Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ollut stalkkeri häiritsemässä elämääsi?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten stalkkasi ja miten pääsit eroon siitä? 

Kommentit (803)

Vierailija
801/803 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri voi joskus harvemmin olla myös nainen. Minua miestä edelleen jo vuosia stalkannut luultavasti on.

Sai nettikirjoitukseni perusteella kuvitelman, että olen lapsiin suuntautunut. On siitä lähtien stalkannut minua herkeämättä jo monta vuotta painamalla alapeukun siihen katsomatta, mitä kirjoitan. Harvemmin kuitenkin kirjoittamalla, koska keskustelukykynsä on heikko. Onneksi ei kuitenkaan tiedä fyysisesti, kuka olen.

Nettistalkkaaja voi kuitenkin pilata monet keskustelut. Ei pidä paikkaansa, ettei saattaisi olla erittäinkin haitallinen. Stalkkaaja voi aiheuttaa kiusaa ja vahinkoa, mutta ei kuitenkaan voi saada sairaudestaan mitään hyötyä itselleen. 

Vierailija
802/803 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Lopetti kyttäämisen kun menin naimisiin. 

Mistä hän tissi että menit naimisiin? Somessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/803 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli stalkkeri edellisen asunnon viereisessä talossa. Istuin usein ulkona. Erehdyin olemaan ystävällinen, ja juttelemaan tälle miehelle, niin siitä.se alkoi. Muutin sitten pois, ja onneksi mies ei tiennyt, että minne muutin, ja se loppui.

Tämä! Tavallinen ystävällinen käytös tulkitaan muuksi kiinnostukseksi ja siitä se piina alkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän