Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset yritä iske miehiä?

Vierailija
07.03.2024 |

Miksi naiset valittavat ettei kiinnostavat miehet tule juttusille mutta eivät itse pysty tekemään samaa eli menemään miehen luo juttusille?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies, joka on naisesta kiinnostuneita, tekee kyllä aloitteen naisen suuntaan. Tämä aloite yhdistettynä miehen hyviin luonteen ominaisuuksiin on naiselle haluttavaa. Sen sijaan nainen ei voi lähestyä miestä ja saada miestä jotenkin luonteensa ansiosta kiinnostumaan itsestään, koska mies päättää kumppanin vetovoiman aluksi puhtaasti ulkonäön perusteella.

Se, ettei mies tee aloitetta (huom! kunnioittavaa aloitetta), kertoo miehen luonteesta ja asenteesta huonoa.

Vierailija
22/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vellihousuja.

Miehet on pelottavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin nuorempana, nykyään olen läski, niin enpä enää tiedä. Toki baareissa en ole hetkeen käynyt.

Vierailija
24/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iskeminen" on niin miehillä kuin naisillakin etovaa. Ja täysin tarpeetontakin peliä. Se oikea kävelee vastaan ja sitten sitä vaan tietää, että siinä se on. Ei tarvita mitään iskemisiä.

Vierailija
25/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Iskeminen" on niin miehillä kuin naisillakin etovaa. Ja täysin tarpeetontakin peliä. Se oikea kävelee vastaan ja sitten sitä vaan tietää, että siinä se on. Ei tarvita mitään iskemisiä.

Pitää silloinkin jomman kumman tehdä aloite.

Vierailija
26/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta. Kiinnostavia miehiä isketään.

Vierailija
27/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kuitenkaan huolisi mua. 

Hävettäisi ihan satasella.

Vierailija
28/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhia, tää on testattu tinderissä. Yksikään mies, jolle mä olen aloittanut keskustelun ja ollut aktiivinen ole ollut kiinnostunut. Sitten kun oot itse passiivinen ja vastailet huolimattomasti viesteihin miten ja milloin sattuu, niin johan mies pommittaa ja haluaa nähdä mieluiten mahdollisimman pian. 

Vierailija
29/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskemisestä ei ole kuin kaksi kokemusta ja niissä aloitteentekijä oli mies eivätkä ne johtaneet mihinkään. Ne jutut, jotka ovat johtaneet johonkin ovat olleet mun eli naisen aloittamia, mutta en ajattele niitä iskemisinä, koska lähestyn miehiä aina kavereina ja ne johtavat sitten johonkin tai ei.

Vierailija
30/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää silloinkin jomman kumman tehdä aloite.

Kuten sanoin, sen vaan tunnistaa toisesta, että siinä se nyt on. Näin asia ainakin itsellä on mennyt. Keskustelu alkaa siitä sitten luontevasti niin kuin oltaisi tunnettu jo kauemminkin. Ei tarvi kummankaan sen enempää iskeä tai miettiä, kumpi tekee aloitteen. Juttu vaan alkaa luistamaan.

Vierailija
31/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vellihousuja.

Miehet on pelottavia. 

Ja naiset on hirveän herkkähipiäisi. Tämmöinen raavas mies kun sanoo hei, niin naisella on sydän kurkussa ja monesti tulee ajateltua, että minähän vain rikon tommoisen. Naiset on liian herkkiä. Ei voi olla oma itsensä naisten seurassa vaan joutuu käyttäytymään korostuneen hienotunteisesti, vähän niinkuin silkkihanskat kädessä. Muuten se menee rikki niin eihän tuommoisesta nyt mitään tule. Naiset eivät pysty handlaamaan miestä, se on se ongelma.

Vierailija
32/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen libido on aikalailla 1:1 suhteessa heidän teetotasoihinsa, jotka ovat 1/20 miesten vastaavista.

Se hinkuu innokkaammin seksin perään, jolla tekee monta kymmentä kertaa enemmän mieli.

Vierailija
33/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisipä tuo meikän kaupassa töissä oleva typy iskeä minut.

Ei ole omistamasi kauppa ja normijärkiset eivät työajallaan asiakkaita iskeskele.

Vierailija
34/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies yrittää iskeä kymmenen naista puolessa vuodessa kun taas nainen kaksi ei tarkoita että naiset ei iskisi miehiä. Naisilla on enemmän vaatimuksia kiinnostumiselle ja eivät mene iskemään ketä sattuu

Vierailija
35/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisipä tuo meikän kaupassa töissä oleva typy iskeä minut.

Ei ole omistamasi kauppa ja normijärkiset eivät työajallaan asiakkaita iskeskele.

Ai ei vai? Osa eri kauppojen kassaneideistä flirttailee niinkuin viimeistä päivää. 

Vierailija
36/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uskalla kun miehet laittaa heti someen sen #metoon.

Vierailija
37/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on muutenkin taitavampia tulkitsemaan mikroeleitä ja tietävät millon saattaisivat saada vastakaikua, kun taas miehet menee iskemään vaikka nainen ei olisi edes huomannut häntä. 

Vierailija
38/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttäytyy joskus todella lapsellisesti torjuessaan naisen joten en ihmettele jos naiset ei halua lähestyä miehiä 

Vierailija
39/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on melkein koko ihmiskunnan historian ajan leimattu tyrkyiksi, halvoiksi, maksullisiksi jne jos he yrittävät iskeä miestä.

Naisia myös varoitetaan usein siitä miten vaarallisia miehet ovat. Ikinä ei tiedä, että onko joku random mies murhaaja tai raiskaaja. 

Ja silti naiset menee naimisiin väkivaltaisten miesten kanssa.

Vierailija
40/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen pokannut montakin miestä. Ap:ta tuskin lähtisin tavoittelemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi