Epsteinin yksi uhri Virginia Guiffre tehnyt itsemurhan, hänestä on kuva prinssi Andrewn kanssa kun oli jotain 17v
Guiffre kertoi aiemmin että hän oli töissä jonain kotiapulaisena Trumpin kartanossa Flordiassa ja Ghislaine Maxwell nähtyään hänet siellä "kauppasi" hänet silloin Jeffrey Epsteinille.
Myöhemmin hän joutui harrastaamaan seksiä useiden henkilöiden kanssa, mukaanluettuna prinssi Andrew.
Hänestä on myös kuva prinssi Andrew:n kanssa kun hän oli n. 17v.
Virginia Guiffre oli australialainen.
Kommentit (77)
Oli aamulla ketju, mutta se poistettiin.
Siis koko niimi on Virginia Roberts Giuffre.
Hän on antanut medialle haastatteluja silloin aiemmin.
Hesarin mielestä raiskauksen uhrilla ei ole väliä, kun raiskaus on "seksin aloittamista"
Se on jännä miten nuo prinssit eivät ole missään vastuussa mistään.
Joo ollut aika rankka elämä hällä, ei ihme jos ei enää jaksanut kun avioliittokin kariutui ja siinäkin vissiin ollut jotain ongelmia.
Virginia myi itseään rahasta jo ainakin 14-vuotiaana. Sittemmin siirtyi parittajaksi. Itse kertoi tavanneensa aviomiehensä reissulla Thaimaassa, kun oli hakemassa sieltä naista mukaansa paritettavaksi. Virginia oli tällöin itse 19-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin mielestä raiskauksen uhrilla ei ole väliä, kun raiskaus on "seksin aloittamista"
Mitä? Linkki?
Ihan hyvän hinnan sai heti aktien jälkeen ja erityisesti lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Virginia myi itseään rahasta jo ainakin 14-vuotiaana. Sittemmin siirtyi parittajaksi. Itse kertoi tavanneensa aviomiehensä reissulla Thaimaassa, kun oli hakemassa sieltä naista mukaansa paritettavaksi. Virginia oli tällöin itse 19-vuotias.
Virginia karkaili useamman kerran kotoaan ja 14-vuotiaana asui kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virginia karkaili useamman kerran kotoaan ja 14-vuotiaana asui kadulla.
Eli helppo uhri saalistajille.
Varmasti Virginialle on tehty paljon pahaa jo lapsena, mutta se ei silti muuta sitä että parittamalla muita tyttöjä hän on aktiivisesti ollut pilaamassa monen elämää.
Ihan tavallista puuhastelua monellekin teinitytölle. Eivät todellakaan ole usein mitään siveyden sipuleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta?
No ei kai mistään näistä jutuista ole muuta totuutta kuin mitä Virginia on itse kertonut. Muttta on kertonut tämän itse ja myös sen että oli 19-vuotiaana itse liian vanha jo käytännön töihin, joten siirtyi rekrytoimaan nuorempia tyttöjä paritettavaksi.
14- vuotiaasta myynyt itseään, 17- vuotiaana haistoi rahan prinssin kanssa muhinoidessaan. Eli ei nyt ihan viaton ollut.
Rip joka tapauksessa, surullista.
ei ollut itsemurha vaan todistajan tappo pois pelistä
Vierailija kirjoitti:
Siis huurahan tuo oli.
Yleensä nämä jutut kiertävät sukupolvelta toisille. Ensin itseä hyväksikäytetään, siitä ryhdytään harrastamaan hillittömästi seksiä ja mahdollisesti myymään sitä ja todistamaan itselle ettei ole mennyt ns. pilalle kokemustensa vuoksi. Lopulta siirrytään itse käyttämään hyväksi muita.
Eikö se ollut parantumattomasti sairas tjsp?
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa miten nuoret naiset tunkevat itsensä vanhempien miesten seuraan saadakseen seksiä ja viinaa. Myöhemmin voi sitten vaatia miljoona korvauksia. Tämäkin nainen menetti loppujen lopuksi miehensä ja lapsensa kun lähti vanhoja asioita kaivelemaan. Ikävä loppu tarinalle mutta toivottavasti joku ottaa opikseen.
Tuleeko kenenkään mieleen, että kummasti on alkanut ihmisiä kaatua tämän Andrew- keissin ympärillä. Nyt keskeinen häntä syyttänyt ihminen. Helppo heittää uhria kivellä. Yhdistäisitte mieluummin pisteet A:sta B:hen tässä oudossa pelissä.
Giuffre kertoi että pinssi Andrew juotti hänet humalaan jossain vip-klubilla ja sen jällkeen hyväksikäytti häntä.