Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1301/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt tavara tosi hyvin kaupaksi torifi:ssä. Hinnat toki olen laittanut sellaiselle tasolle, että menevät helposti. Olen silti ihan tyytyväinen, ei niitä kamoja ilmaiseksi jaella.

Vierailija
1302/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppa käy torissa hyvin! Enkä käytä toridiiliä edes. Myynyt vaatteita, lasten vaatteet menee varsinkin heti sekä laatuvaatteet. Hinnat kohdilleen. Itsekin ostan vaan järkevästi hinnoiteltua. Jotkut pyytää vaan liikaa. Tai lasten vaatepaketeissa on jotain hepeneitä sen sijaan että olisi muutamat kelpo housut ja paidat. Kolmen lapsen äitinä on helppo ostaa ja myydä semmosta settiä ja vaatetta jota tarvitaan. Erillisinä vaatteina sitten ne arvokkaat yksilöt joista ostaja on valmis maksamaan vähän enemmänkin.

Höpönlöpön. Kai me kokeneet torittajat sen nyt olemme huomanneet, että kaupanteko on nyt seis. Itse olen kirjautuneena käyttäjänä ollut v. 2019. Ja tiedän, miten se toimi. Jos tekee kaiken ihan samoin kuin ennenkin, hyvät kuvat, tekstit, hinnnat kohdallaan jne. Ja nyt katsojia on 0 - 10. Yhteydenottoja ei yhtään. Hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Turha

Kyllä niitä katsojia on ihan yhtä paljon kuin aiemminkin mutta ne eivät vaan päivity sinun ilmoitukseesi vielä. Itselläni muutama kauppa syntynyt vaikka katselukertoja 1-15. Ilman diiliä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojia ei taatusti ole yhtä paljon kun ennen, tori on menettänyt kymmeniä tuhansia käyttäjiä.

Vierailija
1304/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, että on myyty, vaikkei ole?

Verottaja puuttuu jos myyntisi ylittää tietyn määrän.

Veronalaisia tuotteita ovat omaisuutesi josta teet voittoa. Mitä oikein myyt torissa jotta verottaja tähän voisi puuttua?

Vierailija
1305/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi ostaa Temusta parilla eurolla ja luulee olevansa fiksu. Kiina valloittaa ja tuhoaa jopa tori kauppa kuollut.

Vierailija
1306/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi ostaa Temusta parilla eurolla ja luulee olevansa fiksu. Kiina valloittaa ja tuhoaa jopa tori kauppa kuollut.

Tori on kyllä kuollut ihan torin uudistuksen takia, tori pilasi kierrätyksen, koko torin tyhmyydellä.

Vierailija
1307/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen satunnainen käyttäjä ei tajua, mikä siinä on vikana.

Vierailija
1308/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen ei diiliä ja kirjoitan ilmoitukseen vain nouto. Silti tulee kyselyitä lähetänkö diilillä, kun on ilmaiset postarit. No en lähetä. En anna kellekään lupaa kurkkia tilitietoja ja odota 2 viikkoa rahoja jos niitä silloinkaan saa. :D siis ostajalla on mahdollisuus perua kaupat sen jälkeen, kun on saanut paketin, MITÄ JÄRKEÄ. 

Ei mitään järkeä, ei todellakaan, en ottaisi vaikka maksaisivat aina mun postikulut.

Vierailija
1309/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn ja ostan vain käteisellä, näin olen aina tehnyt ja teen myös jatkossa.

Vierailija
1310/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu on kaikilla alustoilla hiljaisin kauppakuukausi, ihmiset ovat ulkona.

Vierailija
1311/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona ja pihalla

Vierailija
1312/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin intohimoinen torittaja. Nyt on ihan surkeat hakutoiminnot laitettu käyttöön, hakeminen on tosi rasittavaa ja monimutkaista. Älyttömän huono muutos aiemmasta versiosta tähän. 

Ei enää kiinnosta koko Tori.

Huonoksi meni.  Aikaisempi oli parempi kaikin puolin ja käytettävyys ihan toista luokkaa kuin nykyisen. Miks tuputetaan edes pakosti isoja kuvia kun aiemmassa voi sitten klikata isommaksi mikäli joku myytävä tuote kiinnosti. Ja pikkukuvistakin näki jo että kiinnostaako vaiko ei.

Saman tyylinen kuvien isonnis tapahtui huutonetissäkin joku aika sitten niin kiinnostus käyttämiseen lopahti tykkänään.

Taitaa olla ihan tarkoituksellista ajaa nämä myyntikanavat alas ja lopettaa sitten.

Vierailija
1313/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa, toukokuu on vilkkain kaupan suhteen kun on kyse rakennustarvikkeista, työkaluista ym.Toukokuussa ostetaan kaikkea mökille vietävää, myös kalastusvälineitä ja veneilyyn liittyvää tavaraa sekä ulkoiluun.Ennen torissa oli hyvä myynti toukokuussa, nyt tänä vuonna surkea myynti, todella surkea.

Vierailija
1314/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on aivan outo, miesten vaatteet, farkut, ei ole tuumakokoja, astiat on jossain rakennus, puutarha tavaroissa, lasten kirjoille ei ole omaa osastoa, ei mitään järkeä, ihan sekavaa kaikki.

Vierailija
1315/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, että on myyty, vaikkei ole?

Verottaja puuttuu jos myyntisi ylittää tietyn määrän.

Veronalaisia tuotteita ovat omaisuutesi josta teet voittoa. Mitä oikein myyt torissa jotta verottaja tähän voisi puuttua?

https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/tulot/a…

Minä en ole koskaan myynyt Torissa mitään, olen kyllä ostanut sieltä tavaraa varsin paljon, n. 3000e-5000e:lla vuodessa. Viimeisin iso ostokseni huhtikuussa maksoi 900e.

Vierailija
1316/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit ovat jo löytäneet tiensä Vintediin.

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010444584.html

Vierailija
1317/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin toria, eilen laitoin 13 ilmoitusta eri osastoille, 7 on katselukerrat nolla, 5 on ihan muutama ja yhdessä peräti 18 katselukertaa, kaupat on nolla.En ole nyt käyttänyt toria myyntiin, ennen myin jonkin verran ja silloin kauppa kävi, nyt näyttää kyllä huonolta.

Vierailija
1318/2259 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa ei käy kauppa kun monet lopettanut kokonaan torin käytön uudistuksen myötä, torin mainokset ei kyllä paranna surkeaa uudistusta millään tavalla.

Vierailija
1319/2259 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tule katselukertoja ei tule kauppoja, näin se vaan on, tori on ihan surkea nykyisin.

Vierailija
1320/2259 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia ilmoitukseen ei enää saa laittaa puhelin numeroa, mikä ihmeen turvallisuus riski se on torin sääntöjen mukaan. Eikö ihmiset enää voi keskenään edes kauppaa käydä kun pitää olla 3 osapuoli vahtimassa. Onko mitään parempaa ja perinteisempää myynti sivustoa olemassa?