Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1281/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted-ketjussa jengi hehkuttaa miten tilaavat nyt Puolasta vaatteita pilkkahintaan, yksi ihminen jopa kymmeniä ja satoja paketteja, ehkäpä tälläkin on oma vaikutuksensa Torin kaupankäyntivilkkauteen.

Vierailija
1282/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksen poistaminen on automaattisesti --myyty! Pähkähullua! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tori noin vieläkin?!?

Vierailija
1284/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ihmiset haluaa ostaa ja tilitiedot saatuaan eivät enää vastaa viesteihin??? Huijausta?

Toinen ärsytys: Kuinka kehtaat juoksuttaa myyjää, treffipaikalla yrität maksaa tilisiirrolla (johon en suostu), sanot että ei ole käteistä. Kaupat jää tekemättä ja minulle jäi ketutus turhasta juoksuttamisesta ja ajan viemisestä!? Sitten katoat kuin kuuluisa sinne. Mitä jos maksaisit ne postit ja ostaisit tavaran. Mutta ei, ei käytöstapoja enää ihmisillä.

Kuka muka tulee kaupantekoon ilman käteistä tasarahaa, eikös se olisi itsestäänselvyys....

Samaa ihmetellyt. Minulla lukee ilmoituksissa vain nouto ja vain käteinen. Ostaja (mies) tuli tyttärensä kanssa ostamaan lelua, antoi lelun lapselleen ennen maksamista ja sitten alkoi maksamaan mopilepaylla! Hekotteli vain että eihän kellään ole enää käteistä. Sanoin, että ilmoituksissa lukee vain käteinen ja meni siitä vähän hämilleen. Sanoin sitten, että no ok, tämän kerran käy mp. On minulla Mopilepay, mutta en halua antaa numeroani tuntemattomille, varsinkaan miehille. Teki kyllä mieli perua kaupat, olisi ehkä lapsikin oppinut jotain. Pitää jatkossa vielä erikseen sanoa chatissa jokaiselle, että maksuna käy vain käteinen. 

Vierailija
1285/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ilmoituksen sitten antaa vain vanheta vaikka olisi muuttanut mieltään myymisen suhteen, lahjoittanut jo tavaran jonnekin tai myynyt kirpparilla.

Vierailija
1286/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain annoin muutamien jäljellä olevien ilmoitusten vanheta vaikka minulla ei niitä tuotteita enää ollutkaan myydä, olin vienyt ne jo aiemmin  kierrätyskeskukseen ja antanut muualle pois. En poistanut niitä ilmoituksia itse koska silloin tori olisi merkinnyt ne myydyiksi.

No eipä niihin muutenkaan enää mitään kyselyjä tullut

Vierailija
1287/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, että on myyty, vaikkei ole?

Vierailija
1288/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verottaja puuttuu jos myyntisi ylittää tietyn määrän.

Vierailija
1289/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan verottajalle voi tehdä oman selvityksensä.

Vierailija
1290/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ihmiset haluaa ostaa ja tilitiedot saatuaan eivät enää vastaa viesteihin??? Huijausta?

Toinen ärsytys: Kuinka kehtaat juoksuttaa myyjää, treffipaikalla yrität maksaa tilisiirrolla (johon en suostu), sanot että ei ole käteistä. Kaupat jää tekemättä ja minulle jäi ketutus turhasta juoksuttamisesta ja ajan viemisestä!? Sitten katoat kuin kuuluisa sinne. Mitä jos maksaisit ne postit ja ostaisit tavaran. Mutta ei, ei käytöstapoja enää ihmisillä.

Kuka muka tulee kaupantekoon ilman käteistä tasarahaa, eikös se olisi itsestäänselvyys....

Samaa ihmetellyt. Minulla lukee ilmoituksissa vain nouto ja vain käteinen. Ostaja (mies) tuli tyttärensä kanssa ostamaan lelua, antoi lelun lapselleen ennen maksamista ja sitten alkoi maksamaan mopilepaylla! Hekotteli vain että eihän kellään ole enää käteistä. Sanoin, että ilmoituksis

Vanhanaikaisia olette tai toimeentulotukea saavia.

Vierailija
1291/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin poistan ilmoituksen vaikkei käy kaupaksi koska kaikki isot ja kalliimmat on mennyt kaupaksi.

Vierailija
1292/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hinnaksi nolla euroa ja sitten: myyty???

Vierailija
1293/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verottaja puuttuu jos myyntisi ylittää tietyn määrän.

5000 e?

Vierailija
1294/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hinnaksi nolla euroa ja sitten: myyty???

Tämä on kieltämättä hyvä ratkaisu. Jos tuote ei tunnu menevän kaupaksi, muuta hinnaksi vaikka euro ja sitten poista ilmoitus niin Torin kirjanpidossa/seurannassa merkitään myydyksi euron hinnalla ja verottaja jää nuolemaan näppejään.

Vierailija
1295/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on aivan sieltä, ja syvältä.

Vierailija
1296/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Minulla lukee ilmoituksissa vain nouto ja vain käteinen. Ostaja (mies) tuli tyttärensä kanssa ostamaan lelua, antoi lelun lapselleen ennen maksamista ja sitten alkoi maksamaan mopilepaylla! Hekotteli vain että eihän kellä

Taidat itse olla tyhmä, olen sekä ostanut että myynyt yli 50 vuotta, vain käteisellä kaikki kaupan käynti, cash is king, miksi hankkisi jotain muovikortteja? Nouto, käteinen on hyvin selkeä konsepti 👍

Vierailija
1297/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verovelvollisuus vain voitoista vai kokonaismyynnistä, vaikka myy tappiolla omia tavaroitaan?

Vierailija
1298/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

regionline.fi

Laitoin tuonne kymmenkunta ilmoitusta. Odotan mielenkiinnolla, käykö tuolla kauppa.

Pakko kokeilla jotain muuta kun tori ei pelitä.

Vierailija
1299/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ilmoituksen sitten antaa vain vanheta vaikka olisi muuttanut mieltään myymisen suhteen, lahjoittanut jo tavaran jonnekin tai myynyt kirpparilla.

Muokkaa - Hallinoi sivun puolelta pääsee poistamaan myynnissä olevan ilmoituksen itse, ilman myyty tiedotetta!

Vierailija
1300/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori pilattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän