Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä varatun kanssa vehtaava, pelkäätkö teidän jäävän kiinni vai toivotko sitä?

Vierailija
08.03.2024 |

Mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde varatun miehen kanssa ja vaikka toivoisin miehen haluavan mut parisuhteeseen, niin en toivo meidän jäävän kiinni. Pidän miehestä todella paljon, mutta olen miettinyt, että enhän mä voisi luottaa mieheen ja pelkäisin hänen pettävän mua. Siksi on parempi, että suhde pysyy salassa. Kaikkein parasta olisi kun pystyisin lopettamaan suhteen.

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten näissä keskusteluissa kaikki on aina pyhiä madonnoja ja miehensä eivät myöskään eläessään ole pettäneet. Mikään parisuhde ei myöskään ole alkanut pettämisellä, niin että vähintään toinen olisi ollut varattu kun uusi suhde on saanut alkunsa. :D Tilastot kuitenkin kertovat, että noin puolet avioliitossa olevista on elämänsä aikana joskus pettäneet, seurustelusuhteista lukua en edes tiedä. Oletteko miettineet että ei kaikki aina tule julkisuuteen? Omakin avioliittoni (nyt 10v yhdessä) on alkanut niin että petimme hetken silloisia kumppaneitamme ennen kuin otimme eron ja aloimme olla yhdessä. Harva sitä kuitenkaan tietää! Itse tosin tiedän aika montakin meidän kaltaista tapausta, mm. kaksi sellaista joissa nainen on muuttanut ulos talosta ja seuraavana päivänä toinen nainen muuttanut sisään. En sano että tämä olisi ihailtavaa tai oikein, päinvastoin, mutta kyllä tätä tapahtuu todella paljon. Turha siis esittää että kyse olisi jostain marginaali-ilmiöstä.

Vierailija
62/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

flooran päivä; kun ns. varattu naikkonen roikkuu sinkuna miehen perässä joka ei ole kysynyt perään roikkumaan, tykkää varmaan hyvää kun kaveri ottaa naikkosen "mieheen" juristin kanssa yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

Mihin ihmeeseen vielä 2024 tarvitaan tällaisia naisen seksuaalisuutta halventavia ilmaisuja? Perseestä että jotain kusetetaan, siitä samaa mieltä, mutta seksuaalista häpäisyä ei tarvita sen kertomiseen. Pikemminkin vie huomiota siltä todelliselta ongelmalta.

Jokaisella asialla on oma nimi. Hevosta kutsutaan hevoseksi, koiraa koiraksi ja kissaa kissaksi.

Sanalla hu*ra tarkoitetaan monen miehen naista ja totta joka sana. Huor*us halventaa ihmisen, halusi tai ei.

Olen pahoillani puolestasi, sinulla täytyy olla todella ankea näkemys seksuaalisuuteen.

Ja lisään, että mikä monen miehen nainen, eikös tässä mies ollut se osapuoli joka kaht

Ei näitä miehiäkään kukaan kunnioita joilla ei housut pysy jalassa, ei edes aiheen aloittaja

Vierailija
64/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet häne hooransa!

Mihin ihmeeseen vielä 2024 tarvitaan tällaisia naisen seksuaalisuutta halventavia ilmaisuja? Perseestä että jotain kusetetaan, siitä samaa mieltä, mutta seksuaalista häpäisyä ei tarvita sen kertomiseen. Pikemminkin vie huomiota siltä todelliselta ongelmalta.

Jokaisella asialla on oma nimi. Hevosta kutsutaan hevoseksi, koiraa koiraksi ja kissaa kissaksi.

Sanalla hu*ra tarkoitetaan monen miehen naista ja totta joka sana. Huor*us halventaa ihmisen, halusi tai ei.

Olen pahoillani puolestasi, sinulla täytyy olla todella ankea näkemys seksuaalisuuteen.

Ei näitä monen mu*kun minnoja kunnioita eikä arvosta kukaan, eivät oikeasti arvosta edes

Miksi koet tarvetta puhua kaikkien muidenkin ihmisten puolesta? Etkö koe argumenttejasi riittävän vahvoiksi sellaisenaan, vaan pitää yrittää valjastaa koko ihmiskunta sinun ajatusmaailmasi taakse väittämällä, että kaikki ajattelevat samoin? No wake up, ei ajattele.

Vierailija
65/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti tulisin tästä kaapista jos se olisi minusta kiinni, mutta ei ole minun asiani sitä päättää ja kunnioitan toisen osapuolen päätöstä, vaikka en täysin sitä ymmärrä enkä ole siitä samaa mieltä. Jos kärähdetään, niin sillä on minullekin suuria ja todennäköisesti lähinnä negatiivisia seurauksia, mutta minä olen ne jo aikanaan hyväksynyt enkä oikeastaan jaksaisi elää valheessa. Mutta toinen ei pysty vielä - tai ehkä ikinä - avoimilla korteilla pelaamiseen niin näillä mennään.

Onks sua pantu halvalla jo kauan?

Ihan ilmaiseksi, valitettavasti, olisi nyt edes rahaa antanut niin voisi pyyhkiä kyyneleitä setelin kulmaan.

J

Älä sekoita hu*ruutta rakkauteen, niillä ei ole mitään tekemistä keskenään

Vierailija
66/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joka on vähässä väärä on paljossa väärä. Paljossa väärä on kaikessa väärä. Väärällä ihmisellä ei ole pysyviä arvoja vaan ne muuttuvat juuri sillä hetkellä kuin oma etu sitä vaatii.

Sellaiseen joka on vähässäkin väärä, ei voi ikinä luottaa."

Minä en usko, että sellaista ihmistä on tehtykään joka olisi aina täydellinen ja toimisi joka asiassa oikein. Kyse on vaan aste-eroista niissä virheissä ja siitä, oppiiko niistä jotain vai ei.

Sellainen ihminen joka ei ole väärä, valitsee oikein kun valinnan paikka tulee. Silloin kun on tekemisissä ihmisen kanssa joka on oikea, juuri sellainen kuin pitääkin olla, heistä paistaa sellainen raudan luja selkäranka jota konnatkin kunnioittaa. Kun taas olet väärän tai huo*ran seurassa, koko olemuskin iljettävä.

Moraallisia lujia ihmisiä on vähän, mutta ei että minkälaisia ystäviä ovatkaan. Kun suunsa avaavat, sitä on suorastaan pakko kuunnella. Yksikin sellainen on arvokkaampi ystävä kuin sata toistoa. Hu*ra kun avaa suunsa niin tolkun ihminen toivoo heti että olisi jo hiljaa

Vierailija
67/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä sekoita hu*ruutta rakkauteen, niillä ei ole mitään tekemistä keskenään"

Sinun henkilökohtaisista ihanteistasi poikkeava seksuaalisuus ei poissulje rakkautta. Toki rakkaus on myös subjektiivinen käsite jonka jokainen määrittelee itse. Sinä voit halutessasi määritellä sen niin, että rakkaus on yhtä kuin siveys. Se määritelmä ei kuitenkaan sido muita eikä estä heitä tuntemasta rakkautta.

Vierailija
68/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, miten näissä keskusteluissa kaikki on aina pyhiä madonnoja ja miehensä eivät myöskään eläessään ole pettäneet. Mikään parisuhde ei myöskään ole alkanut pettämisellä, niin että vähintään toinen olisi ollut varattu kun uusi suhde on saanut alkunsa. :D Tilastot kuitenkin kertovat, että noin puolet avioliitossa olevista on elämänsä aikana joskus pettäneet, seurustelusuhteista lukua en edes tiedä. Oletteko miettineet että ei kaikki aina tule julkisuuteen? Omakin avioliittoni (nyt 10v yhdessä) on alkanut niin että petimme hetken silloisia kumppaneitamme ennen kuin otimme eron ja aloimme olla yhdessä. Harva sitä kuitenkaan tietää! Itse tosin tiedän aika montakin meidän kaltaista tapausta, mm. kaksi sellaista joissa nainen on muuttanut ulos talosta ja seuraavana päivänä toinen nainen muuttanut sisään. En sano että tämä olisi ihailtavaa tai oikein, päinvastoin, mutta kyllä tätä tapahtuu todella paljon. Turha siis esittää että kyse

