Miksei naiset yritä iske miehiä?
Miksi naiset valittavat ettei kiinnostavat miehet tule juttusille mutta eivät itse pysty tekemään samaa eli menemään miehen luo juttusille?
Kommentit (68)
Minä iskin mieheni koska halusin sellaisen miehen joka on luonteeltaan minulle sopiva. Tapailin erilaisia miehiä mutta lähes kaikki oli narsistisia piirteitä omaavia miehiä sekä mustasukkaisia. Tapasin sitten baarissa tutun miehen jonka tunsin jo nuorena 12 vuotiaana ja aikuisena teimme samassa työpaikassa töitä mutta en ajatellut mitään romantiikkaa siitä miehestä. Tapasin miehen baarissa ja ajattelin heti baarissa että siinä on tuleva mieheni. Sain sen miehen pikkuhiljaa hivuttautumalla sen elämään olemalla aloitteellinen. Yhdessä 8 vuotta onnellisesti.
Naiset on aivan helvetin persoja tietynlaiselle kommunikaatiolle, sitäkö lähtee toteuttamaan täytyy itse olla vähän vinksahtanut. Sitä voi feikata jonkun aikaa, mutta ei loputtomasti. Itseasiassa se feikkaus pohjautuu siihen, että sä itse uskot olevasi jotain muuta hetken aikaa, tai sanotaanko, sallit itsesi olla paras versio itsestäsi, se huikein.
Montakohan kertaa on naiset menneet hypnoosiin ja täyttyvät melkein lapsellisesta leikkisyydestä, jonka sekaan karkaa rohkelikkoja vetoja ja samaan aika puhuvat aivan muuta mitä keho sanoo. Jostain syystä nainen tulikin hotellihuoneeseen asti, vaikka muuta mahtipohtisesti väitti ja kappas seksinnälkänen se oli sittenkin.
Naiset on hyvällä tavalla aivan helvetin pimeitä, mutta himo ei kanna kauas.
Pystyisin, mutta jo mieleiseni miehen iskeneenä ja varattuna ei ole enää tarpeen. Melko vähän on koskaan näkynyt sellaista materiaalia, jota edes potentiaalisesti voisin iskeä. Potentiaalinen matsku ei kata palstauliameeboja, byhyy. Uskoakseni monilla naisilla sama keissi, mutta älä vaan usko äläkä skarppaa tai muuta mitään, ulise vaan lujempaa.
Vierailija kirjoitti:
kyllä me isketään, mutta ei vain sua tai kaltaisiasi.
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vellihousuja.
Miehet on pelottavia.
Ja naiset on hirveän herkkähipiäisi. Tämmöinen raavas mies kun sanoo hei, niin naisella on sydän kurkussa ja monesti tulee ajateltua, että minähän vain rikon tommoisen. Naiset on liian herkkiä. Ei voi olla oma itsensä naisten seurassa vaan joutuu käyttäytymään korostuneen hienotunteisesti, vähän niinkuin silkkihanskat kädessä. Muuten se menee rikki niin eihän tuommoisesta nyt mitään tule. Naiset eivät pysty handlaamaan miestä, se on se ongelma.
Kokeile seuraavaksi räväkämpiä naisia, ei takuulla ole tuota ongelmaa. Joiltain miehiltä sellainen hienotunteinen käytös tuntuu tulevan luontevasti ja se on ihan todella puoleensavetvää. T: herkkis
Ou jee. Koska on naisten iisimpää stailata, tilata muotivaatteita netistä ja kikatella bestisten kanssa sidukan kanssa omassa pöydässä kuin arvailla kellä miehellä mahtaa olla paras käynti sillä kertaa.
Lisäksi naiset ovat luoneet termejä joilla ulkoistetaan parisuhteen muodostuskin että jos tutustumismiehen sivulla on jotain mikä ei mahdu vaatimuslistaan niin voi vetää pakin päälle nainen milloin huvittaa. Ei siis joudu liian syviin vesiin liian huonolla miehellä. Ihan huvittaa tämä moderni termi "kevyt tapailu". Ei paineita, ei me tunneta eikä tutustuta lisää kun se on raskasta änd silleen mutta hiukan meisseliä tekee mieli, ihan kevyesti sitäkin?
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt vaikka kuinka monta aloitetta 25_35 v kivoille miehille. Aina on tullut pakit. Nirsoja miehiä.
T:Martta 62v
Jos kelpaa rouhea raksamies sliipatun kollin sijaan niin pistä viestiä ja laita sauna lämpeemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä me isketään, mutta ei vain sua tai kaltaisiasi.
Miksi ei?
Persoonaton tusinapalstauli ei herätä kuin korkeintaan etomista ja/tai sääliä. Ulise silti vaan jatkossakin ja odota järjenvastaisesti erilaista lopputulosta. Onnea matkaan!
Lihavana ja rumana naisena tiedän, ettei ole mahiksia. :) Minua iskevät miehistä ainoastaan ulkkarit (yök) ja s-seuraa epätoivoisesti etsivät, jolle kelpaa kuka tahansa (tuplayök).
Netin kautta taas on löytynyt kivoja, jopa tasokkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt vaikka kuinka monta aloitetta 25_35 v kivoille miehille. Aina on tullut pakit. Nirsoja miehiä.
T:Martta 62v
Eipä se oo tuohesta miunkaa suu. Treffeille lähtijöitä ap?
Tvoo Eila 80
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä itse iskenyt useitakin, myös deittiäpeistä. Tosin rima tähän on sen verran korkealla että pitää olla poikkeuksellisen sytyttävä fyysisesti.
Ei ole mitään motiivia lähestyä tavismiestä oikeastaan missään.
Poikkeuksellisen sytyttävä fyysisesti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä itse iskenyt useitakin, myös deittiäpeistä. Tosin rima tähän on sen verran korkealla että pitää olla poikkeuksellisen sytyttävä fyysisesti.
Mistä näitä neiti (vanhapiika )täydellisyyksiä sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vellihousuja.
Miehet on pelottavia.
Ja naiset on hirveän herkkähipiäisi. Tämmöinen raavas mies kun sanoo hei, niin naisella on sydän kurkussa ja monesti tulee ajateltua, että minähän vain rikon tommoisen. Naiset on liian herkkiä. Ei voi olla oma itsensä naisten seurassa vaan joutuu käyttäytymään korostuneen hienotunteisesti, vähän niinkuin silkkihanskat kädessä. Muuten se menee rikki niin eihän tuommoisesta nyt mitään tule. Naiset eivät pysty handlaamaan miestä, se on se ongelma.
Kokeile seuraavaksi räväkämpiä naisia, ei takuulla ole tuota ongelmaa. Joiltain miehiltä sellainen hienotunteinen käytös tuntuu tulevan luontevasti ja se on ihan todella puoleensavetvää. T: herkkis
Kellään naisella ei ole velvollisuutta itse tahtomattaan kelpuuttaa ketään miestä mistään lässynlässyulinasta huolimatta. Noloa "herkkiksenä" noin töniä toisia bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tavismiehetkään eivät erehdy lähestymään sinua, että välttävät pinnallisen kotkan.
"Kellään naisella ei ole velvollisuutta itse tahtomattaan kelpuuttaa ketään miestä mistään lässynlässyulinasta huolimatta. Noloa "herkkiksenä" noin töniä toisia bussin alle"
Ei olekaan, enkä mielestäni sanonut että olisi. En tiedä mistä vedit tuollaisen johtopäätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Itse tiedät vain ja ainoastaan oman miesmakusi. Homous on ok, mutta heteronaisten miesmaku ei kollektiivisesti ole sama kuin rajoittuneimpien teinixnirppanokkahomomiesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies lähestyy, nainen voi olla melko varma että mies on oikeasti kiinnostunut. Jos taas nainen lähestyy, mies ei välttämättä kehtaa sanoa ei vaikkei oikeasti kiinnosta. Olen myös sitä mieltä että miehen kuuluu olla suhteessa se rohkeampi osapuoli.
Ihan yhtä hyvin lähestyvä mies voi olla pelimies.
Ne lähestyvät miehet on yleensä niitä pelimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedät vain ja ainoastaan oman miesmakusi. Homous on ok, mutta heteronaisten miesmaku ei kollektiivisesti ole sama kuin rajoittuneimpien teinixnirppanokkahomomiesten.
Niinpä. Sinunkin ihannemiehesi on varmasti ihan erilainen, kuin tuo listauksen mukainen. Ei varmasti ole lähellekään tuollainen, vaan joku lihava tavis.
Vierailija kirjoitti:
"Kellään naisella ei ole velvollisuutta itse tahtomattaan kelpuuttaa ketään miestä mistään lässynlässyulinasta huolimatta. Noloa "herkkiksenä" noin töniä toisia bussin alle"
Ei olekaan, enkä mielestäni sanonut että olisi. En tiedä mistä vedit tuollaisen johtopäätöksen.
"Kokeile seuraavaksi räväkämpiä naisia". Millä oikeudella agitoit ja usutat ketään luvatta ja pyytämättä kokeilemaan ketään toista?
Olen tehnyt alotteita. Jos juttu on jatkunut pidempään niin olen saanut olla aloitteentekijä kaikessa. Siksi en sitä ensimmäistäkään enää tee.