Mistä saisin nopeasti 20 euroa.
Pärjään itse viikon lähes melkeen syömättä, mutta nyt tulee yllätysvieras pariksi yöksi.
Tarvisin nyt sunnuntaihin mennessä 20 euroa. Pikavippiä en viitsi ottaa enkä mielellään keltään lainata..Pulloja keräämällä ei saa juuri mitään..
Kommentit (53)
Jos on luottokortti, niin luotolle. Pikavipit on edelleen olemassa, ja jos en muista väärin, myönnetystä summasta ei tartte lainata kuin sen 20 e ja maksaa sen takaisin eräpäivänä. Jenkeissä monet katsoo netistä paikallisia hanttihommia pikkusummien nopeaan tienaamiseen, en tiedä onko Suomessa vastaavaa olemassa.
Eroa ammattiliitosta. Säästät noin 50eur joka kuukausi
Myy jotain Tori.fi:ssä. 20 euroa saa kun myy pari T-paitaa tms.
Vieras maksakoon itse sapuskansa kun kerran yllätysvieras on. Eri asia jos olis kutsuttu.
Minulla oli pari vuotta sitten korttikotelo mukaan lukien pankkikortti hukassa kuukauden ajan ja tilasin itse asiassa uuden kortin jossain vaiheessa. Rahat alkoivat loppumaan vaikka vein pullot, kävin läpi laatikot ja kinusin veljen maksamaan lainansa 100 euroa.
Sitten ei tullutkaan viikonloppua ennen pin koodi ja jäin ilman rahaa ennen viikonloppua. Pelastus löytyi talvitakin taskusta eli 20 euroa pelasti viikonlopun kun osti Lidlin eväitä säästeliäästi. Suosittelen siis käymään takkien taskut läpi jos sieltä löytyisi pelastus.
Mitä jos perisit vieraalta käyntimaksun?
Rehellisyys on a ja o. Olisin itse sanonut heti, että täällä odotetaan ja yösijakin löytyy, mutta ottaisitko omat eväät mukaan. Nyt on niin huono rahatilanne, että en voi hakea kaupasta mitään.
Kerrot paikallisessa puskaradiossa, että voit vaikka näin kevään tullen vaihtaa autonrenkaat 20eurolla. Tiiä vaikka saat enemmänki työtarjouksia.
Katso vaatteiden taskuista, joita et ole vähään aikaan pitänyt. Löysin itse 100 euroa just yhden viime kesänä viimeksi pitämäni farkkutakin taskusta. Ja vähän aikaa sitten paidan taskussa oli 40 euroa. Eivät olleet pesussa menneet miksikään! Sitä paitaa en edes muista milloin olen viimeksi pitänyt varmaan joskus viime vuonna!