Mikä siinä lavuaariin kusemisessa on kamalaa?
Olen mies ja kyllä, kusen toisinaan lavuaariin. Miksikö? Koska se on helppoa, kulli on juuri sopivalla korkeudella ja vettäkin säästyy vessan huuhteluun verrattuna. Eikä pitäisi haitata ketään, ei terveen ihmisen kusi mitään myrkkyä ole eikä hajuja jää kun lavuaarin huuhtaisee nopeasti. Jäin nyt sitten vuosien jälkeen ensimmäistä kertaa touhusta kiinni vaimolle kirjaimellisesti housut kintuissa ja kuunnellut sen jälkeen hermoja repivää huutoa ja valittamista, enkä suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan että miksi. Enkä muuten ole viitsinyt edes mainita että kusen kyllä välillä keittiönkin lavuaariin jos alakerran vessa on varattuna.
Mikä tässä on niin kauheaa ja dramaattista?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi et ostaisi virtsapulloa? Sen voi asettaa sopivalle korkeudelle ja laskea sen jälkeen pönttöön. Hyvä tapa myös vanhuuden päiviä varten.
Virtsapullo olisi hyvä niin voi katsoa telkkaria samalla kun kusee pulloon. Ei tarvitse nousta sohvalta. Heräät yöllä niin voi kusta sängyssä.
mulla on sängyn vieressä yöastia, kannellinen litran vetoinen sellainen johon pissaan jos yöllä hätä tulee. Ei tarvi lähteä vessaan ja uni tulee paljon nopeammin uudestaan.
Kenelle muka riittää litran vetoinen pullo virtsaa varten. Katetri sen pitää olla.
Juuri kestokatetri on kaiken paras. Ei tarvitse kaikenaikaa vessassa ravata. Tämä ärsyttää varsinkin ravintolassa, kun hoetaan kokoajan, ettämun täytyy mennä vessaan kuselle.
Se kyllä näkyy vesilaskussa, jos vessan pytyn laukaisee joka kuselle. Lavuaariin kuseminen on ihan järkevää. Hajua ei synny, kun jatkaa käsien pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Normaali järjellä varustettu ihminen ymmärtää minne kuuluu kusta ja minne ei.
Aloittaja ajattelee alapäällään.
Huomenta! Joko kaikki lavuaariinkusevat palstahullut ovat käyneet aamukusella?
Tämmöstä saastakeskustelua ei pitäisi olla.
Hyi, roiskeita menee varmaan hanaankin ja sitten siitä otetaan vesi hampaiden pesuun... Yäk.
Pissa on erinomainen kasvualusta bakteereille. Sitä ei laiteta paikkoihin joissa pestään käsiä, hampaita ja vaatteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kusi on steriiliä kun se on virtsarakossa, mutta heti ulos tullessaan se ei enää ole "puhdasta".
Virtsa ei ole steriiliä edes virtsarakossa eikä varsinkaan enää virtsaputken läpi kuljettuaan. Tämä on joku outo myytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusi on steriiliä kun se on virtsarakossa, mutta heti ulos tullessaan se ei enää ole "puhdasta".
Virtsa ei ole steriiliä edes virtsarakossa eikä varsinkaan enää virtsaputken läpi kuljettuaan. Tämä on joku outo myytti.
Onhan sitä ihmiset kautta aikain joutunu juomaan omaa virtsaansa selvitäkseen eikä heille ole mitään siinä käynyt. Lavuaariin kusemisessa ei ole mitään väärää vaan se on ekoteko jolla säästää paljon puhdasta vettä.
Enpä ole koittanut tuota lavuaariin kusemista varmaankaan 20 vuoteen. Nyt pitää muistaa koittaa kun menen seuraavan kerran kuselle. Se saattaa olla pitkästä aikaa mukava kokemus. Kiitti vinkistä.
En ole kussut lavuaariin, mulla on pytty sitä varten.
Moni pesee vauvan takapuolen lavuaarissa, mut hyi hyi sentään jos nupin päätä hieman pesee ja samalla vähän liruttelee
Minäkin toisinaan pissin lavuaariin. Tai purkkiin, ja kaadan sen kukkien juurelle tai lavuaariin. Ei siitä mitään ongelmaa muodostu kenellekään. Suihkussa pissin lattialle.
olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin toisinaan pissin lavuaariin. Tai purkkiin, ja kaadan sen kukkien juurelle tai lavuaariin. Ei siitä mitään ongelmaa muodostu kenellekään. Suihkussa pissin lattialle.
olen nainen.
Voitko kusta naamalleni?
olen mies.
Oon juonut koko illan kaljaa ja iski kova kusihätä päälle mutta eukko oli vessassa katsomassa itseään peilistä niin kusasin keittiön pesualtaaseen. No, akka näki ja hirveä huutohan siitä alkoi. Voi olla ettei tänä iltana saunan ja kymmenen uutisten jälkeen saa pesää?
Minä tykkään kakkia parvekkeen kukkapurkkeihin.
Täysin puhtaaseen altaaseen voi kusta, mutta se on huuhdeltava/ pestävä! Terveen kusi on steriiliä.
Tänä aamuna en kussut lavuaariin vaan kävin koiran kanssa takapihalla kusemassa puhtaan valkoiseen lumeen.
Täällä taas on lavuaariin liritelty koko yö. Alakerran naapuritkin kiittää kun ei kuulu vessanvetämisen ääntä. Hyödytön pönttöliini se vain katsoo vierestä surullisena kun ei kelpaa kuin kakkoshätää varten 💩🧻🚽
Huomatkaa arvon naiset, että kasvovoiteissanne on myös virtsa-ainetta. Nimi on vain nätimmin karbamidi tai urea. Tekee hyvää iholle.
Kuten joku aikaisemmin jo totesikin on lavuaariin kusemisen jälkeen näppärää pestä kulli hanan alla ja sitten mennä puhtaan kullin kanssa ehdottamaan rouvalle seksituokiota.