Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisin nopeasti 20 euroa.

Vierailija
08.03.2024 |

Pärjään itse viikon lähes melkeen syömättä, mutta nyt tulee yllätysvieras pariksi yöksi. 

Tarvisin  nyt sunnuntaihin mennessä 20 euroa. Pikavippiä en viitsi ottaa enkä mielellään keltään lainata..Pulloja keräämällä ei saa juuri mitään..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaatteiden taskuista, joita et ole vähään aikaan pitänyt. Löysin itse 100 euroa just yhden viime kesänä viimeksi pitämäni farkkutakin taskusta. Ja vähän aikaa sitten paidan taskussa oli 40 euroa. Eivät olleet pesussa menneet miksikään! Sitä paitaa en edes muista milloin olen viimeksi pitänyt varmaan joskus viime vuonna!

Vierailija
42/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus! Iloa elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulta

Vierailija
44/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luottokortti, niin luotolle. Pikavipit on edelleen olemassa, ja jos en muista väärin, myönnetystä summasta ei tartte lainata kuin sen 20 e ja maksaa sen takaisin eräpäivänä. Jenkeissä monet katsoo netistä paikallisia hanttihommia pikkusummien nopeaan tienaamiseen, en tiedä onko Suomessa vastaavaa olemassa.

Vierailija
45/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ammattiliitosta. Säästät noin 50eur joka kuukausi

Vierailija
46/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jotain Tori.fi:ssä. 20 euroa saa kun myy pari T-paitaa tms.

Vierailija
47/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras maksakoon itse sapuskansa kun kerran yllätysvieras on. Eri asia jos olis kutsuttu. 

Vierailija
48/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pari vuotta sitten korttikotelo mukaan lukien pankkikortti hukassa kuukauden ajan ja tilasin itse asiassa uuden kortin jossain vaiheessa. Rahat alkoivat loppumaan vaikka vein pullot, kävin läpi laatikot ja kinusin veljen maksamaan lainansa 100 euroa.

Sitten ei tullutkaan viikonloppua ennen pin koodi ja jäin ilman rahaa ennen viikonloppua. Pelastus löytyi talvitakin taskusta eli 20 euroa pelasti viikonlopun kun osti Lidlin eväitä säästeliäästi. Suosittelen siis käymään takkien taskut läpi jos sieltä löytyisi pelastus.

Vierailija
49/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos perisit vieraalta käyntimaksun?

Vierailija
50/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalista voit saada 50 euroa!

Vierailija
51/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat pikaisesti joltain suihin

Vierailija
52/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys on a ja o. Olisin itse sanonut heti, että täällä odotetaan ja yösijakin löytyy, mutta ottaisitko omat eväät mukaan. Nyt on niin huono rahatilanne, että en voi hakea kaupasta mitään.

Vierailija
53/53 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot paikallisessa puskaradiossa, että voit vaikka näin kevään tullen vaihtaa autonrenkaat 20eurolla. Tiiä vaikka saat enemmänki työtarjouksia.