Näinpä. Ilmeisesti nämä justiinat eivät vain kestä sitä että puolisoa ei voi pitää väkisin. Ihan vain seksin vuoksi pettämisen tuomitsen minäkin, väärinhän se on. Mutta jos aiot lähteä suhteesta niin silloin se on näin eikä siihen mikään auta. 

Vierailija
69/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni. 

Vierailija
70/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun henkilökohtaisista ihanteistasi poikkeava seksuaalisuus ei poissulje rakkautta. Toki rakkaus on myös subjektiivinen käsite jonka jokainen määrittelee itse. Sinä voit halutessasi määritellä sen niin, että rakkaus on yhtä kuin siveys. Se määritelmä ei kuitenkaan sido muita eikä estä heitä tuntemasta rakkautta.

Ihmiset eivät tunnu edes eroittavan rakkautta ja huo*uutta toisistaan tänä päivänä. Rakkaus on epäitsekästä, huo*uus on itsekästä, tässä niiden suuri ero. Rakkaus ajattelee toisen parasta, *uoruus omaa etu ja käyttää hyväksi

Vierailija
71/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moraallisia lujia ihmisiä on vähän, mutta ei että minkälaisia ystäviä ovatkaan. Kun suunsa avaavat, sitä on suorastaan pakko kuunnella. Yksikin sellainen on arvokkaampi ystävä kuin sata toistoa. Hu*ra kun avaa suunsa niin tolkun ihminen toivoo heti että olisi jo hiljaa"

Se on varmasti kaikille parasta, että arvomaailmaltaan yhteensopimattomat ihmiset pitävät toisiinsa etäisyyttä. Vaikea kuvitella, että ne kauheat hooratkaan sinun sydänystäviksesi pyrkisivät. Paitsi tietysti, jos salaat tuon ajatusmaailmasi ulkomaailmalta, mikä olisi sekin syvää epärehellisyyttä ja tekisi meuhkaamisestasi lähinnä tekopyhää.

Vierailija
72/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama jäädäänkö kiinni. Minä en ole se, joka pettää. Minä saan olla tämän miehen kanssa, mutta hän ei saisi olla minun kanssa. Hän tekee väärin ja voi olla, että joskus vielä jää siitä kiinni. 

Tämä on ihan sama kun rosvokoplan autokuski väittää että ei hän varasta, ajaa vain autoa, itsepetoksen mestari. Jos kosket toisen naisen mieheen, tietäen tämän, olet niin syyllinen kun syyllinen voi olla

Vierailija
73/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät tunnu edes eroittavan rakkautta ja huo*uutta toisistaan tänä päivänä. Rakkaus on epäitsekästä, huo*uus on itsekästä, tässä niiden suuri ero. Rakkaus ajattelee toisen parasta, *uoruus omaa etu ja käyttää hyväksi

Siksi, että kuten sanottu, sinun henkilökohtainen määritelmäsi rakkaudelle ei ole mikään universaali totuus eikä se sido muita. Ihmiset eivät toteuta sinun määritelmääsi, koska ihmiset eivät ole kiinnostuneita sinun määritelmästäsi vaan omastaan.

Vierailija
74/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moraallisia lujia ihmisiä on vähän, mutta ei että minkälaisia ystäviä ovatkaan. Kun suunsa avaavat, sitä on suorastaan pakko kuunnella. Yksikin sellainen on arvokkaampi ystävä kuin sata toistoa. Hu*ra kun avaa suunsa niin tolkun ihminen toivoo heti että olisi jo hiljaa"

Se on varmasti kaikille parasta, että arvomaailmaltaan yhteensopimattomat ihmiset pitävät toisiinsa etäisyyttä. Vaikea kuvitella, että ne kauheat hooratkaan sinun sydänystäviksesi pyrkisivät. Paitsi tietysti, jos salaat tuon ajatusmaailmasi ulkomaailmalta, mikä olisi sekin syvää epärehellisyyttä ja tekisi meuhkaamisestasi lähinnä tekopyhää.

Minä valitsen ystäväni huolellisesti, jos toinen seisoo pöydällä ja toinen lattialla, kumman on helpompi vetää toinen luokseen?  Jos ympäröi itsensä 5 juopolla arvaa kuka se kuudes on

Vierailija
75/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan sama kun rosvokoplan autokuski väittää että ei hän varasta, ajaa vain autoa, itsepetoksen mestari. Jos kosket toisen naisen mieheen, tietäen tämän, olet niin syyllinen kun syyllinen voi olla

Tiedoksi että ihmistä ei voi kukaan omistaa. Voi tehdä sopimuksia, mutta se ei muuta tosiasiaa: rakkaus on vaarallista, sillä toisen voi menettää milloin vain.

Vierailija
76/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko sinä että joku kävisi sinun oikeasti rakastaman puolison kanssa pettämässä? Aivan, olemme siis samaa mieltä rakkaudesta ja sen määritelmä on universaali eikä yksilön itsensä määriteltävissä

Vierailija
77/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti tulisin tästä kaapista jos se olisi minusta kiinni, mutta ei ole minun asiani sitä päättää ja kunnioitan toisen osapuolen päätöstä, vaikka en täysin sitä ymmärrä enkä ole siitä samaa mieltä. Jos kärähdetään, niin sillä on minullekin suuria ja todennäköisesti lähinnä negatiivisia seurauksia, mutta minä olen ne jo aikanaan hyväksynyt enkä oikeastaan jaksaisi elää valheessa. Mutta toinen ei pysty vielä - tai ehkä ikinä - avoimilla korteilla pelaamiseen niin näillä mennään.

Onks sua pantu halvalla jo kauan?

Ihan ilmaiseksi, valitettavasti, olisi nyt edes rahaa antanut niin voisi pyyhkiä kyyneleitä setelin kulmaan.

Jätkällä varalla aina sinä :D panopuuna kun ei va

Tämä. Rahat pois vaan, kuten kotilortot tekee.

Vierailija
78/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät valehtelee aina kaikesta muustakin.

En luottaisi ikinä.

Ja kuitenkin voit olla naimisissa sellaisen kanssa.

Vierailija
79/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsen ystäväni huolellisesti, jos toinen seisoo pöydällä ja toinen lattialla, kumman on helpompi vetää toinen luokseen?  Jos ympäröi itsensä 5 juopolla arvaa kuka se kuudes on

Hienoa, sittenhän kaikki on hyvin. Sinulla on vain samanlaisia täydellisiä ihmisiä ympärilläsi. Seuraavaksi herää kysymys, mitä meidän tavallisten iljettävien ja erehtyväisten ihmisten parisuhdeongelmat sinua liikuttavat? Eikö siellä omassa hurskaassa kuplassa olekaan kivaa, kun sieltä on pakko kuitenkin huudella solvauksia ns vieraisiin pöytiin?

Vierailija
80/184 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sinkkunaisena saan hummailla miesten kanssa olivatpa varattuja tai eivät.

Varatut tekevät sitten sen päätöksen, että pettävätkö vaimoaan vai eivät. Se ei ole minun vastuulla vaan miehen, pettävän sellaisen. Jos pettäjämiehen vaimo tulee naamani eteen haukkumaan minua niin suosittelen hänen suuntaavan haukkunsa pettävää miestään kohtaan. Sinkku ei nimittäin petä tai ole syyllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi