Niin sinua kuin kumppaniani. Sori, no mercy.

Vierailija
109/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit mun kumppanin kanssa niin saatan vaikka vetää lättyyn. Niin sinua kuin kumppaniani. Sori, no mercy.

Kenelle sä siinä uhittelet? Miehen puoliso tuskin tällä palstalla on.

Ap

Vierailija
110/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos minä sanon rai*kaajan raiska*jaksi  tarkoittaako se että minut on joskus raiskattu. 

Sinähän se olkiukon rakensit ja sen kimppuun kävit

Vierailija
111/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulle. Riskin otto ei aina kannata.

Vierailija
112/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun yrittää keskustella tästä aiheesta, tulee noita, yllä lainatun kaltaisia, "elämässä nyrjähtäneitä" huutamaan ketjuun.

Ja jos itse huomaat, että hoorittelu aiheuttaa kanssaihmisissä toistuvasti pahaa oloa, niin mikä aiheuttaa sinulle tarpeen jankuttaa sitä? Taidat tykätä ihmisten loukkaamisesta? Sieltäkin alkaakin paljastua pyhimyksen sijaan pahantahtoinen, onneton ihmisenkuvatus joka saa kiksinsä henkisen pahoinvointinsa levittämisestä ulkomaailmaan. Hurskausnaamiosi rapisee niin että pöllyää.

On parempi jos ihmiset totuudesta itkee kun valheesta nauraa. Vaikka minä jättäisin nämä asiat sanomatta, ei se silti totuutta muuta.

Vierailija
113/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luulen, että hänellä on kyllä muitakin mielenterveysongelmia. Ei tuollaiseen käytökseen pelkkä pettäminen riitä.

Vierailija
114/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢 Mieti nyt alistut jonkun pettäjän patjaksi, vähän itsekunnioitusta kehiin... Koetko ettet saa ketään parempaa?

En mä miksikään patjaksi alistu. Mä saan yhtälailla siinä seksiä ja hyvää sellaista. Ei mulla ole erosta selvittyäni kiire parisuhteeseen.

Ap

Mietis nyt onko se niin hyvää seksiä? Jos olisi hyvää, sen vaimo tahtoisi sitä hyvää seksiä pari, kolme kertaa päivässä, eikä se ukko jaksaisi enää sua pitää patjana.

Vierailija
115/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulle. Riskin otto ei aina kannata.

Mitä sä mulle uhittelet koska en mä sun miehen kanssa vehtaa. Lapsellista tuollainen uhittelu eikä mun tekemiset vaikuta sun elämään mitenkään.

Ap

Vierailija
116/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢 Mieti nyt alistut jonkun pettäjän patjaksi, vähän itsekunnioitusta kehiin... Koetko ettet saa ketään parempaa?

En mä miksikään patjaksi alistu. Mä saan yhtälailla siinä seksiä ja hyvää sellaista. Ei mulla ole erosta selvittyäni kiire parisuhteeseen.

Ap

Mietis nyt onko se niin hyvää seksiä? Jos olisi hyvää, sen vaimo tahtoisi sitä hyvää seksiä pari, kolme kertaa päivässä, eikä se ukko jaksaisi enää sua pitää patjana.

Mä EN ole mikään patja. Seksi todellakin on hyvää. En kai mä nyt muuten sitä haluaisi. Yhtälailla mä saan tyydytyksen kuin mies. 

Ap

Vierailija
117/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luulen, että hänellä on kyllä muitakin mielenterveysongelmia. Ei tuollaiseen käytökseen pelkkä pettäminen riitä.

Se on rappion merkki kun totuutta kutsuu mt ongelmiksi. Itsepetoksen korkein aste

Vierailija
118/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tunnen moottoripyöräjengin ja laittaisin sen asialle kouluttamaan molempia. 

Vierailija
119/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On parempi jos ihmiset totuudesta itkee kun valheesta nauraa. Vaikka minä jättäisin nämä asiat sanomatta, ei se silti totuutta muuta.

Mistä sinä luulet saaneesi tiedon ylimaallisesta totuudesta? Sinulla taitaavähän isopyörä luistaa.

Vierailija
120/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos minä sanon rai*kaajan raiska*jaksi  tarkoittaako se että minut on joskus raiskattu. 

Sinähän se olkiukon rakensit ja sen kimppuun kävit

Mitä sä nyt sekoilet? Siis missä mä mitään rakensin? Luuletko kirjoittavasi mulle ap:lle kun tuo joku toinen kertoo vehtaavansa kahden kanssa jne.? Ei ne ole mun viestejä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän