Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....
Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihmisoikeus elää veronmaksajien rahalla Helsingin keskustassa. Kannattaa siis katsoa edullisempia neliöitä esimerkiksi Jurvasta.
En asu Helsingin keskustassa, 2km päässä keskustasta asun pienessä yksiössä
AP
Ja maksat jatkossa tuosta hikisestä luukusta päälle 800 euroa kuussa, kun samalla rahalla saisi satakin neliötä jostain pikkukunnasta. Jos ei työllistyminen ei tunnu todennäköiseltö Helsingissä, niin eiköhän me mahdollisuudet ole kaikkialla muuallakin aika samaa luokkaa, hintataso elämiseen vaan olisi eri.
Piereskely betonikolossin sohvalla makoillen 2 km Helsingin keskustasta tuntuu aivan samalta kun piereskely Kihniössä sohvalla makoillessa.
Meillä onki vuokra 450e/kk 65 neliöisestä rivarikämpästä maaseutu kylässä. Ja molemmilla työpaikat alle 20km päässä. Täällä on halvat vuokrat eikä työttömiäkään ole kovin paljoa.
Muuta kellariin ja vuokraa kämppä Airbnb:ssa. Kun tulee häätö niin eiköhän Sossu heivaa jonnekkin puliukko-asuntolaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihmisoikeus elää veronmaksajien rahalla Helsingin keskustassa. Kannattaa siis katsoa edullisempia neliöitä esimerkiksi Jurvasta.
AP
Ja maksat jatkossa tuosta hikisestä luukusta päälle 800 euroa kuussa, kun samalla rahalla saisi satakin neliötä jostain pikkukunnasta. Jos ei työllistyminen ei tunnu todennäköiseltö Helsingissä, niin eiköhän me mahdollisuudet ole kaikkialla muuallakin aika samaa luokkaa, hintataso elämiseen vaan olisi eri.
Piereskely betonikolossin sohvalla makoillen 2 km Helsingin keskustasta tuntuu aivan samalta kun piereskely Kihniössä sohvalla makoillessa.
Näinhän sitä voisi järkevä ihminen ajatella. Mutta tuo alkaa seuraavaksi inistä että kaikki ystävät ja sukulaiset ovat Helsingissä.
Paitsi että sitten kun tulee puhe muuttamisesta niin hänellä ei ole yhtäkään sukulaista, ystävää tai edes tuttavaa joka voisi mitenkään auttaa muutossa.
HAHHAH! V i t u n vuokraorja muuta sillan alle.
Muutat tietenkin satakuntaan vaikka raumalle josta saa vuokra asuntoja alle 500 eurolla. Et sinä voi omia kallista vuokra asuntoa siellä jos sinulla ei ole varaa siihen itse. Ei valtion pidä kaikkea maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Näinhän sitä voisi järkevä ihminen ajatella. Mu
Ei minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
AP
Vierailija kirjoitti:
Muutat tietenkin satakuntaan vaikka raumalle josta saa vuokra asuntoja alle 500 eurolla. Et sinä voi omia kallista vuokra asuntoa siellä jos sinulla ei ole varaa siihen itse. Ei valtion pidä kaikkea maksaa.
AP
Elätä itse itsesi, äläkä ole koko ajan vailla muilta rahaa. Hyvä, että leikataan, opit sinäkin itse tienaamaan rahasi.
Ammattityötön voi asua korvessa aivan yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Elätä itse itsesi, äläkä ole koko ajan vailla muilta rahaa. Hyvä, että leikataan, opit sinäkin itse tienaamaan rahasi.
Täitä hakenut 1000 hakemusta vuodessa eli yhteensä 11 000 eikä ole töitä saanut....
AP
Suomi on täynnä 300 € vuokra-asuntoja. Pakkaat kamat ja muutat. Ei ole vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN.
Töitä hakenut 1000 hakemusta vuodessa eli yhteensä 11 000 eikä ole töitä saanut....
AP
Vierailija kirjoitti:
Nythän vuokrat alenee, kun asumistuesta leikataan. Orpo ja Purra sanoivat näin viime kesänä, joten luottakaamme heidän sanaansa.
Eivät sanoneet enää syksyllä.
Kuulehan ap, sinä teet just niin, kuin parhaaksi näet.
Lopettaisit jo näiden kusisten trollien lähettämisen, vaikutat sekopäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai käyt töissä?
Paskat tuo missään töissä käy. Koulutuksena peruskoulu ja on ollut työtön ainakin 10 vuotta vaikka on vasta kolmekymppinen. Vähän väliä inisee täällä.
Töitä hakenut 1000 hakemusta vuodessa eli yhteensä 11 000 eikä ole töitä saanut....
AP
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä 300 € vuokra-asuntoja. Pakkaat kamat ja muutat. Ei ole vaikeata.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN.
AP
Pitää olla jo aika hyödytön luuseri jos ei tuolla hakemusmäärällä saa mitään töitä. Kannattaisi hypätä junan alle.
Ei ole kumpaakaan, vaan 49v läski kokoomuslainen joka larppaa täällä joka päivä milloin yksinhuoltajaäitiä, milloin työtöntä miestä ja milloin mitäkin.
Aina sama kirjoitusasukin. Vastailee myös omiin ketjuihinsa kun ne kuolevat heti postaamisen jälkeen.