Miksei naiset yritä iske miehiä?
Miksi naiset valittavat ettei kiinnostavat miehet tule juttusille mutta eivät itse pysty tekemään samaa eli menemään miehen luo juttusille?
Kommentit (68)
Aika nopeasti naisille tehtiin selväksi takavuosina että mies valitsee, ja naiset hiljaa pöydän ja tuolin välissä. Varmaan jokunen mies ilahtuu, jos nätti nainen tulee sanomaan jotain. Mutta jos keski-ikäinen ylipainoinen lähestyisi keski-ikäistä miestä sehän olisi ihan kauheaa ilmeisesti miehelle. Se ollaan monta kertaa kuultu. Joopa joo.
Yrittää ne, vaikkei ehkä sinua, ap. Minäkin olen yrittänyt useamman kerran ja saanut joskus pakit, mutten aina.
Kyllähän täs on yritetty jutella vaikka kuinka 😃
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti naisille tehtiin selväksi takavuosina että mies valitsee, ja naiset hiljaa pöydän ja tuolin välissä. Varmaan jokunen mies ilahtuu, jos nätti nainen tulee sanomaan jotain. Mutta jos keski-ikäinen ylipainoinen lähestyisi keski-ikäistä miestä sehän olisi ihan kauheaa ilmeisesti miehelle. Se ollaan monta kertaa kuultu. Joopa joo.
Jos keski-ikäinen ylipainoinen lähestyisi keski-ikäistä naista sehän olisi ihan kauheaa ilmeisesti naiselle. Se ollaan monta kertaa kuultu. Joopa joo.
Liekö olen ruma vai haisuli, mutta ikinä ei ole kukaan lähestynyt iskumielessä :D
M46
On jo kivoja miehiä veljinä, kavereina ja tuttavina. Se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kellään naisella ei ole velvollisuutta itse tahtomattaan kelpuuttaa ketään miestä mistään lässynlässyulinasta huolimatta. Noloa "herkkiksenä" noin töniä toisia bussin alle"
Ei olekaan, enkä mielestäni sanonut että olisi. En tiedä mistä vedit tuollaisen johtopäätöksen.
"Kokeile seuraavaksi räväkämpiä naisia". Millä oikeudella agitoit ja usutat ketään luvatta ja pyytämättä kokeilemaan ketään toista?
Kokeile. Se ei tarkoita sitä, että naisen olisi pakko suostua. Vai tarkoitatko kenties sitä, että ei saa antaa miehelle harkittavaksi kokeilisiko lähestyä toisenlaisia naisia kuin mitä on aiemmin yrittänyt?
Ei ja ei, saa pitää molemmat ja yleensäkin kaikki miehet, jotka saat itsellesi iskettyä. Minun miesmaustani ei sinun eikä kenenkään ulkopuolisen tarvitse nähdä vaivaa.