Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suomalaiset työpaikat eivät sovi minulle!

Vierailija
08.03.2024 |

siksi menen Espanjaan ja Aasiaan pian työn etsintään koska suomalaiset ovat ateistijuntteja, joiden kanssa ei voi tehdä töitä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän. En pidä myöskään takanapäin puhumisen kulttuurista, ilkeilystä enkä työpaikkakiusaamisesta. Suomalaisilla työpaikoilla pitää olla melkoinen junttura, että henkisesti pärjää. Tosin, ei ole kyllä kokemusta ulkomaan työpaikoista. Ainoastaan suomalaisilla sote-työpaikoilla oli niin mänttiä, että hakeuduin kokonaan alalta pois. Olisin aidosti halunnut auttaa ihmisiä. Energia meni paskoihin työpaikkailmapiireihin. 

Vierailija
2/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin työelämä on ollut pettymys juurikin todella ikävien ihmisten vuoksi. Minulla on kokemusta monista työyhteisöistä ja joka paikassa on aina pari kolme mänttiä, jotka mädättävät ilmapiirin olemalla jotenkin tosi ankeita muita kohtaan. Joskus nuorena kärsin tästä todella paljon, nyt vanhemmiten olen oppinut ottamaan etäisyyttä työpaikan ilmapiirin mädättäjiin. En yksinkertaisesti ole heidän kanssa tekemisissä kuin aivan minimin, kun olen saanut selville ketkä kyseisessä työyhteisössä ovat niitä ankeuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun sijaisena olin ja toisen luokan opettaja sanoi olevansa ateisti, ihmetteli miten joku voi uskoa Jumalaan ja Jeesukseen kuten minä hänen mukaansa Raamatussa pitäisi olla selitys kaikelle.

miten opettaja voi olla ateisti? kyllä oli surkee ilmapiiri koulussa kun kaikki opettajat olivat ateistijuntteja.

hänen mmukaansa miljardi vuotta loivat tämän universumin itsekseen.

mistä se evoluutio sai materiaalin kaikkeen?

Vierailija
4/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvassa työssä on merkitystä sillä, uskooko jumalaan vai ei. Opettajistakin asia koskee vain uskonnon/elämänkatsomustiedon opettajia.

Vierailija
5/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koulun sijaisena olin ja toisen luokan opettaja sanoi olevansa ateisti, ihmetteli miten joku voi uskoa Jumalaan ja Jeesukseen kuten minä hänen mukaansa Raamatussa pitäisi olla selitys kaikelle.

miten opettaja voi olla ateisti? kyllä oli surkee ilmapiiri koulussa kun kaikki opettajat olivat ateistijuntteja.

T. Laura H.

Vierailija
6/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko sinulle suomalainen sosiaaliturva?

Vierailija
7/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin työelämä on ollut pettymys juurikin todella ikävien ihmisten vuoksi. Minulla on kokemusta monista työyhteisöistä ja joka paikassa on aina pari kolme mänttiä, jotka mädättävät ilmapiirin olemalla jotenkin tosi ankeita muita kohtaan. Joskus nuorena kärsin tästä todella paljon, nyt vanhemmiten olen oppinut ottamaan etäisyyttä työpaikan ilmapiirin mädättäjiin. En yksinkertaisesti ole heidän kanssa tekemisissä kuin aivan minimin, kun olen saanut selville ketkä kyseisessä työyhteisössä ovat niitä ankeuttajia.

Melkein 30 vuotta Stockalla ja sitte meni hermo, irtisanouduin. Pikkupäälliköt ja asiakkaat tosi ilkeitä. Työpaikkakiusaamista, turhia valituksia jne. Nyt on hyvä olla, en itkeskele enää ja saan nukuttua.

Vierailija
8/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielikuvitusystävä loi sen materiaalin tyhjästä tietenkin. Se on tottakai paras selitys tälle materiaalille.