Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla ollut stalkkeri häiritsemässä elämääsi?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten stalkkasi ja miten pääsit eroon siitä? 

Kommentit (803)

161/803 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työkkärin muija kun häiri, menin töihin ja siihen loppui väijyminen.

Vierailija
162/803 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin gängstalkkataan. Liikennevalot vaihtuu aina kun yritän mennä. Minua seuraa harmaat autot tiistaisin.

Tänään tuli roskiksella orava vastaan ja sen silmässä oli valvontakamera.

tsemppiä 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/803 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on julkinen profiili, ei ole stalkkaamista. 

Stalkkaamista tuonkin katselu on silloin kun stalkkeri tekee sitä tyydyttääkseen stalkkaustsrpeensa.

Höpsis, julkiset profiilit haluavat että heitä katsellaan. 

Höpsistä nyt, minulla on julkinen profiili eikä sitä kyllä kukaan muu katsele kuin tutut tyypit. Tämän tiedän siitä että jaan vain tarinoita ja nään kuka niitä katselee. Jos alkaisi mitä sattuu tyyppejä sitä katselemaan niin muuttaisin yksityiseksi tai estäisin kys tyypit.

Miksi ihmeessä sinulla on julkinen profiili, jos et halua että sitä katselee kuka sattuu? Omituista.

Itse katselen monia julkisia instoja, mutta en heidän tarinoitaan. Ihan tuttujen ja  tuntemattomien, mikä nyt sattuu kohdalle. Joskus haenkin jonku tietyn insta profiilin ja katon uusimmat kuvat. Ilman että alkaisin viralliseksi seuraajaksi. 

Vierailija
164/803 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ukko tunki postiluukustani karkkipusseja ja jotain rakkausrunoja joskus muutaman kerran. Kranssikaljuinen naimisissa oleva ukko.

Oli nuorempana huskaillut joskus mua ja kaveriani, ja oli sitte kysytty siktä kyytiä aikuisina, ni alko meitä molempia "kosiskelemaan", ja vielä toiselle kaverilleni toimitteli tuoreita munia ja yritti sitäki saada.. Huhhu. 

Vierailija
165/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
166/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaja kuvitellaan usein inceliksi, joka ei saa naista. Erakkotyyppiseksi rasvatukaksi joka kulkee homssahtavissa vaatteissa. Tiedän perheellisen miehen joka saisi kenet vain, on todella komea ja ulospäinsuuntautunut. Stalkkasi melko rumaa ja ylipainoista naista joka oli hänen totaalinen vastakohta. Todella outoa meininkiä.

Vierailija
167/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoaja kuvitellaan usein inceliksi, joka ei saa naista. Erakkotyyppiseksi rasvatukaksi joka kulkee homssahtavissa vaatteissa. Tiedän perheellisen miehen joka saisi kenet vain, on todella komea ja ulospäinsuuntautunut. Stalkkasi melko rumaa ja ylipainoista naista joka oli hänen totaalinen vastakohta. Todella outoa meininkiä.

Tiedätkö miksi hän seurasi naista? Jos ei ole mielenterveydellisiä haasteita tulee mieleen, että halusi kostaa naiselle jotakin?

Vierailija
168/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi hän seurasi naista? Jos ei ole mielenterveydellisiä haasteita tulee mieleen, että halusi kostaa naiselle jotakin?

Jokin äitisyndrooma kai mikä viittaa mt-ongelmiin.

Vierailija
169/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mt-haasteita, mutta kostaa stalkkaamalla? Koita nyt jo ymmärtää, ettei sun sosiopaattiset aivot ymmärrä asioita :'( ei kukaan normaali noin tee.

Vierailija
170/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mt-haasteita, mutta kostaa stalkkaamalla? Koita nyt jo ymmärtää, ettei sun sosiopaattiset aivot ymmärrä asioita :'( ei kukaan normaali noin tee.

Keksitkö itse diagnoosia, mikä on kun haluaa kostaa noin. Minä en. 🧐

Vierailija
171/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin joku saattaa kostomielessä lähteä vainoamaan jotain. En nyt keksi tähän esimerkiksi koston motiivia, mutta ihan hyvin tuo lihava ruma nainen on saattanut itse tehdä jotain kamalaa.

Kostajan ei tarvi olla mikään sosiopaatti.

Ja miksi sinäkin luulet voivasi nimitellä anonyymiä keskustelijaa sosiopaatiksi?

Vierailija
172/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoaja ei aina ole ihastunut uhriinsa, häirinnällä voi olla muukin motiivi.

Vierailija
173/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja varsinainen iilimato onkin. Eikä siitä pääse eroon. Se on täysin... Poliisiin tehdyt yhteydenotot eivät siihen tyyppiin vaikuta pätkääkään. Voi hetken olla vähemmän aktiivinen, mutta kyllä se sieltä sitten taas alkaa kiihtyvällä tahdilla itseään esiin tuoda.

Onkohan poliisi ollut liian kivamatti? Kovistelua nyt vähän, lähestymiskielto ja sanktiot joka kerta. Rahapussukkaan voi sattua kipeästi. Jos sais maistaa omaa lääkettään vähän, sun kaveri tuijottelis muina miehinä eri paikoissa. Rautalanka soi tykimmin.

Vierailija
174/803 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todellakin joku saattaa kostomielessä lähteä vainoamaan jotain. En nyt keksi tähän esimerkiksi koston motiivia, mutta ihan hyvin tuo lihava ruma nainen on saattanut itse tehdä jotain kamalaa.

Kostajan ei tarvi olla mikään sosiopaatti.

Ja miksi sinäkin luulet voivasi nimitellä anonyymiä keskustelijaa sosiopaatiksi?"

Vainoaja on joko sadistinen narsisti, sosiopaatti tai psykopaatti. Terve hän ei ole.

Minuakin on kohdeltuja huonosti, mutten kosta, enkä ole halunnut kostaa, kenellekään. Vainoajani kiusasi minua verbaalisesesti, pilkkasi ulkonäköäni ja sitä, että minulla on fyysinen sairaus, niin kauan, että suutuin ja annoin takaisin, verbaalisesti. Nyt hän kostaa vainoamalla.

Kostaja ja vainoaja on mielisairas ihminen. Yksikään henkisesti terve ei vainoa, tai kosta.

Hän on myös aiheuttanut lemmikkini kuoleman. Kaikesta kokemastani, se on ollut pahinta.

Vierailija
175/803 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lainaamasi kirjoittaja, ja olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. Jos ajattelisin noin oikeasti, olisin todellakin sosiopaatti.

En ajattelen noin, vaan muotoilin kysymyksen saadakseni keskusteluun osallistuvalta vainoajalta vastauksia. Hän päätyi puolustustamaan minua, ja totesi, että kostaminen on hänen mielestään normaalia.

Sellaista.

Vierailija
176/803 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lainaamasi kirjoittaja, ja olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. Jos ajattelisin noin oikeasti, olisin todellakin sosiopaatti.

En

Mä en ole mikään vainoaja. Pystyn silti ymmärtämään, että jollekin voi tulla halu kostaa joku vääryys.

Asiat ei ole niin mustavalkoisia.

Esimerkiksi työpaikkakiusaajaa voi joku alkaa nokkimaan takaisin. Kiusaaja saattaa valitella miten häntä nyt vainotaan ja ollaan ilkeitä. Vaikka oikeasti hän olisi saanut ansaitsemansa näpäytyksen. 

Jotku heistä jotka kokevat tulleensa vainotuksi voivat siis itse olla pahantekijöitä, mutta nyt alkavatkin uhriutumaan.

Vierailija
177/803 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

181, nyt puhuttiin mm. seuraamisesta. Stalkkaaminen kostotoimenpiteenä on sosiopaattista. Jos sua on haukuttu ja piiritetty ja sen jälkeen haukut takaisin, ei sitä voi pitää minään kostona vaan normaalina reaktiona eikä se liity vainoamiseen mitenkään. Perus sosiopaatin muuvi väännellä tosiasioita ja mistä on puhuttu, kun omat argumentit ei kestäkään ja olet edelleen sosiopaatti :D

Vierailija
178/803 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timotirkistelijä

Vierailija
179/803 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

181, nyt puhuttiin mm. seuraamisesta. Stalkkaaminen kostotoimenpiteenä on sosiopaattista. Jos sua on haukuttu ja piiritetty ja sen jälkeen haukut takaisin, ei sitä voi pitää minään kostona vaan normaalina reaktiona eikä se liity vainoamiseen mitenkään. Perus sosiopaatin muuvi väännellä tosiasioita ja mistä on puhuttu, kun omat argumentit ei kestäkään ja olet edelleen sosiopaatti :D

Se, että sä diagnosoit anonyymeja sosiopaateiksi kertoo siitä ettet ymmärrä koko asiasta mitään.

Ja sitä paitsi sähän itse vääntelet nyt minun tekstejä.

Et kestä erilaisia näkökulmia ja ainoa mihin kykenet on nimitellä sosiopaatiksi. 

Vierailija
180/803 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sä diagnosoit anonyymeja sosiopaateiksi kertoo siitä ettet ymmärrä koko asiasta mitään.

Ja sitä paitsi sähän itse vääntelet nyt minun tekstejä.

Et kestä erilaisia näkökulmia ja ainoa mihin kykenet on nimitellä sosiopaatiksi. 

Ei ole mun vika, ettet osaa seurata keskustelua.