Voiko työpaikalla kehaista naispuolista työkaveria kauniiksi
Jos hän on pukeutunut ja meikannut itsensä viimeisen päälle?
Kommentit (101)
Vi tun sovinistimulkku! Naiset laittautuvat itseään varten.
Pidä mölyt mahoissasi!
älä sä sosiaalisesti heikkolahjainen mene muille mitään sanomaan.
En ikinä kommentoi työpaikalla kenenkään ulkonäköä millään tavalla. En kehu enkä hauku. Ei kuulu työpaikalle tuollaiset jutut.
Kerro nyt vielä, että miksi pitäisi? Eiköhän sekin ihminen ole palkattu työtehtävää hoitamaan, ei näyttämään nätiltä. Osa tykkää meikata, on kiinnostuneita muodista jne. ja varmaan joku yksittäinen kehu tyyliin onpa sulla tyylikäs pusero tai kiva kampaus on silloin tällöin ok, mutta en minä ainakaan halua työpaikalla kuulla sitä iänikuista kehuiksi naamioitua paskaa kivoista tisseistä/perseestä/panisin. Ihan riippumatta siitä, miten olen meikannut tai pukeutunut.
Ei, ei ja ei. Me naiset laittaudutaan itseämme varten, piste
Jos se nainen ei nimenomaan pyydä sinulta kommenttia ulkonäöstään, niin pidä vaan suu kiinni.
Ei ole mielestäni korrektia. Jos olette hyvissä väleissä voit sanoa hänen näyttävän hyvältä. Uskomatonta, että aikuiselle täytyy selittää
Se on työpaikka, eikä mikään kutupaikka.
Kyllä voi, jos kukaan muu ei ole kuulemassa kilometrin säteellä. Ja nainen ei suinkaan laittaudu itseään varten vaikka niin väittää. Korkkarit, minihame, räpsyttimet ja punainen kynsilakka viestii ihan jotain muuta.
No ei ole asiallista. Ulkonäön kommentointi ei kuulu työpaikalla
harrasmenttiä jos sanot.
Jos et sano se on työpaikkakiusaamista, ja saat ehkä myös rais-kaussyyteet.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi aina kehua 👍
Mistä sinä tämän tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, jos kukaan muu ei ole kuulemassa kilometrin säteellä. Ja nainen ei suinkaan laittaudu itseään varten vaikka niin väittää. Korkkarit, minihame, räpsyttimet ja punainen kynsilakka viestii ihan jotain muuta.
Hyvinpä sä tunnut taas tuntevan "kaikki naiset" ja näiden tarkoitusperät -.-
T. Pitkä ja hoikka lepakko, joka sattuu pitämään korkkareista ja mun pitkät kintut nyt vaan näyttää omasta mielestäni hyvältä minarissa, joten tulee välillä käytettyä niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on työpaikka, eikä mikään kutupaikka.
No kyllä Verohallinto on Suomen kuuluisin kutupaikka. Neukkarin ovi oli unohtunut laittaa lukkoon. No laajan julkisuuden saattelemana näitä rakastavaisia nuhdeltiin työajan väärinkäytöstä, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yhdessä vai erikseenkin? Toivottavasti minun työpaikallani kukaan nuorista tai vanhoista miespuolisista kollegoista ei kuvittele että olen kehuja tai miesten huomiota kalastelemassa niinä päivinä kun minulla on punaista kynsilakkaa tai ripsaria...
En kyllä miehenä lähtisi kommentoimaan, varsinkaan esimiesasemassa.
Sika sika sika!