Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työpaikalla kehaista naispuolista työkaveria kauniiksi

Vierailija
08.03.2024 |

Jos hän on pukeutunut ja meikannut itsensä viimeisen päälle?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä naista voi kehua kauniiksi. Voi esimerkiksi sanoa että näytätpä tänään kauniilta. 

Mutta ei - tietenkään - voi arvioida edes positiiviseen sävyyn tissejä/persettä/pantavuutta tai mitään seksuaalista.

N50

Vierailija
62/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska kysyt, et todellakaan voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielellään. Etenkin jos olette eri sukupuolta. 

Vierailija
64/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kehua? Mitä haet sillä? Kannattaa miettiä omia motiiveja. Ehkä haluat kokeilla rajoja, mikä vielä menee läpi? Se on sairasta. Miksi luoda ristiriitoja ja hankalia tilanteita työpaikalle?

Minä meen yleensä toimistolle laittautumatta, mutta joskus laittaudun ja silloin sekä naispuoliset- sekä miespuoiset sanovat, että näytät tänään tosi hyvältä. Se tulee jotenkin heiltä spontaanisesti, etten ollut tällä kertaa seinästä revityn näköinen siellä. Minua tuo ei haittaa yhtään 

Eikö sinulle tule vähän olo että et kelpaa laittaitumattomana?

Kyllä, kaikkia ei ulkonäöm kommentointi haittaa, mutta jotakuta voi haitata ja siksi se kannattaa jättää väliin.

Siis kyllä minä kelpaan ja kaikki pitävät minusta, mutta  on melkoinen kontrasti laittautumatta ja laittautuneena ja se kiinnittää vaan huomion. 

Vierailija
65/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.

Vierailija
66/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta miestä voi. Mies ei ota nokkiinsa. 

Vierailija
67/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Kenenkään ulkonäköä ei saa kommentoida millään tavalla. Se voi aiheuttaa henkilölle turvattomuuden tunnetta ja ahdistusta. 

terv, erään konsernin häirintäyhdyshenkilö. 

Vierailija
68/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä naista voi kehua kauniiksi. Voi esimerkiksi sanoa että näytätpä tänään kauniilta. 

Mutta ei - tietenkään - voi arvioida edes positiiviseen sävyyn tissejä/persettä/pantavuutta tai mitään seksuaalista.

N50

Ei ole mitään tarvetta kehua naista kauniiksi työpaikalla.

N53

Vierailija
69/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi kehua, kouraise perseestä ja tisuleista samalla ;)

Vierailija
70/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni sanoo, että ei, mutta minusta voi jos teillä on hyvät välit ja kehu on aito kehu, eikä sisällä mitään sen kummempaa. 

Minua on kehuttu töissä. Niin naiset kuin miehetkin, enkä tiedä miksi siitä olisin loukkaantunut. Varsinkin kun niinä päivinä olen itsekin yleensä tuntenut oloni hyväksi. Kehuu minua kyllä asiakkaatkin ja en minä siitäkään suutu jos asiakas kehuu kollegan aikana ja tämä yhtyy kehuihin, vaikka sanoen, että "on minustakin kaunis." 

Tää on sinällään kuitenkin mielenkiintoinen aihe, että miksi me koetaan tämä asia niin erilailla. Itsekään en kyllä jaksaisi kuulla töissä mitään "hyvät tissit/perse" juttuja. En tosin kyllä juuri muuallakaan. 

Haluaisin tietää, että miksi ei "limainen" aito kehu kauneudesta olisi monelle niin paha? Ilman taka-ajatuksia vielä tuleva kehu. 

Vierailija
71/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollista. Nainen luotiin miestä varten ja tuo näkyy naisen jokapäiväisessä käytännössä. Nainen haluaa huomiota miehiltä...tarkemmin nainen elää miesten huomiosta.

😊

Yäk mikä ajatusmaailma. En todellakaan halua työpaikan miehiltä minkäänlaista seksuaalista huomiota ja olen varma ettei halua suurin osa muistakaan naisista.

Pusu ja hali😊

Vierailija
72/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Ei ole mitään tarvetta kehua naista kauniiksi työpaikalla.

N53

Minä tulen ihan hyvälle mielelle, kun sanotaan, että näytätpä tänään hyvältä. 

N55 

Vierailija
73/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kommentoi työpaikalla kenenkään ulkonäköä millään tavalla. En kehu enkä hauku. Ei kuulu työpaikalle tuollaiset jutut.

Ei, ei kuulu mikään keimailyu työpaikalle. Meikit pois.

Naisten ei olisi pitänyt koskaan tulla työpaikoille sotkemaan asioita.

Vierailija
74/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei. Me naiset laittaudutaan itseämme varten, piste

Jepjep :D

Vierailija
75/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sanoo, että ei, mutta minusta voi jos teillä on hyvät välit ja kehu on aito kehu, eikä sisällä mitään sen kummempaa. 

Minua on kehuttu töissä. Niin naiset kuin miehetkin, enkä tiedä miksi siitä olisin loukkaantunut. Varsinkin kun niinä päivinä olen itsekin yleensä tuntenut oloni hyväksi. Kehuu minua kyllä asiakkaatkin ja en minä siitäkään suutu jos asiakas kehuu kollegan aikana ja tämä yhtyy kehuihin, vaikka sanoen, että "on minustakin kaunis." 

Tää on sinällään kuitenkin mielenkiintoinen aihe, että miksi me koetaan tämä asia niin erilailla. Itsekään en kyllä jaksaisi kuulla töissä mitään "hyvät tissit/perse" juttuja. En tosin kyllä juuri muuallakaan. 

Haluaisin tietää, että miksi ei "limainen" aito kehu kauneudesta olisi monelle niin paha? Ilman taka-ajatuksia vielä tuleva kehu. 

Koska se ei ole enää vuonna 2024 soveliasta Suomessa. Ajat on muuttuneet. Jonkun herkemmän mielenrauha voi ihan oikeasti romahtaa, vaikka hänen ulkonäköään kehuttaisiin täysin vilpittömästi. Siksi on parempi, ettei sano kenellekään mitään ulkonäköön viittaavaa. 

Vierailija
76/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäön kommentoiminen ei kuulu työpaikalle, vaikka tarkoitus olisikin (omasta mielestä) positiivinen. 

Kehu mielummin kolleegaasi hankkimaa uutta asiakasta, hänen pitämäänsä esitystä tai miten hyvin hän hoiti sen vaikean asiakastilanteen viime viikolla. 

Just näin. Tuossa tilanteessa kehut on paikallaan. Ulkonäköä ei saa kommentoida koskaan.

Vierailija
77/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole enä

Ymmärrän sen, mutta juuri sitä halusinkin tiedustella ja ymmärtää, että miksi se voi jonkun mielenrauhan järkyttää? Minkälaisia ajatuksia se kehu siis toisissa herättää, jonka takia se olisi kamalaa? 

Vierailija
78/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on tarve kommentoida kenenkään ulkonäköä? Jätä väliin, kukaan ei oikeasti kaipaa tollasia kommentteja. Etenkään työpaikalla.

Vierailija
79/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kommentoida töissä ulkonäköä. Mitenkään. Ei edes kauniiksi. Pari kertaa on tilanne tullut vastaan, jossa työkaveri on huomauttanut tyylin näytän erityisen kauniille tänään. Tuli puskista ja aiheutti epämukavan olon.

Vierailija
80/101 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on töissä kutsuttu kauniiksi, rakkaaksi, kultasekseni, kaunokaiseksi, viehättäväksi, herkkuperseeksi. Yksikään ei ole ollut oma mies eikä myöskään mikään sivusuhde, joka on näin sanonut. Miehiä ovat kuitenkin olleet. Ihan hauskaa hupailua työkavereiden kesken. Mutta tosiaan  tämänlainen jutustelu vaatii jo toisen mielenlaadun ja huumorin tuntemista hyvin. En lähtisi kenenkään satunnaisen mitään ulkonäköjuttuja kommentoimaan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan